Motorro velas BM400

O motorkách a lidech kolem nich

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod K86 28. 10. 2018 20:13

MiG mel alespon koule :D
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 28. 10. 2018 21:12

a ty kilometry nalítal za tři minuty....
Škoda 105 DeLuxe 5Q
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 28. 10. 2018 21:15

ale taky pekne chlastal :-P
Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
JardaB
Expert
Uživatelský avatar


Odeslat příspěvekod Ondra S. 4. 12. 2018 20:48

TOS:
Tebou uvedené světlo na aliexpressu je výbornou mlhovkou, ale na potkávací se bohužel moc nehodí, protože svítí do široka kolem motorky, ale na cestu před motorku moc ne. Vzhledem k tomu by to mohlo docela nepříjemně oslňovat a to bych nechtěl. Chlazení asi bude perfektní, ale také prostorově bych to tam těžko dostával.
Také jsem ledacos při domácí stavbě led světla zkusil a vím, že dioda svítící vpřed přes čočku není na tlumené světlo optimální, je potřeba, aby diody svítily do paraboly, nejlépe vzhůru a do boků a ta jejich světlo odrážela vpřed. Teprve potom je ten rozptyl takový, jak potřebuješ, abys dobře viděl na cestu před motorkou.

Jestli se mi smějete za 5000km ročně, no tak je to prostě proto, že pokud chodíte do práce, tak bohužel toho času na pořádné výlety máte hlavně o víkendech, jinak ho není tolik a ještě vás limituje počasí, potom mám ještě auto, kamarádi občas také něco chtějí zpravit, nebo udělat, já taky občas si dělám na svých věcech, tak to tak přibližně vychází. Kdybych byl na UP a chodil jen občas na brigády, tak bych si určitě dokázal utrhnout více času a potom bych byl omezen už jen finančně, ale proto potřebuji motorku, která mě nesežere, abych neutopil tolik peněz v benzínu a nepotřeboval nato tolik vydělávat a více si s tím užil ježdění za méně peněz. Ono se vám to řekne, neřešit spotřebu ale jak ta cena leze přes 30kč, tak každé tankování je ranec a cena takové větší vyjížďky už je pak hodně poznat.
Mě prostě rozežraná motorka deptá, když si spočítám, kolik mě ten výlet stál, tak když je to moc, potom mě to znechutí celé ježdění a snažím se udělat cokoliv, aby to tak nemuselo být a nebylo. Proto jsem zkoušel to vstřikování a sám si ho programovat, trochu na způsob motorů s vrstvenou směsí a dosáhnout maximální úspornosti, jaká bude po fyzikální stránce možná a dnes už díky vstřikování vím, že by to mohlo být i cca 2,5L/100km u tohoto motoru.
Nenávidím nesmyslná omezení, debilní zákony, buzeraci a hlupáky! Ramcově souhlasím s panem Jandou!
Ondra S.
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod puk123 5. 12. 2018 08:22

5000Km? Na to, že se v motorce furt vrtáš nebo ji máš nezpůsobilou, je to velmi slušný výsledek. Za to se ti určitě nikdo nesměje. Kdybys hned stlačil spotřebu o celý litr, ušetřil bys na tom nájezdu 1500Kč při 30Kč/l (u výletu 200km tam a stejně zpět 120Kč). Už jenom Číňany dotuješ víc. Kdybys za dobu, co se vrtáš ve své motorce dělal fušky, vydělal bys několikrát tolik.
No, jsem zvědav, jestli si příští rok užiješ více výletů ty nebo Číňan.
puk123
Inventář

Odeslat příspěvekod tos_ 5. 12. 2018 09:53

Já tu LEDku dal jen jako kuriozitu :-) To chlazení je overkill, doma mám Koito BI-LED, přesvítí to kde co a má to takovej malej chladiček a větráček.
tos_
Inventář

Odeslat příspěvekod pech. 6. 12. 2018 19:27

OndraS. - Onosi docela stačí koupit místo neduživého sráče normální kvalitní motorku...

