Myslim ze zakazanu elektroniku pouzival a mozno pouziva stale Reanult. Tie ich starty boli vzdy neuveritelne, oproti vsetkym ostatnym. Tuto sezonu sa to trosku zrovnalo, ale aj ostatny asi prisli na to ako oklamat pravidla
u toho Renaultu to pravděpodobně ani nebylo zakázanou elektronikou, ael spíš konstrukcí převodovky a celkovou koncepcí auta, která byla na rychlé starty zaměřená
The universe never did make sense; I suspect it was built on government contract.
Robert A. Heinlein
jen takovej dodatek na to že ať udaj max váhu a rozměry a kdoví co jsi to řek: prej by pro vývojáře nebyl problém udělat formuli o něco kratší a asi o 150kg lehčí při zachování stejné pevnosti jenže tedy rychlejší ale při nárazu bezpečnější protže by se brzdila menší váha jenže pravidla to nedovolují takže se do auta dávají různá zaváží a tak..no a BAR použil jako jedno ze závaži sběrnou nádržku na palivo nevím co znamená sběrná nádržka na palivo podle mě by totiž k úniku paliva ve formuli docházet nemělo a k neuplnýmu spálení taky ne... tak tedy na co byla že?
vrrrm vrrrrrm ty angličáky maj fakt dobrý ovládání ....no jo na vlastní nemám
No vidíte, slicky zakázali, ale za dva roky se konstruktéři smáli, že tyhle drážky umí využít jako lamely a drží pak úplně stejně, nebo ještě líp, než na slickách
JP píše:vzdyt 10ti valce uz zakazou, takze to je na spadnuti, ze budou jezdit na pohon ala Flinstones
Od příští sezóny budou V8 nebo V10 s omezenými otáčkami tak, aby neměly vyšší výkon, něž V8... (jak jsem četl na AR, tak Minardi už má podepsanou smlouvu s Cosworthem na V10 na sezónu 2006)
no ještě by mohli říct že budou jezdit jen na 13'' kolech z fabie. a pro usnadnění nastupování budou poviny minimálně ještě jedny dveře. Jo a zapoměl jsem že když jim bouchne pneu tak budou mít sebou povinou ještě rezervu a akuvrtačku pro rychlejší výměnu
vrrrm vrrrrrm ty angličáky maj fakt dobrý ovládání ....no jo na vlastní nemám