Tak jsem tu už doufám psal, že chci na motorku nový zvětšený a mnohem výkonnější chladič pro teplé letní dny.
No tak ten chladič jsem si tedy během letošní zimy sám navrhl, nechal si ho ve specializované firmě na opravy chladičů vyrobit. Měl jsem dvě možnosti, buď bude z mosazi, nebo z hliníku. No zvolil jsem mosaz, kvůli snadnější opravitelnosti. V lednu jsem jim to zadal vyrobit a teprv koncem března jsem si ho do přinesl domů. Byl jsem naštvaný, protože jsem byl asi měsíc ve skluzu. Doma jsem provedl kompletaci ( namontování čidel) musel jsem ještě vymyslet jaké větráčky a kde je seženu, naštěstí mi opět pomohl Aliexpress, uchycení dochlazovacích větráků jsem musel také vymyslet a svépomocí ho vyrobit a namontovat na chladič a provést přizpůsobení na motorce, abych ho měl jak uchytit a přimontovat, také elektrické zapojení větráků, udělal jsem to jako dvourychlostní systém, kde první rychlost je seriové zapojení a druhá paralelní.
Nyní už ho mám dokonce i namontovaný na motorce, elektricky zapojený, naplněný novou chladící kapalinou a odvzdušněný.
Stihl jsem s ním dokonce provést už několik zkušebních jízd. Už nyní je jasné, že účinnost je více jak 2x vyšší oproti originálu.
Podrobnější popis i s fotkami je zde:
http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=93 ... ky&scr=171