Za ty prachy cos do toho nastrkal bys měl základní NCčko Hondu, která bude dokonale fungovat po všech stránkách, výkon bez propadů, svítit bude líp jak ty tvoje experinemty, bude se na silnici slušně chovat a můžeš se spolehnout že minimálně 100000km na tom motoru nebudeš dělatnic než základní údržbu v podobě výměn oleje a svíček... to je při tvém nájezdu 20 let provozu, na velmi slušné motorce bez konstrukčních chyb, s podstatně lepšími provozními parametry. Pokud chceš jezdit za 2,5L kup si CBF/YBR 250 nebo čtvrtkový skůtr.
Mám doma motorku, která za tyhel čísla jezdit umí, ale takřka vůbec na ní nejezdím a budu ji proto nejspíš prodávat. Akorát nemá 60k jako ta hlavní, ale bídně 20... A to je v dnešním provozu hraniční hodnota i mimo dálnice...

jenže ty jsi holt šílenec zralý přinejmenším na psychologické vyšetření, tak se budeš dál srát s krumplem nahovno, které už máš doma dva....
Škoda 105 DeLuxe 5Q
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 6. 12. 2018 21:38

Ondra S. píše:Jestli se mi smějete za 5000km ročně, no tak je to prostě proto, že pokud chodíte do práce, tak bohužel toho času na pořádné výlety máte hlavně o víkendech, jinak ho není tolik a ještě vás limituje počasí, potom mám ještě auto, kamarádi občas také něco chtějí zpravit, nebo udělat, já taky občas si dělám na svých věcech, tak to tak přibližně vychází. Kdybych byl na UP a chodil jen občas na brigády, tak bych si určitě dokázal utrhnout více času a potom bych byl omezen už jen finančně, ale proto potřebuji motorku, která mě nesežere, abych neutopil tolik peněz v benzínu a nepotřeboval nato tolik vydělávat a více si s tím užil ježdění za méně peněz. Ono se vám to řekne, neřešit spotřebu ale jak ta cena leze přes 30kč, tak každé tankování je ranec a cena takové větší vyjížďky už je pak hodně poznat.
Mě prostě rozežraná motorka deptá, když si spočítám, kolik mě ten výlet stál, tak když je to moc, potom mě to znechutí celé ježdění a snažím se udělat cokoliv, aby to tak nemuselo být a nebylo. Proto jsem zkoušel to vstřikování a sám si ho programovat, trochu na způsob motorů s vrstvenou směsí a dosáhnout maximální úspornosti, jaká bude po fyzikální stránce možná a dnes už díky vstřikování vím, že by to mohlo být i cca 2,5L/100km u tohoto motoru.

Ty to furt nechápeš, co?
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 6. 12. 2018 23:16

Mne ho zacina byt luto.
glider
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ondra S. 10. 12. 2018 21:36

Já to naprosto chápu, i toho pecha, co se mi snaží říct. Já nejsem běžný uživalel, jsem specifický uživatel: tedy automechanik, technik, kreativní nadšenec. Je fakt, že nějaké investice proběhly, ale mě lákalo vstřikování, tak jsem si chtěl zkusit, jaké to je si sám programovat vstřikování, ale potom když nato došlo, tak člověk, na kterého jsem spoléhal, že mi poradí, jak porozumět grafům, které to kreslilo za provozu motoru se na mně *****. Ale i tak, jediný průser byl end injection angle, jinak by se mi to nakonec téměř podařilo.

Když jsem si motorku koupil novou v 2014, tak jsem krátce po tom, co jsem na ni začal jezdit, tak jsem na to napsal sám recenzi na moto china i s vlastními fotkami. Ten člověk, který se mnou komunikoval kolem toho a kterému jsem to tehdy posílal emailem, než to tam vystavili, tak tomuto člověku jsem teď poslal doplnění o nutnosti přetryskovat karburátor a on mi odpověděl, že o tom věděl od počátku prodeje velase a upozorňoval nato i dovozce, ale bez odezvy. Když jsem se toto dozvěděl, že tento člověk to už tehdy věděl že karburátor je nutno přetryskovat a neupozornil mně nato jako majitele, když jsem měl novou motorku a psal jim tu recenzi, tak jsem málem dostal infarkt! Kolik peněz a úsilí mě mohl tehdy ušetřit a nezmíní se, potvora! Na všechno si musíte příjít sám, to je hrozný, jaký jsou ti lidi škodolibý potvory, když si takové zásadní informace nechají pro sebe! Tohle nepochopím, neodpustím!

Japonské motorky se také ladí, třeba tady v Brně servis Vangelas prodává přestavbové kity a oružiny ohlins do předních vidlic a tlumičů motorek, které mění charakteristiku odpružení podle přání majitele a i on mi přiznal, že seriové provedení motorek není vždy zas tak uživatelsky dokonalé, jak mi tady prezentujete. Je také plno laděných výfuků, dají se měnit řídítka, páčky, blinkry, světlomety, je plno doplňků všeho druhu a další.

A k tomu výkonu, předtím jsem měl 125 motorku, 8,5kW a to bylo fakt málo, ale jezdil jsem s ní převážně po silnicích 2. a 3. třídy, vyhýbal jsem se hlavním tahům, kde ten deficit výkonu nebyl až tak tragicky cítit a tolik na škodu, tak by mně těch slabých 20kW nemuselo už tolik vadit a nízkou spotřebu bych vždy ocenil, protože přes 30kč/L je fakt už hodně za benzín, pokud vaše vyjížďky mají běžně od 250-400km i více.
Nenávidím nesmyslná omezení, debilní zákony, buzeraci a hlupáky! Ramcově souhlasím s panem Jandou!
Ondra S.
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 10. 12. 2018 21:51

*****, vsechen ten cas kterej jsi nad tim stravil nebyl ani tak z duvodu toho, ze te to bavi, ale honba za usetrenym halirem, kterej se ti ale nekolikatisicekrat nevratil, jak jsi cekal.

Agrument, ze se japonske motorky taky ladi je mimo, protoze JAKAKOLIV japonska motorka, ktera sjede z pasu, se ladit NEMUSI, jednou pro vzdy NEMUSI!!! a ne jak takhle cinska jebka.
Jakakoliv japonska motorka je od vyroby udelana tak, ze bez problemu najede stovky tisic km a je uzivatelsky prijemna a ne ze si 2/3 musis dodelat doma.
To same treba BMW F650, nesmrtelnej motor i motorka ktera jezdi jeste za min nez tahle cinska jebka.

Neustale tady zminujes cenu benzinu, ale kolik jsi proboha ***** penez za kdejaky tuneni nesmyslu a honeni desetin spotreby???
Rozdil spotreb 3,5 a 5l je na te tve vyjizdce necele 200kc, kolik ze stala ta dalsi nova jebka??? 20 000??? A kolik to nesmyslne tuneni?

A vsechno v pici, co? :D
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 10. 12. 2018 21:58

A ten cas....to proste nezaplatitelne.
glider
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 11. 12. 2018 01:56

Ondrasi, ty šílený a blázne - Ano japonské motorky se MŮŽOU ladit, pokud někco chce udělat z cesťáku okruhovku, tak si tam může nacpat tvrdší odpružení se sníženou světlou výškou, větší brzdy, nebo odlehčené komponenty... Ale to je když má někdo nutkavou potřebu dělat závoďák z CBF místo toho aby si koupil CBR... Furt je to ale změna zaměření, nikoli řešení seriové nefunkčnosti. Protože uživatel požadující cestovní motorku na cestovní účely bude bez jakýchkoli změn krom montáže případných zavazadlových prostor zcela spokojen a ta motorka bude spolehlivě a bez problémů sloužit 20 let a statisíce kilometrů. Sám jsi ve svém výčtu nikde nezmínil přestavbové karburátory, vstřikovací kity... To prostě nikdo nepotřebuje.... Výkon motoru se dá velice snadno a bez dopadu an spolehlivost zlepšit nákupem výkonnějšího stroje - to už všichni uvažující jedinci pochopili.

To že jsi *****áním tolika peněz, které by ti zaplatily nákup slušné ojeté japonské motorky lepších parametrů a její provozní náklady na 10 let bezstarostného ježdění už jsem psal, ta čísla lze dohledat o pár stran zpět. Nákupem další zkurvené ***** jsi ***** další dva roky ježdění.... A to počítám jen ty peníze... za každou hodinu práce si napočítej stokorunu, což je plat obyčejného dělníka, a máš z toho cifry že bys jezdil pomalu až nadosmrti.

Takže ty sice umíš číst ale nechápeš. Kdybys totiž chápal, tak by ses po tom extempóre s chudou směsí, kteoru jsi motor ***** a já tě na tato rizika několikráte upozorňoval, že když si budeš takhle zahrávat, tak to nepřežije žádný motor, prostě chytil za ten namyšlený rypák a přiznal, že jsi prostě udělal chybu, přecenil svoje síly a dovednosti a zabil ten werk.

Pak by to mohlo pokračovat nákupem čehokoli normálního, co bude fungovat.

Ale ty ne, ty sis koupil další, stejně zkurvený laciný werk, který taky nefunguje a začal nanovo... To je důkaz totálního šílenství, nesoudnosti, neomezené hlouposti.

A nesváděj to na to, žes na někoho spoléhal a on tě poslal do *****... Nikdo dneska nemá
čas nazbyt, který by chtěl ztrácet aby se zabýval nějakým zkurveným werkem kvůli hypotetické úspoře štamprle benzínu ročně s rizkem totální zkázy motoru, jež se naplnila...
To si ten člověk bude radši dělat s dětma na písku bábovičky, nebo dělat autíčka z papíru, jeřáb ze sevy... A dobře udělal. Stejně jako se na tebe oprávněně ***** výrobce originálího kitu, když sis koupil jeho lacinou čínskou náhražku pochybných parametrů.

A že se na tebe ***** dovozce/prodejce? To je opět tvoje nesoudnost... Buď si zaplatíš
normální věc, s plnou zárukou s eservisní podporou (podmíněnou například dodržením service-plánu), nebo si koupíš lacinou ***** za třetinu ceny, u pochybného dovozce, což výhledy na jakoukoli podporu maže... To je jako když si objednám z aliexpressu elektroniku za pár korun - tam se taky zříkám spotřebitelských práv.

Jediný případ výrobce/prodejce který se chová hůž než ten kdo ti prodal ten zgarb je Jawa - Týnec. Ti prodávají podobné střepy za plnou cenu :-)

Takže Ondrasi jsi blázen a nejspíš i dement.

Pokud ti vadí drahý benzín, tak si kup mopeda, ten bude jezdit za litr a půl, nebo jezdi na kole, nebo choď pěšky... Opice a banány prostě.

Ano dříve jsem si myslel že si potřebuješ hrát, ale zde jsem udělal chybu já, spletl jsem se v tobě. Takže Ondrasi jsi blázen a nejspíš i dement. Přeji dobré fyzické zdraví a štěstí při volbě nemotorového vozidla... To ten drahý benzin žrát nebude...
Škoda 105 DeLuxe 5Q
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod puk123 11. 12. 2018 11:01

Ondra S. píše:...Kolik peněz a úsilí mě mohl tehdy ušetřit a nezmíní se, potvora! Na všechno si musíte příjít sám, to je hrozný, jaký jsou ti lidi škodolibý potvory, když si takové zásadní informace nechají pro sebe! Tohle nepochopím, neodpustím!...

No, zrovna TY na takové rady dáš, že? ;-)
puk123
Inventář

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník