Vyber motorky - jakou

O motorkách a lidech kolem nich

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod goes 8. 11. 2018 14:11

hm, takze Versys ma globalni cenu pro TOP model 18tis. USD takze 420-430tis. hm to je hnus
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 8. 11. 2018 14:12

Cos cekals?
maXX_CZ
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 8. 11. 2018 14:21

tady píšou "goes high tech", tedy hajtech pro goese ... není tedy jiné volby:

https://www.rideapart.com/articles/2748 ... -lt-eicma/
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 8. 11. 2018 14:22

maXX_CZ píše:Cos cekals?


no cekal sem 400-410 no

-- 8. 11. 2018 14:23 --

Arnie J píše:tady píšou "goes high tech", tedy hajtech pro goese ... není tedy jiné volby:

https://www.rideapart.com/articles/2748 ... -lt-eicma/


jak se ty kuwy sikmooke dovedely, ze mam o to zajem
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 8. 11. 2018 14:24

Arnie J píše:tady píšou "goes high tech", tedy hajtech pro goese ... není tedy jiné volby:

https://www.rideapart.com/articles/2748 ... -lt-eicma/

Mas srcoje :D

Aspon si vymysli goesi lepsi vymluvu, nez ze to stoji o desitku min, nez jsi myslel, se mas od aslynta jeste co ucit :-))
maXX_CZ
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PeTr7650 8. 11. 2018 14:35

goes by mohl pozadovat satisfakci za zneuziti jmena. Dva Versysy bych videl jako ideal
Naposledy upravil PeTr7650 dne 8. 11. 2018 14:59, celkově upraveno 1
Čím větší plečka, tím lepší řidičskej zážitek!
PeTr7650
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 8. 11. 2018 14:49

Arnie J píše:tady píšou "goes high tech", tedy hajtech pro goese ... není tedy jiné volby:

https://www.rideapart.com/articles/2748 ... -lt-eicma/


:mrgreen: :tleskani

-- 8. 11. 2018 14:53 --

goes píše:hm, takze Versys ma globalni cenu pro TOP model 18tis. USD takze 420-430tis. hm to je hnus


No uvidíme, ale jinak pokud to bude cca za 400 tkč , tak ta cena je díky doplňkům, zcela v pohodě.Respektive, levný to není, ale kdyby jsi to měl dokupovat, tak za to dáš taky mazec. Holt za ten elektronický podvozek se něco bude muset připlatit a taky se chtějí zbavit těch verzí 2018, takže na začátku to asi za stejnou cenu dát nechtějí. Nikdo by je nechtěl...
Demokracie byla odsouzena k zániku v okamžiku, kdy politici zjistili, že mohou uplatit voliče jeho vlastními penězi a kdyby volby měli něco změnit, dávno by je zakázaly.
T.E.CH
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 8. 11. 2018 16:31

tak se mam aspon na co tesit na motosalon. Trijumf a Versys zatim vedou
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PeTr7650 8. 11. 2018 21:34

To vydrzis? :-O
Čím větší plečka, tím lepší řidičskej zážitek!
PeTr7650
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 8. 11. 2018 22:04

Mne to pomalu prechazi :) vice si ivedomuju ze s kotorkou to bude blbe. Kolony horsi. Parkiovani horsi. Vse horsi.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 8. 11. 2018 22:12

jj a druhou sezonu už tě to nebude bavit, výlety si odbydeš v první sezoně a v druhý kam budeš potřebovat budeš jezdit na skutru... protože je to prostě jednodušší, pohodlnější a ve finále i rychlejší. Třetí sezonu už začne tak trochu překážet a budeš línej po každý jízdě to odhmyzovávat a jebat se s čistěním řetězu. Čtvrtej rok to prodáš, protože to zabírá místo a jel si s tím jen na technickou.

Takže v reálu tě bude stát sezona a půl ježdění 420 tis korun :D

to pak přijde asi lepší si koupit za 350 top skutra a mít ho 10 let a používat ho denně.
Zabil jsem 7 zeber. Ano ty zvířata. A bacha na ex, kradou vysavače
ace2
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 8. 11. 2018 22:34

To hej. Jen skoda ze ani bmw ani suzuki neudelali inovace a nechavaji to hnit
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 9. 11. 2018 01:57

To jo. BMW 650 je prostě zoufale zastaralej v porovnání.. ehm třeba i s Kymcem :D Nechápu že ani v novém modelovém roku na to nenahodí BMW CONNECT a LEDkový světla aspoň.
Zabil jsem 7 zeber. Ano ty zvířata. A bacha na ex, kradou vysavače
ace2
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 12. 11. 2018 10:50

Suzuki moc neinovuje celkově....BMW jo, ale asi ne to co by člověk potřeboval.

-- 12. 11. 2018 10:51 --

https://www.motorkari.cz/clanky/redakcn ... 40221.html
Demokracie byla odsouzena k zániku v okamžiku, kdy politici zjistili, že mohou uplatit voliče jeho vlastními penězi a kdyby volby měli něco změnit, dávno by je zakázaly.
T.E.CH
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 12. 11. 2018 11:35

hmmm 650GT + opice :) to by slo :)
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: goes a 1 návštěvník