norwan píše:Mám pcx od loňskýho podzimu a jsem spokojenej. Je to stříkačka, spotřebu mám po praze něco pod 2,5 litru. Výkon do města stačí, ale za něj už spíš ne. Fouká na něm dost na nohy a s moji vejškou 183 mi vadí při delší cestě "bobek" na sedadle, ale to se dá vyřešit. Pro připevnění kufru se musí vrtat kapotáž. Plochu pod nohama s kufrem nepostrádám, basu piv nevozím
Jinak koukám, že 125ccm ostatních značek museli dost slevit, loni bylo pcx jedno z nejlevnějších.
Jo právě že ano (zlevnili)...
Tím přestává být to PCX tak nějak zajímavé... Ale do výběru sem ho dal, páč je to Honda a někomu by tam mohla zásadně chybět. V době, kdy bylo nejlevnější, tak asi smysl mělo (zejména třeba proti Yamaze). Motor má slušný (asi nejlepší), ale to ty ostatní taky. Nevýhoda PCX je zřejmá a potvrzuješ to i ty. Je malé. To sedlo opravdu vypadá jak pro jednoho člověka. Přiznám se, že já mám míň centimetrů (žena o chlup víc) a na Typhoon sem se vlezl, ale mohlo by to být větší. To PCX musí být pro 180 cm opravdu už mírně za hranou...
Na kolik seš tak v běžném provozu schopen ten scootr rozjet?
Jako chci to hlavně do města, je jasné, že mimo město bude zásadně lepší volba Scarabeo. Ale jaksi vzhledem k vlastnictví dvou (a někdy i více) aut pro mě scooter na výlety mimo město nemá moc smysl.
Jinak všechny ty scootry jsou už myslím stříkačky s Euro 3. Karbecy jsou už jen v doprodejích...
-- 1. 4. 2012 18:58 --ace2 píše:Hondu určitě ne, protože nemá plochou podlahu mezi sedlem a říditky. Tj nebudeš mít kam dát tašku, nákup atd...
Tohle si taky myslím, to je správný postřeh. Ale asi by to nebyl zásadní problém..., pokud by byl jiný důvod ke koupi.
-- 1. 4. 2012 19:05 --JardaB píše:Tywe kdyz vezmu pomer cen k nejakym mestskym autickum, tak jsou tyhle kolobezky pekelne predrazeny...
No nevím.
Tohle máš do 60 000 Kč. A jezdí to prostě max za 3/100 a hlavně nepoměrně rychleji. To je prostě to, proč o tom uvažuju... Ono slušně vybavené malé auto je 200 000. To máš furt víc než třikrát tolik...
A mimoto, kdybych měl jít do důsledku, u tohoto stroje můžu klidně matematicky spočítat návratnost, u malého auta bych se k nějaké návratnosti těžko dobral...
. A servisní náklday, vč. pojištění jsou chachá částky.
Scooter je podle mě, aspoň ho tak vnímám o svobodě pohybu po městě. Kdo nebydlí v Praze a nebo v Brně, tak to asi ani nemůže nikdy pochopit. Být z Liberce, tak mě scooter asi těžko napadne (leda tak sněžný).
Nedovedu si představit nižší cenu (výrazně) u kvalitního scootru... ono dobré kolo taky stojí 30 000 a to přeci jen ten scooter je nepoměrně technicky složitější. A série těchto motorek jsou přece jen na hony vzdáleny počtům u aut. Ale vzhledem k vlastnostem (předpokládaným) mi už právě ta cena přijde zajímavá..
Pokud bys chtěl levný scooter, můžeš volit Kentoyu. Ta přijde ve 125 tak na 25 000. Ale pojede jak nějaká značková odbržděná padesátka... a kvalita bude taky spíš pro zlost než pro radost.
Tyhle ty scootry co sem sem dal, jsou fakt co se týká vypracování hooodně dobře provedený. Všechny.