Stránka 8 z 8

Odeslat příspěvekNapsal: 30. 5. 2018 23:20
od polda
Kokoti to udělali blbě, hodil bych jim to na hlavu. Nevím za kolik to má, jestli chce jít do sporu.

Cedule 60 má být na tyči před tunelem se zákazem chodců.

Re: Zvýšení bezpečnosti sil. provozu

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 5. 2018 06:15
od MELLO
A nebylo by jednodušší jet až na konec tunelu 60?

Re: Zvýšení bezpečnosti sil. provozu

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 5. 2018 08:47
od puk123
Mikey89 píše:Anebo spíš když na to koukám, je to jinak

Ta 60 je tam kvůli tomu nájezdu a platí až k němu, nájezd ji ruší a dál pokračuje rychlost, která je tam původně, což je stejně nejspíš 60, kterou upravuje proměnná cedule o pár metrů dříve...

Pokud proměnná cedule nesvítí, je tam 80, kterou upravuje značka na konci toho mostu ještě před proměnnou cedulí

Ale čím víc nad tím přemýšlím, tím menší mi to dává smysl :D

Je to fakt nesmyslné.

Křižovatka ruší platnost všech omezení, tedy i omezení rychlosti z proměnné cedule.

Podle mne ruší ty 60 i omezení z proměnné tabule.

Info: Za tunelem je ještě značka Konec všech zákazů.

Re: Zvýšení bezpečnosti sil. provozu

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 5. 2018 08:49
od MELLO
Pokud to ovšem křižovatka je....

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 5. 2018 09:05
od polda
Je,bo to neni dálnice alias Strakonická, JS apod

Re: Zvýšení bezpečnosti sil. provozu

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 5. 2018 10:13
od SeaRanger
Koleckobetonucimalty píše:A v tom Jihlavském sranda tunelu je úsekovka?


Ne, je to tam OK. Akorat mezi timhle tunelem a D1 stale pendluji oktavky s radarem bo tam vsichni jezdi vic nez 90 (mela by se tam schvalit 110, ale vyberci pokut to blokuji)

-- 31. 5. 2018 11:16 --

Mikey89 píše:Dálnice pokračuje dál, ale rychlost upravená značkami se ruší, stejně jako u křižovatky, takže podle mě je to špatně značené a čistě dle zákonu tam je 90... ale jak by se na to tvářili policajti to nevím :D

-- 31. 5. 2018 00:12:21 --

Anebo spíš když na to koukám, je to jinak

Ta 60 je tam kvůli tomu nájezdu a platí až k němu, nájezd ji ruší a dál pokračuje rychlost, která je tam původně, což je stejně nejspíš 60, kterou upravuje proměnná cedule o pár metrů dříve...

Pokud proměnná cedule nesvítí, je tam 80, kterou upravuje značka na konci toho mostu ještě před proměnnou cedulí

-- 31. 5. 2018 00:14:14 --

Ale čím víc nad tím přemýšlím, tím menší mi to dává smysl :D


Ne ne, z druhe strany je tam 80 a hned kousek za ni 60, ja myslim ze urady chteji 60 vtunelu, ale myslim ze z te vyfocene strany to proste udelali spatne, jen muj nazor.

-- 31. 5. 2018 11:17 --

MELLO píše:Pokud to ovšem křižovatka je....


To je asi podstata veci. Dle meho nazoru je.

-- 31. 5. 2018 11:18 --

MELLO píše:A nebylo by jednodušší jet až na konec tunelu 60?


Ale jo, ja tam jezdim tech 60, nechytli me s vyssi, nemusim nic platit, jen me to zaujalo z hlediska predpisu a umistovani znacek.

Re: Zvýšení bezpečnosti sil. provozu

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 5. 2018 10:29
od MELLO
V pořádku.

Re: Zvýšení bezpečnosti sil. provozu

Odeslat příspěvekNapsal: 3. 6. 2018 00:10
od Koleckobetonucimalty
Teď jsem tam jel, tunel Jihlava :D
To omezení úplná zbytečnost, a ještě větší je ta 90 na přivaděči od D1, přitom se tam dá švihat 150 jako nic.
Ale Jihlava je takový zabědněnosti ráj, takže se tomu nedivím.
A ještě budou ***** rýžovat na D1.

Re: Zvýšení bezpečnosti sil. provozu

Odeslat příspěvekNapsal: 3. 6. 2018 09:04
od JardaB
Jsem v bedne zaslechl, ze ta usekovka na D1 posila od 83 požadavek na vypalny a skoro automaticky, posta dostane data, vytiskne a posle, to jako vazne není nastaveny aspoň na 90?

Re: Zvýšení bezpečnosti sil. provozu

Odeslat příspěvekNapsal: 3. 6. 2018 09:27
od Manli2
Koleckobetonucimalty píše:Teď jsem tam jel, tunel Jihlava :D
To omezení úplná zbytečnost, a ještě větší je ta 90 na přivaděči od D1, přitom se tam dá švihat 150 jako nic.
Ale Jihlava je takový zabědněnosti ráj, takže se tomu nedivím.
A ještě budou ***** rýžovat na D1.
no vzledem k tomu že z přivaděče jsou sjezdy každou chvilku a je to klasická jednička s pohybem neřidiču v klobouknu traktoru a cykloprdů nechal bych to tak jak je...

kdo chce a nebojí se nemá s 90+ problém :D

horší to bude až skončí omezení na D1 tak jihlava co koupila ten radar na opravovaný usek ho přesune právě sem na přivaděč...

Re: Zvýšení bezpečnosti sil. provozu

Odeslat příspěvekNapsal: 3. 6. 2018 09:34
od JardaB
Tak kdyby to mělo zachrant jediného zajice, stoji to za to. Chudak co za to polozil život primo u ty znacky :-)

Re: Zvýšení bezpečnosti sil. provozu

Odeslat příspěvekNapsal: 3. 6. 2018 09:55
od Manli2
tady tak maximalně položí život u značky ježek... lahváč ježka...

Re: Zvýšení bezpečnosti sil. provozu

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 6. 2018 22:28
od Koleckobetonucimalty
Manli2 píše:
Koleckobetonucimalty píše:Teď jsem tam jel, tunel Jihlava :D
To omezení úplná zbytečnost, a ještě větší je ta 90 na přivaděči od D1, přitom se tam dá švihat 150 jako nic.
Ale Jihlava je takový zabědněnosti ráj, takže se tomu nedivím.
A ještě budou ***** rýžovat na D1.
no vzledem k tomu že z přivaděče jsou sjezdy každou chvilku a je to klasická jednička s pohybem neřidiču v klobouknu traktoru a cykloprdů nechal bych to tak jak je...

kdo chce a nebojí se nemá s 90+ problém :D

horší to bude až skončí omezení na D1 tak jihlava co koupila ten radar na opravovaný usek ho přesune právě sem na přivaděč...

Však mám nějakou 90 v piči, ale mě nebaví jezdit furt o papíry.
A myslím, že i dylina z Jihlavy a okolí by tu 110 zvládli, a sjezdy jsou stejně četné jako třeba na D56, kde je v pohodě 130. Takže jen výmluvy.

Re: Zvýšení bezpečnosti sil. provozu

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 6. 2018 22:43
od MELLO
JardaB píše:Jsem v bedne zaslechl, ze ta usekovka na D1 posila od 83 požadavek na vypalny a skoro automaticky, posta dostane data, vytiskne a posle, to jako vazne není nastaveny aspoň na 90?

Nesmysl.

Re: Zvýšení bezpečnosti sil. provozu

Odeslat příspěvekNapsal: 3. 7. 2018 20:22
od GeneHawkins
MELLO píše:Nebo se nebere jako křižovatka, ale jen jako napojení/odpojení jiné komunikace.

Napojení nebo odpojení jiné komunikace JE křižovatka.

A o těch 83 jsem to slyšel taky.