Vyber motorky - jakou

O motorkách a lidech kolem nich

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Arnie J 16. 5. 2018 23:05

Ta bude lepší u skútru
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 16. 5. 2018 23:06

one-z píše:navic si myslim, ze i ekonomika provozu bude u sestek lepsi, ale to hádám, treba ne

Stopro bude.
rwd
garážmistr
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 16. 5. 2018 23:09

Arnie J píše:Ta bude lepší u skútru

100km denně na 125ccm skůtru jezdit nechceš a půlitrovej skůtr bude mít podobný náklady jako šestka.
rwd
garážmistr
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 16. 5. 2018 23:11

no myslel jsem tak na tříkilo
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 16. 5. 2018 23:16

Je to 100km zemí nikoho. Ani na půlitrovým skůtru bych to nejezdil a bral moto.
rwd
garážmistr
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 16. 5. 2018 23:20

zemí nikoho? jako že může lítat 2 kila? :D
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 16. 5. 2018 23:22

Lesy, louky, pole, atd. Skůtr nemá žádnej benefit.
rwd
garážmistr
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 16. 5. 2018 23:54

one-z píše:
T.E.CH píše:Kup hodnýho litra....

Apropo, jak tu motorku budeš používat? Budeš dělat delší cesty? Cenovej budget?


Co se bere jako delší cesta na moto? Nejspíš nejčastěji ráno 50, odpo 50 km, o volnu spíš vyrazím na kolo. Peníze úplně stanovené nemám, ale přes 80 jít nechci.


gewehr píše:Nojo, presne toto som riesil, zacat jazdit moto s vyskou postavy 192 je problem. Liter som na zaciatok nechcel a 600vky su proste male. Na Hornete 600 som vyzeral ako medved na bicykli v ruskom cirksuse a citil ako panna na drevenom koliku, ani sa natiahnut dopredu, ani rovno posadit... Ako riesenie sa ukazal Vstrom ktoreho 650 je postavena na 1000om rame. Nie je to uplny ideal, ale prva motorka na ktorej precestujem 200-300km v kuse a nemam pocit ze chcem umriet. Je jazdne dobre citatelna, ten motor je posadeny do nizsich otacok je fajn na naucenie, vela odpusti aj ked clovek pred zatackou neodhadne a malo podradi potiahne vzdy. Ziadny zavodak ale odpusti dost chyb.

Jako jo, vypadá ten hornet podemnou celkem male, ale se svojí výškou toho moc neudělám, vlastně nic. Na druhou stranu mě spíš zajímá jak mi ta motka sedne, jak na tom vypadám mne zas tak moc nebere, už dost lidí se mi směje, že mám auto pro ženský, tak přibude motorka :-) Jinak koukal jsem třeba na Bandita 1200 a přijde mi to stejný jak Bandit 600, to fakt platí, že litr je automaticky větší než 600?


Hele vyser se na horneta, ten je na delší cesty dost nahovno... posez je poměrně hodně sportovní a i motor a celkově chování je hodně sportovní... v podstatě je to nahatá verze výprodejové CBR6... Na tyhle tvoje trasy bude příjemná polokapotovaná motorka s cestovním pohodlným posazem, jako alternativa místo horneta můžeš vzít CBF600S, posez je pohodlný, podvozek stabilní a motor přátelský.... výkon +-80k ti bude dostačovat, a za nějakých 60-70kkč ji koupíš i s ABS a vstřikováním... dělala se i verze N, ta nemá polokapotu, ale posez je pořád stejně pohodlný a kdyby ti vadil větříček, dáš si větší plexi... pokud by ti to bylo časem málo, kup cestovního litra....
Škoda 105 DeLuxe 5Q
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 17. 5. 2018 00:06

garážmistr píše:Lesy, louky, pole, atd. Skůtr nemá žádnej benefit.

tvl ... to je na skůtru právě úplná paráda

ty sis ho jako kupoval na co?
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 17. 5. 2018 06:38

garážmistr píše:Lesy, louky, pole, atd. Skůtr nemá žádnej benefit.


Proc by mel kazdy jezdit 200. A skutr bude vzdy komfortnejsi a lepsi napric rokem kvuli ochrane apod.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 17. 5. 2018 07:11

Arnie J píše:
garážmistr píše:Lesy, louky, pole, atd. Skůtr nemá žádnej benefit.

tvl ... to je na skůtru právě úplná paráda

ty sis ho jako kupoval na co?

Lesy, louky, pole a velký podíl zacpanýho města s nutností jezdit v kancelářským úboru a potřebě vozit určitý objem věcí. Ideální kombo pro skůtr.
rwd
garážmistr
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 17. 5. 2018 07:14

Ural se sajdkou
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 17. 5. 2018 07:55

garážmistr píše: velký podíl zacpanýho města
rwd
garážmistr
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 17. 5. 2018 16:16

Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 17. 5. 2018 16:19

Tvl teraz mas autobus a namiesto toho kupis autobus len s mensim poctom kolies.
glider
Guru
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník