od pech. 18. 9. 2017 03:13
A v čem klasická převodovka překáží abys nemusel jet kudlu? v čem tomu překáží ta automatická, většinou je chování té automatické celkem orientováno na to, na co je zaměřen celek...
A na klasické cestovní motorce taky kudlu jezdit nemusíš, můžeš jet úplně normálně a tu schopnost jet nadsvětelnou rychlostí a zrychlovat řádově lépe než 99% všeho co se na silnici potká, si můžeš nechat na řešení situací, kdy se to šikne...
Protože už běžná cestovní motorka už od středního objemu je schopna mít jasnou převahu nad okolním provozem už v "turistických" otáčkách, bez závodního jízdního stylu a fénování... Když potřebuješ tak tomu nakulíš a jedeš kolik sneseš během několika vteřin...
Ten automat to jistě dovede taky, protože je schopen si ve své řj dobře spočítat podle signálů z čidel, co se po něm žádá.... pokud pomineme slabé ždímačky, které na to prostě nemají výkon.
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem