evlo píše:Tak ja se v tom ***** orientruji, co jsem hledal tak jsem nasel R5 akorat, ze to vypadalo jako takova miata motorka, kdyz pominu hypermotarda, coz je uplna miata, ale stoji nesmysl.
Treba CB* nechapu ted jsem zjistil, ze jeste R6, ta zelena jak dal pechoj, YZF treba vubec netusim jak bude fungovat.
Ale rikal jsem si, ze chci spis neco maleho a lehkeho, ze se to bude dobre ovladat atd. Stejne jako u auta - nejlepe se jezdi na projeti lehkym malym autem, kdeclovek sedi co nejvic vzadu.
Malé a lehké.... si kup nějaký dvouválec kolem půl litru nebo čtyřválcovou 600/650 ale pořád jsem se nedozvěděl zda to má bejt spíš cestovní, nebo spíš sportovní... pokud se ti líbí sporty tak vezmi nějakého čestkového sporta jako je ta zelená ZX6 Ninja nebo konkurenti R6, CBR6.... pokud to má bejt lehké, tak vypadává XJ, Fj, apod. pokud jsem to správně pochopil, zapomeneme i na ty cendura...
Řada CB jsou čistě cestovní motorky, ale zrovna s malým CB5 by sis mohl užít, je to snadno ovladatelné a už to celkem jede, když to rozdráždíš, obdoba je ER5, GS5 neber... vyhovělo by patně malé SVčko Pak tam máme čtyřválce jako je Bandit, Hornet... to je proti malým dvouválcům výkonnější a i co do geometrie sportovnější.... Hornet je tak na půl cesty mezi cestovním CB a sportovním CBR pokud jde konkrétně o Hondu....
-- 19. 3. 2018 20:37 --glider píše:Ludia budu na teba pozerat, ked pojdes na motorke. Nevadi?
Mno když se navleče do motomundůru od hlavy k patě a nasadí integrální blembák, tak bude skutečně hůře identifikovatelný než v kabriu v tričku a kšiltovce
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem