CB5/471/Roadster 200 je aktuální park... CB slouží a vyhovuje, není důvod měnit, aktuální nabídka od Hujdy je stejně divná, dvouválce jsou slabší oproti předchůdcům, čtyřválec se mi už nechce..... ty dva semenáče si nechávám už hodně dlouho, chleba až tak nežerou a občas je vyvezu, prvních pár kilometrů se uklidním, zvyknu si na to jak to ne/jede a pak si to i užiju
To CB - to jsem nakonec koupil takovým způsobem - odříkaného největší krajíc... Nikdy jsem ho moc nechtěl, hodnotil jsem ho jako nůďo motorku, ale časem jsem zjistil, že ten "charakter" jak označují příznivci vrtošivých, nebo jinak zvláštních strojů co do nároků na obsluhu nebo řidiče, když jsem se za život povozil na kdečem není úplně pro mně a skončil jsem u Hujdy, která funguje hladce, přirozeně, předvídatelně - prostě se mne nepokouší zabít aniž by jí to okrádalo o výkon a nedělá zbytečný kravál.. Poslední výběr byl tedy mezi CB5 a CB75, CB 75 jsme vyhodnotil už jako trochu lokomotivní, přičemž díky vyšší váze jede reálně o ***** víc a vzal menší začátečnickou, holčičí a já nevím jakými ještě dalšími opovrhujícími přívlastky označovanou CB5
Trochu k tomu i přispělo i to, že pár kouksů mají známí, někteří z nich na tom najezdili za dlouhá léta bambilión klilometrů bez problémů... Takže ve výsledku vrním blahem a jsem rád že to mám, měl jsem to koupit dřív, ušetřil bych si dost trápení s jednobuchem.... Jednobuch už nechci nikdy.
Plány do budoucna? Možná stále to Wéčko nebo Bonneville aneb zpátky na dráty..... jenže i ty litý kola mají dost výhod.... jsou na ně bezdušový gumy, nezasíraj se tolik.... takže vlastně nevim, jestli nezůstat u nich.