Ahoj. F1 sleduji od r 1984,cca. Dříve to byly závody,kdy vstávaly vlasy. Jezdilo se na limitu auta i pilotů. Byli to piloti-ne jako dnes,kdy jsou to -kroužiči,hlídaní elektronikou. Naprosto se vytratil adrenalin,i jezdců. B.Ecelstone je -jak to říci slušně,ono to nejde. F1 jako taková,už není. Byli to -gladiátoři,se šancí přežít,nebo se zmrzačit,50/50. Jak řekl N.Lauda. Všechno je pryč. Dnes je od Austrálie naprosto jasné,jak sezona dopadne. Koho to může bavit? Pamatujete,jak A.Senna v r.93,VC Brazilie,7 kol před koncem musel držet ručně rychlosti,protože měl zablokovanou převodovku A po skončení nemohl vylézt z auta,křeče v ramenou a nemohl zvednout pohár? Kdo z těch dnešních -balerín-kdo by to dokázal? Před 3lety na Silverstone dostal Weber příkaz-udržuj 2 vteřiny odstup,ať nezničíš gumy. To má být F1? To je ta -elita-mezi závody? Dnes řídí F1 20letí kluci. To má být to nej na planetě? Od prvého závodu je vše jasné,nikdo nesmí opravit chyby v motoru,nikdo v sezoně nesmí upravit monopost,co je to za hovadinu? A sklápění křídla? Stupidita. Všude obrovské únikové zony-chyba jezdce není ničím potrestána,dřív byl ve zdi. Vše hlídá elektronika,od prvního kola se musí jezdit-šetrně-gumy,spotřeba. J.P.Montoya odešel kvůli tomu,že nemohl závodit,musel vše korigovat. Dnes vede serii Indicar. F1-je ubohá,nesmyslná a popírající princip-toho nejlepšího z motosportu. 2hodinový reklamní šot.
nedívím se,že Alonso chce odejít. Dříve brali peníze za to,že riskovali své životy zdraví,za co je berou teď? Dříve nebylo neobvyklé,ýe se objevil nový vůz v půlce sezony,přepracovaný. Našli chyby,tak je opravili. Dnes? McLaren? Proč nesmí opravit to,o čem ví,že je špatné?Dnes jsou závody sterilní,bez napětí,bez rizika. A ještě chtějí zakrýt kokpity. Proč tedy rovnou nemají auta automatické piloty a jezdci je neřídí joysticky z domova? K tomu asi taky dojde.Kam to -Královna motosportu-dospěla? Musí se šetřit palivo.v rámci úspor a 1 guma stojí na naše 140tis Kč. Jedno přezutí auta tedy stojí 560tis.Kč. Jednoho auta. Jsou dvě. Když 2x za závod obě přezují.... To jsou úspory? Ale hlavně,tohle je-má být- F1??? Rozdělení hnací síly je 52%-48% přední-zadní. A tohle rozdělení je variabilní a rozděluje ho ELEKTRONIKA!!! Co tedy vlastně ovlivňuje pilot? Otáčení volantem-navíc s eliminací otřesů a mačkání knoflíků. To je to,co chceme vidět? F1 je o dvě vteřiny rychlejší,než GP2. Tak proto mají stonásobně větší platy,než ti mladí kluci, učedníci, v GP2 ?? Resume- F1 je -pro mne- ubohá,trapná,sterilní fraška,kde je vše od první zatáčky jasné,dané,bez jakýchkoliv emocí,bez náboje adrenalinu,bez pocitu,že se dívám na něco unikátního,bez vzrušení. Díky,pane Bernie. Moc děkuju.