Vyber motorky - jakou

O motorkách a lidech kolem nich

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod PeTr7650 7. 12. 2018 13:37

a co nejakou tu silnou aprilku, ala skutr? srv 850 apod.
Čím větší plečka, tím lepší řidičskej zážitek!
PeTr7650
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 7. 12. 2018 13:50

pravda SRV se sice už nedělají, ale jako skladovky jsou na druhou stranu za 230-250 tis což je docela argument. Za rozumný peníze docela slušný GO
Zabil jsem 7 zeber. Ano ty zvířata. A bacha na ex, kradou vysavače
ace2
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod andy_xx 7. 12. 2018 14:04

já chci právě Tuňáka, tak prodávám...kdyby někdo chtěl pěkného kafáče https://www.motorkari.cz/motobazar/moto ... 46765.html
andy_xx
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PeTr7650 7. 12. 2018 14:08

presne tak, pulka ceny za c650gt a paradu to taky nadela. Otazkou je nasledny prodej :-D, jednoho neprodejnyho itala uz mame :-D
Čím větší plečka, tím lepší řidičskej zážitek!
PeTr7650
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 7. 12. 2018 14:12

No, vzhledem k tomu že jsou k dispozici 3 roční nejeté skladovky, nejsilnějšího a nejrychlejšího skutru na světě a moc boj o to není ani za ty peníze tak obavy nad prodejností ojetiny je samozřejmě na místě. Otázkou tedy je jestli je motorka něco co si kupujeme s představou dobrého budoucího prodeje.
Zabil jsem 7 zeber. Ano ty zvířata. A bacha na ex, kradou vysavače
ace2
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 7. 12. 2018 14:18

PeTr7650 píše:a co nejakou tu silnou aprilku, ala skutr? srv 850 apod.


Jenze tim si nijak nepomuzu. Zase skutr pocit :)
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PeTr7650 7. 12. 2018 14:29

vyzkousis si, jestli te bude bavit cestovani na silnym stroji

Svez se nekdy na nejake mensi a lehke motorce, to je uplne jinej pocit nez uvazovane mastodonty. Skutr nepocitam, to je jizdni kolo s motorem
Čím větší plečka, tím lepší řidičskej zážitek!
PeTr7650
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 7. 12. 2018 14:34

z400 :love:
maXX_CZ
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 7. 12. 2018 14:37

T.E.CH píše:Ta váha při jizdě je cajk, žádný problém. Popojíždění je taky v pohodě, když je dobře těžiště, váhu moc řešit fakt nemusíš. Goes se váhy myslím nebojí....nemá taky proč.

Moje "malá" CBF1000 váží 250 kg a vše je zcela v klidu....protože těžiště. Váhu už neřešte, je to marný argument co se silnice týče.

Neřekl bych.
rwd
garážmistr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 7. 12. 2018 16:37

Tak váha je problém především pro chrousty ohledně manipulace na místě, nebo kdyby jim to někde žuchlo... Za jízdy bude i chroustovi nejspíš jedno jestli má cestovní motorka 180kg jako půllitrový dvouválec, nebo 220kg tříčtvrtkový čtyřválec...
Škoda 105 DeLuxe 5Q
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 7. 12. 2018 17:23

hele bez debat, cim mensi vaha tim lepsi o tom zadna. Navic skutry i pri 250 kilech maji tu vyhodu, ze to maji fakt hodne nizko, takto to nema zadna motorka. Samo na miste je to pak peklo. Ono davat 300 kilo na centralni stojan neni zrovna sranda.

Ale to je vedlejsi. Ja si pomalu RT vyhodim z vyberu. To je proste asi dost mimo. Jako super kara, ale proste to je fakt cestak a ja proste potrebuji neco vice univerzalniho apod. Porad si myslim, ze tiger/versys je pro mne lepsi. Navic na versysu se mi sedi vyborne.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 7. 12. 2018 17:26

:D co som hovoril
.bad.decision.matters.
glider
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 7. 12. 2018 17:42

ble

-- 7. 12. 2018 17:44 --

v pondeli pudu objednat versyse... uz sem se rozhodl

-- 7. 12. 2018 17:49 --

ale jeste popremyslim
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod robbert 7. 12. 2018 18:02

Nechceš se poradit s Matym?
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 7. 12. 2018 18:49

Goes: já když přesednu na vyloženě lehkou motorku (130-150kg) tak se prvních pár kilometrů cítím nepřirozeně, protože je to samozřejmě ochotnější, ale zase při rychlejší jízdě to nedává tu jistotu stability, chce to korekce. takže se mi na těžší motorce cestuje podstatně příjemněji, protože má stabilitu i při rychlostech silně nelegálních a taky POWÁÁÁÁ, takže to nemusím v kopcích drtit na krev aby to slušně jelo, ono ot jede přirozeně a bez námahy... :-)

Takže na nějaké blbnutí kolem komína lehká motorka může bejt zábavná, ale je seriozní cestování je to poněkud otravné, protože to jede příliš blízko svých limitů aby to zvládalo s přehledem....
Škoda 105 DeLuxe 5Q
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků