Brněnský automotodrom ruší příští rok většinu velkých akcí

Formule 1, Moto GP, WRC a jiná rychlá kola

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod pepa-1 8. 7. 2010 07:02

Po loňské ztrátě 23 miliónů Kč se Automotodrom Brno pro příští rok rozhodl zrušit všechny velké akce mimo MS motocyklů. Tak že je konec s MS superbiků, FIA GT, WTCC. Zůstává jen pořádání národních šampionátů.
:-S

http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... tratu.html
pepa-1
Pozorovatel
Uživatelský avatar


Odeslat příspěvekod K86 4. 3. 2011 19:44

v bedne rikali, ze jen moto GP je schodek 13mega, to mi ty pocty nejak nevychazi
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 4. 3. 2011 19:50

pro mě za mě, ať to zrušej. Pokud si to na sebe nevydělá, nevim, proč to dotovat z daní všech
anonymni

Odeslat příspěvekod Jack111 4. 3. 2011 20:52

ajif: Jestli maj ročně ztrátu 13 milionů, tak to bych jim možná i dal. Jen reklama kterou z toho ČR má, by stála víc.
Jack111
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 4. 3. 2011 20:58

ztráta je přes 70 mega co já vím

-- 4. 3. 2011 21:06 --

Celkové náklady na závod bez zalistovacího poplatku loni byly 88,761 milionu korun, výnosy činily 75,048 milionu.

zalistovací poplatek je cca 70 mega, takže celková ztráta plusminus 83 mega.
Tolik to regionu nepřinese ani omylem, a fakt nevidím důvod to platit z kapes všech
anonymni

Odeslat příspěvekod MELLO 4. 3. 2011 21:11

Kalouskovi zcela vyjímečně ( jako že ho nenávidím a je to ***** ) :tleskani :tleskani
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jack111 4. 3. 2011 21:16

ajif: No hele nevidím do toho. Nevím, kolik z toho stát má. Ale myslíš, že za ten víkend nedostane stát z toho davu víc jak 70 milionů? To je podle mě blbost, bude to mnohem víc. Takže nic z platit nebudeš.
Jack111
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 4. 3. 2011 21:26

aby stát vydělal 70 mega, tak by to muselo být cca 30 mega na spotřební dani, zbytek na odvodech DPH. Při spotřebce cca 10 Kč na litr paliva si dokážeš spočítat, kolik by museli natankovat (a to je veliká část místních, kteří se dopravují MHD) a kolik služeb a zboží by se muselo nakoupit, aby se to vyplatilo. IMO nereálné.
anonymni

Odeslat příspěvekod MELLO 4. 3. 2011 21:27

Ať jdou celej okruh a motorkáři do hoven
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Beaumont 4. 3. 2011 21:38

Motorky jsou mi popravdě celkem jedno, ale FIA GT a hlavně WTCC mě mrzí, na obojí jsem většinou zašel.

Popravdě řečeno jsem už měl i pár kontaktů se současným vedením okruhu a mnoho lichotivého o něm říct nemůžu. Paní Ulmanová je inteligentní dáma, ale na její místo by to podle mého chtělo někoho, kdo se v motoristckém sportu lépe orientuje a má lepší kontakty. Pan Abrhám jako majitel to sám nevytrhne, ten logicky spíš řeší závodění svého syna.

Jen pro příklad: jízd veřejnosti na okruhu je pár do roka, přitom kdykoliv jsem tam byl, bylo plno nebo skoro plno. Odhaduji, že by naplnili klidně troj- nebo i vícenásobek takových termínů, zejména kdyby to lépe zorganizovali (např. auta na časy jízd rozdělovat alespoň zhruba podle rychlosti, aby se na dráze nepotkávali profesionální závodníci ve speciálech, vytuněné hot-hatche a rodinky v naftových kombících)... Přitom náklady jsou pro okruh zanedbatelné, prostě tam část personálu zůstane o dvě tři hodiny déle po předchozím programu (většinou testování motorek závodních týmů).
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jack111 4. 3. 2011 21:42

ajif: Já si myslím, že to reálné je. No žádný čísla ani jeden z nás nemá, takže jsou to jen dohady. Každopádně stát na tom nebude tratit majlant.
Jack111
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 4. 3. 2011 21:44

ale ani na tom nevydělá, takže proč to platit. Je to podnikání, ať si to vydělá. Ať se nepořádají motorky, a nechají se výdělečné akce jako WTCC nebo FIA GT.
anonymni

Odeslat příspěvekod MELLO 4. 3. 2011 22:02

Máš srdcoj. ;-)
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Beaumont 4. 3. 2011 22:03

ajif: Pokud vím, tak ani GT ani WTCC výdělečné nejsou, jinak by určitě "přežily". Okruh má většinu příjmů z pronájmu dráhy na testování týmů případně pro nějaké novinářské předváděčky, srazy Klubu sport. aut a podobně.

To, že vedení okruhu neumí GT ani WTCC "prodat", je jiná věc.
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků