Vyber motorky - jakou

O motorkách a lidech kolem nich

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod pech. 19. 7. 2018 16:16

one-z píše:
Vykon je skoda ze od 9000 do 11000 negraduje, ale pokud by mel byt slabší stred, tak bych nemenil, a prozatim je vykonu pro mne az kam.


To že je to nahoře tupější je normální projev V2 pokud jsi chtel gradaci, tak sis mel koupit R2,R3,R4...

Vidlice je poměrně snadno řešitelná.
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yeaah 19. 7. 2018 19:09

K86: se nebojím, spíš se mi ty stroje nelibej, tak to je konečná:D
yeaah
Štamgast

Odeslat příspěvekod K86 19. 7. 2018 19:44

takze sis vybral a chces to od nas jen potvrdit :D
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yeaah 19. 7. 2018 21:15

Ne to nee, Shiver je zatím jen nápad :D
yeaah
Štamgast

Odeslat příspěvekod anonymni 19. 7. 2018 21:38

blbej nápad :D
anonymni

Odeslat příspěvekod one-z 20. 7. 2018 16:56

pech. píše:
one-z píše:
Vykon je skoda ze od 9000 do 11000 negraduje, ale pokud by mel byt slabší stred, tak bych nemenil, a prozatim je vykonu pro mne az kam.


To že je to nahoře tupější je normální projev V2 pokud jsi chtel gradaci, tak sis mel koupit R2,R3,R4...

Vidlice je poměrně snadno řešitelná.

To bylo konstatovani, ze je to skoda, 8000+ u mne ten motor casto nevidi.

Resitelna jak? Zatim jsem ji teda jeste nenastavoval, ale twk troxhu si myslím, ze se asi moc nestane, treba se mylim. Zatim jsem nastavoval packy spojky a brzdy a radici paku, ktery jsou dnes uz uplne jinde, do podvozku jsem chtel sahat az neco odjezdim.
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 20. 7. 2018 18:31

nastavenim se nic nezlepsi, musis tam dat jiny pruziny, nebo -lepe- cele predni vidle

zkus zacit vymenou oleje za hustsi
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod one-z 20. 7. 2018 19:20

Tak jsem to byl zatočit nadoraz z továrního nastavení, imho na hranici rozpoznatelnosti pri zapumpovani na miste, ze to je tuzsi. Na max jsem dal i zadek rovnou, preci jen patrim asi spis k tomu tezsimu co na SVeckach jezdi.

Letos s tim delat nebudu nejspis nic, ale ten olej by mohly byt dve mouchy jednou ranou, lepsi chování a i údržba. Měnit vidle, to uz mozna radsi upgrade motorky :)
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 21. 7. 2018 01:51

Mno měkká vidle je pro spoustu lidí vlastnost prorostlá celým cestovním segmentem... protože je tam jasná orientace spíše na komfort, než na okruhové závodění...

Sám jsem jedny vidlice na staré motorce řešil - ze dvou důvodů - jednak opotřebení a pak chování na brzdách... Pružiny jiné sehnat na takřka čtyřicetiletý stroj nešly, tak jsem vysoustružil rozpěry, vysoustružil futra, tlumivky zrepasoval, vidlice smontoval, použil hustší olej a tlumiče od té doby několik let fungují jak mají....

Na japonci jsou zatím OK, ale jednou to přijde :-)

Pružiny stojí na tyhle obyčejné werky +-1000kč/kus - tzn za dvojku sada, k tomu flaška oleje za pětikilo - náplň jedné vidlice je tak 200-300ml.. vzhledem k tomu že to má ***** ujeto, tak futra, manžety a prachovky budou netčené, tak je tam necháš..
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod one-z 21. 7. 2018 18:03

Tak kupodivu za jizdy to znatelné je, motorka je tvrdsi, na brzde nemam uz ten divnej pocit, resp. se to zlepsilo.
Jinak cesta do Slavonic bezva pro auto, na motorce to je o dost slabsi, skrze ty cerne cary asfaltu, kterych je tam misty hodne.
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 21. 7. 2018 18:39

njn. hadi jsou svinstvo, za mokra nebo za horka obzvlášť :-)
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod one-z 21. 7. 2018 19:17

Hadi? Tak pred hadama jsem byl varovan a snazim se jim vyhybat, lec ne vzdy se to podari a zatim mi prislo, ze jsem to citil vic z predniho kola, ve vetsim naklonu verim ze to je v riti pak...
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 21. 7. 2018 19:55

Tak základ jsou kvalitní pneumatiky, které tě nezradí a místo podklouznutí ten jen dají najevo že si máš dát pozor - nešetři na nich.. a potom, když už hada chytneš, nesnaž se to nějak nahánět a rovnat v průběhu jeho přejíždění, zafixuj se a dorovnej to až z něj sjedeš...

Nejhorší jsou ti cik-cak hadi když s tím zalepujou spáry na starých i v přímých úsecích cest, to dělá docela bordel a jediné řešení pokud je to přímo je rozkulit to na větší rychlost aby se doba přejezdu hada zkrátila, držet motorku v trajektorii trochu silou a motorka je potom podstatně stabilnější i na takovém bordelu jako jsou zkurvení hadi...

Dávej bacha taky na změny povrchu, podélné spáry s převýšením, hvízdací čáry, přejížděním uhlazené přechody, tramvajové koleje, železniční přejezdy s ocelovými nájezdy a další lahůdky.. Na motorce máš ale na druhou stranu víc prostoru vybrat si část vozovky v lepším stavu.

Ohledně přilnavosti v náklonu - NIKDY nejezdi do zatáčky tak, že zadní kolo brzdí- tj. s ubraným plynem. Do zatáčky vždy alespoň mírně přidávej, aby bylo zadní kolo alespoň v mírném záběru, pak to drží, i ve značném záběru drží guma výrazně lépe než při lehkém brzdném momentu. Takže si před zatáčkou trochu přibrzdíš, zde stačí i jen ubráním plynu, ale v nájezdu do zatáčky už alespoň mírně přidáváš, aby se ti motorka nerovnala a měla ideální přilnavost.
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 21. 7. 2018 22:35

Souhlas.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod one-z 22. 7. 2018 09:23

Pech: dik, teorii uz mam celkem zmaklou, horší to je s praxi, no musim jezdit, jezdit a jezdit

-- 22. 7. 2018 10:24 --

1500 km za mesic koukam ze mam
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků