Vyber motorky - jakou

O motorkách a lidech kolem nich

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod PeTr7650 18. 11. 2018 07:29

Na to indicky š*****ání to má koní ažaž.
Čím větší plečka, tím lepší řidičskej zážitek!
PeTr7650
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 18. 11. 2018 19:50

je to taková hranice aby s tím šlo slušně žít aspoň mimo dálnice....
Škoda 105 DeLuxe 5Q
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 19. 11. 2018 09:19

goes píše:To uz je par dni stara vec :) nebere mne to nicim


No já na tom jezdil, motorově je to neskutečná raketa.Ale na rovinu, moc silný. Nejlépe se s tím jezdí, když dáš motorovou mapu na 100 koní. Podvozkově a funkčně ale moc nezaujalo. Jsou "funkčně" mnohem přívětivější motorky.Někdo to ale využije, ja určitě ne....pro mne by to bylo na 150 km se vyblnout kolem komína a zase to dát do garáže.

Jinak ten skůtr je fakt zajímavej...ač už to tady bylo.

https://www.motorkari.cz/clanky/moto-no ... 40470.html
Demokracie byla odsouzena k zániku v okamžiku, kdy politici zjistili, že mohou uplatit voliče jeho vlastními penězi a kdyby volby měli něco změnit, dávno by je zakázaly.

Demokracie není panováním , nýbrž prací k zabezpečení spravedlnosti.
T.E.CH
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 19. 11. 2018 16:44

Demokracie byla odsouzena k zániku v okamžiku, kdy politici zjistili, že mohou uplatit voliče jeho vlastními penězi a kdyby volby měli něco změnit, dávno by je zakázaly.

Demokracie není panováním , nýbrž prací k zabezpečení spravedlnosti.
T.E.CH
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod gewehr 19. 11. 2018 16:51

v tej Multistrade je stale ten desmodromicky rozvod? Ci uz sa na to vykaslali?
María de las Mercedes
Karl Friedrich Benz
gewehr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 19. 11. 2018 17:10

Myslím že tam furt je........
Demokracie byla odsouzena k zániku v okamžiku, kdy politici zjistili, že mohou uplatit voliče jeho vlastními penězi a kdyby volby měli něco změnit, dávno by je zakázaly.

Demokracie není panováním , nýbrž prací k zabezpečení spravedlnosti.
T.E.CH
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod gewehr 19. 11. 2018 17:26

u modelu co je skor nez na zavodenie urceny na hltanie km si to asi mohli odpustit...
María de las Mercedes
Karl Friedrich Benz
gewehr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 19. 11. 2018 17:26

goes píše:Indicka jawa. Ma to jen logo jawa jinak vse je jen prebrendovane zadby extra vyvoj.

-- 16. 11. 2018 09:13 --

Kvalita bude asi cajk.

Tak zrovna ten motor je upravený přímo pro tyhle mašiny. Není to jen s prelepenou značkou, jako ty čínské shinreje....

-- 19. 11. 2018 17:28 --

gewehr píše:u modelu co je skor nez na zavodenie urceny na hltanie km si to asi mohli odpustit...

Ne nemohli...
Lidem co.maji peníze na tyhle stroje je vyšší servisní náročnost putna zřejmě... A ztratila by se tradice, která tam bez tak s novým majitelem dávno není...
Ale jo, ten co si koupí HONDU, pro toho to je zcela objektivní překážka. Je to jeden ze dvou důvodu, proč stávající Ducati nechci...
maincoonsback
Inventář

Odeslat příspěvekod gewehr 19. 11. 2018 17:39

seru im na tradici... u motorky ktorou spravim okolo 10.000t km rocne pozadujem co najspolahlivejsi motor (coz kopa komplikacii ako remene a specialne rozvody ventilov zjavne aj podla vyjadreni majitelov vcelku znizuje). Nejde o to ze rocne stoji servis par sto eur naviac, ale o to ze je to zasa par dni v ***** ktore treba venovat udrzbe niecoho co ma jazdit. Hlavne ked je clovek rad ze si kvoli praci tych par dni volna moze utrhnut. Ono su ludia pre ktorych ma cas vacsiu cenu ako par penazi.

Ono je to ako s autom. Clovek si povie "no jo, par hodin v servise". Ale to ze si to treba najskor naplanovat a zladit s tym program, potom jeden zabity den samoznou navstevou servisu a nasledne dobehnut ten strateny den... a pritom staci jedine, danu blbost v motorke proste nemat :D
María de las Mercedes
Karl Friedrich Benz
gewehr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 19. 11. 2018 18:21

T.E.CH píše:https://www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/bmw/tri-dvanactky-prosim-bmw-gsa-vs.-ducati-multistrada-vs.-yamaha-supertenere-39604.html


jako terenka je asi fajk na cestovani, ale chce to facelift
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 19. 11. 2018 19:08

gewehr píše:seru im na tradici... u motorky ktorou spravim okolo 10.000t km rocne pozadujem co najspolahlivejsi motor (coz kopa komplikacii ako remene a specialne rozvody ventilov zjavne aj podla vyjadreni majitelov vcelku znizuje). Nejde o to ze rocne stoji servis par sto eur naviac, ale o to ze je to zasa par dni v ***** ktore treba venovat udrzbe niecoho co ma jazdit. Hlavne ked je clovek rad ze si kvoli praci tych par dni volna moze utrhnut. Ono su ludia pre ktorych ma cas vacsiu cenu ako par penazi.

Ono je to ako s autom. Clovek si povie "no jo, par hodin v servise". Ale to ze si to treba najskor naplanovat a zladit s tym program, potom jeden zabity den samoznou navstevou servisu a nasledne dobehnut ten strateny den... a pritom staci jedine, danu blbost v motorke proste nemat :D

Rozumím, ale to si zase trochu předramatizoval. Mám pocit že natáhli servisní interval na 20t. A to už snad.nikoho nějak extra.omezovat.nebude...
maincoonsback
Inventář

Odeslat příspěvekod goes 19. 11. 2018 19:15

maincoonsback píše:
goes píše:Indicka jawa. Ma to jen logo jawa jinak vse je jen prebrendovane zadby extra vyvoj.

-- 16. 11. 2018 09:13 --

Kvalita bude asi cajk.

Tak zrovna ten motor je upravený přímo pro tyhle mašiny. Není to jen s prelepenou značkou, jako ty čínské shinreje....


Zrovna ten motor je normalni Mahindra pouzivany na Mahindra masinah s prekepenou znackou a jen kosmetickymi upravami. Dyt to psali i pri uvedeni.

Hlavne ze mistr musi byt proti a nezjisti si zakladni veci.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 19. 11. 2018 19:35

gewehr píše:seru im na tradici... u motorky ktorou spravim okolo 10.000t km rocne pozadujem co najspolahlivejsi motor (coz kopa komplikacii ako remene a specialne rozvody ventilov zjavne aj podla vyjadreni majitelov vcelku znizuje). Nejde o to ze rocne stoji servis par sto eur naviac, ale o to ze je to zasa par dni v ***** ktore treba venovat udrzbe niecoho co ma jazdit. Hlavne ked je clovek rad ze si kvoli praci tych par dni volna moze utrhnut. Ono su ludia pre ktorych ma cas vacsiu cenu ako par penazi.

Ono je to ako s autom. Clovek si povie "no jo, par hodin v servise". Ale to ze si to treba najskor naplanovat a zladit s tym program, potom jeden zabity den samoznou navstevou servisu a nasledne dobehnut ten strateny den... a pritom staci jedine, danu blbost v motorke proste nemat :D


desmo celkem funguje, jedinej oser vidim v tom, ze se co 2 roky ty remeny musi menit a levne to neni
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 19. 11. 2018 19:36

Tak si je zjistí ty...

Motor je dělaný a vyvinutý v Itálii, je pro MAHINDRU a je upraven tak, aby vypadal a zněl co nejvíc podobné původní Jawe /což má samozřejmě svá omezení/

Nikde jinde ten motor teď není, ale bude nejspíš i v dalších MAHINDRA modelech.

Tak jsem nakoupil já. Není to tedy jen přelepka. Ale je to fuk, tady se to prodávat stejně nebude..., páč jinam nemají licenci.../pro značku Jawa/.

-- 19. 11. 2018 19:37 --

K86 píše:
gewehr píše:seru im na tradici... u motorky ktorou spravim okolo 10.000t km rocne pozadujem co najspolahlivejsi motor (coz kopa komplikacii ako remene a specialne rozvody ventilov zjavne aj podla vyjadreni majitelov vcelku znizuje). Nejde o to ze rocne stoji servis par sto eur naviac, ale o to ze je to zasa par dni v ***** ktore treba venovat udrzbe niecoho co ma jazdit. Hlavne ked je clovek rad ze si kvoli praci tych par dni volna moze utrhnut. Ono su ludia pre ktorych ma cas vacsiu cenu ako par penazi.

Ono je to ako s autom. Clovek si povie "no jo, par hodin v servise". Ale to ze si to treba najskor naplanovat a zladit s tym program, potom jeden zabity den samoznou navstevou servisu a nasledne dobehnut ten strateny den... a pritom staci jedine, danu blbost v motorke proste nemat :D


desmo celkem funguje, jedinej oser vidim v tom, ze se co 2 roky ty remeny musi menit a levne to neni


Při cenách v Dmotu to vidím naprosto stejně. Je to oser a cena, kterou se svým chudým garáž platem nejsem ochoten absolvovat.... To fakt neřeš.
maincoonsback
Inventář

Odeslat příspěvekod K86 19. 11. 2018 19:39

Nevim jak ty novy, ale ja mel Ducnu s litrem, r.v. 2006 a tam ten velkej servis vychazel na cca 12000kc, kazdy 2 roky remeny a kladky spolecne s kontrolou ventilu.

A to je docela dost
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků