od pech. 21. 7. 2018 19:55
Tak základ jsou kvalitní pneumatiky, které tě nezradí a místo podklouznutí ten jen dají najevo že si máš dát pozor - nešetři na nich.. a potom, když už hada chytneš, nesnaž se to nějak nahánět a rovnat v průběhu jeho přejíždění, zafixuj se a dorovnej to až z něj sjedeš...
Nejhorší jsou ti cik-cak hadi když s tím zalepujou spáry na starých i v přímých úsecích cest, to dělá docela bordel a jediné řešení pokud je to přímo je rozkulit to na větší rychlost aby se doba přejezdu hada zkrátila, držet motorku v trajektorii trochu silou a motorka je potom podstatně stabilnější i na takovém bordelu jako jsou zkurvení hadi...
Dávej bacha taky na změny povrchu, podélné spáry s převýšením, hvízdací čáry, přejížděním uhlazené přechody, tramvajové koleje, železniční přejezdy s ocelovými nájezdy a další lahůdky.. Na motorce máš ale na druhou stranu víc prostoru vybrat si část vozovky v lepším stavu.
Ohledně přilnavosti v náklonu - NIKDY nejezdi do zatáčky tak, že zadní kolo brzdí- tj. s ubraným plynem. Do zatáčky vždy alespoň mírně přidávej, aby bylo zadní kolo alespoň v mírném záběru, pak to drží, i ve značném záběru drží guma výrazně lépe než při lehkém brzdném momentu. Takže si před zatáčkou trochu přibrzdíš, zde stačí i jen ubráním plynu, ale v nájezdu do zatáčky už alespoň mírně přidáváš, aby se ti motorka nerovnala a měla ideální přilnavost.
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem