pro bandu radilů a chytrolínů

Vše o doplňcích na auto, chiptuning.

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod -LK- 20. 4. 2005 13:55

Svatozář pravděpodobně nemám, nicméně myslím, že jí ani nepotřebuju na to, aby si pod pojmem "slušný člověk" si představil něco jiného než hovado-socku, která nemá ani na homologané komponenty k svému vozu a przní auta prasárnama stylu MHC, zbytek viz odpověď goese, docela to s tím honěním ega trefil.
فارسي بلد هستم
-LK-
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mirek-607 20. 4. 2005 14:13

helmut: Pridavam se k tzv. mravokarcum.
a) Jelikoz se na silnicich pohybuji a mi blizci take, nemuzu souhlasit s tim, aby tam kazdy jezdil s cim se mu zachce a jeste na to falsoval homologaci! Pripadne jeste ostatni vybizel ke spoluucasti na trestnem cinu (myslim, ze falsovani urednich listin neni prestupek).
b) Zajiste jsi absolvoval testy v aerodynamickem tunelu, resp. v simulacnim software, zamerenem na navrh soucasti ovlivnujicich aerodynamiku vozu.
c) Mas provedene zkousky lamavosti pri narazu predmetu (napr. chodec), kridlo nikde neprecniva obrysy vozidla a nezakryva zakonne osvetleni.
d) Mas provedene zkousky zajistujici, ze se kridlo neutrhne napr. vlivem velkeho odporu vzduchu za jizdy vysokou rychlosti pripadne nezdeformuje viko kufru.
e) Pokud splnjes predchozi body, nemela by Ti homologace delat zadny problem ani oficialne. Pokud ne, pak opravdu hledej radu v Bohnicich.
Každá práce se udělá sama, jen se jí na to musí nechat dostatek času.

Honda Civic 8G 1.8i-VTEC Sport, Opel Astra G 1.4 16V, Gilera Runner 50DD
Mirek-607
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod helmut(smazano) 20. 4. 2005 15:11

bože vy jste chudáci, jeden má jako koníček tuning a vy z něho děláte vraha. tak si hledte těch svých vraků a nechte mě honit si ego tímto křídlem. vy si honte svoje ego poučováním lidí na netu, v reálu vás asi nikdo neposlouchá. to že v CR není hliníkové křídlo homologované je smutné, jinak bych si ho už koupil vy chytráci. btw. polovička lidí v tomto státě ohrožuje svýma vrakama okolí (že by váš případ?), takže když má někdo křídlo , které nikde nevyčnívá.......atd. a auto perfektně vyšperkovaný zaslouží podle vás křeslo. polibte mi .... tyhle mravokárce miluju. (čekám na další honění vašeho ega plných super rad a názorů , půjdu si zatím umýt auto :-)) btw. není vám 40 a víc?
helmut(smazano)
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mirek-607 20. 4. 2005 15:18

helmut: Je mi 20, velmi casto jezdim autem, ktere ma pres 200 koni...

Tak vazne, kdyz jsi ten tuner. Podel se s nami o to, jake mas auto a jake tuningove upravy (rozumej upravy vedouci ke zlepseni jizdnich vlastnosti a dynamiky vozu) jsi udelal?

PS Ze by me napr. stare skodovky ohrozovaly jsem si nevsiml, spis se jimi ohrozuji sami majitele, kvuli nevyhovujici pasivni i aktivni bezpecnosti, me vsak z pravidla ohrozuje zcela jiny typ ridicu.
Každá práce se udělá sama, jen se jí na to musí nechat dostatek času.

Honda Civic 8G 1.8i-VTEC Sport, Opel Astra G 1.4 16V, Gilera Runner 50DD
Mirek-607
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukke 20. 4. 2005 15:19

hemlut: Budeš to mít moooooc pěkný. Plechový křídlo je libovka. Zvláště na Oktávii 1.4... :) :) :)
autorevue.cz: BMW 330i E90, 190 kW + BMW 525d F11, 150 kW
zive.cz: Intel Core i9-7980XE, 2x Radeon RX 480, 64 GB RAM, SSD Intel 720, Samsung MD230X6
mobilmania: Galaxy S9+
Lukke
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod -LK- 20. 4. 2005 15:26

Mně je 29 a moje auto vidíš v ikonce. Vrakem bych ho nenazval ani omylem, 305 koní mi docela stačí. Plně souhlasím s Mirkem 607. Mnohem častěji než auta mě ohrožují mladí idioti v nich jezdící.
فارسي بلد هستم
-LK-
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fahrman 20. 4. 2005 15:36

goes taky myslim neni nejstarsi a me je 22 a souhlasim s Vama... Muj vrak je take v ikonce a nestezuju si... delat si styling na aute je veci (ne)vkusu kazdeho, ale falsovat homologaci je moc i na me...
fahrman
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 20. 4. 2005 15:59

helmut: proti tuningu nic nemam, taky mam rad dobre auta, proti stylingu (potazmo tuzingu) taky nic nemam, nektere kousky se mi libi, nekterym se smeji, styling/tuzing je veci vkusu.
Ty ses nazval ze mas rad tuning, to jsme pak naladeni na stejnou notu, ale myslim, ze zakopany pes je v tom, jak si oba ten tuning predstavujeme. Pro mne je slovo tuning od slova tune, prelozeno "ladeni" a o tom je tuning. Ladeni auta proc ne, pokud je systematicky, tak vznikaji pak spickove kousky, ale vse musi jit ruku v ruce, s vykonem musi jit podvozek, brzdy a pokud auto upravujeme do vysokych sfer, musi nastoupit i ladeni pritlaku vozidla. Ale veskere toto ladeni musi mit jasne definovany ucinek, protoze pokud nema, prestava to byt ladeni, ale placani neceho na neco. Pokud clovek upravuje motor, musi jasne vedet, co dela, jak to dela, co to ma za prinost, jakym zpusobem to pracuje a jaky bude vysledek. To same u brzd, u podvozku. A pak nastuji aerodynamicke prvky, do kterych jsem se osobne nikdy neodvazil poustet. Proc? Protoze nemam zadnou dostupnou technologii ani moznost, abych si overil, co dana vec udela. Tve, nebo jakekoli jine at uz homologovane ci nehomologane kridlo zpusobuje zmenu jizdnich vlastnosti. Nejde rict, zda lepsich ci horsich, ale proste zmenu a tady je pak ten kamen urazu. Clovek si da kridlo, ktere ale v celkovem souctu muze zpusobit to, ze pokud ma clovek predokolku a udela pritlak na zadek, muzou se pri vyssich rychlostech rapidne zhorsit jizdni vlastnosti a nastavit kridlo tak, at ma vyvazene jizdni vlasnosti neni jen tak. Pokud to presne nesouhlasi s aero-kitem celeho vozu muze dojit k velmi nepeknym vecem, kdy pri urcitych rychlostech dochazi k nadlehceni predni napravy. Vypada to jako scifi, ale nektere kridla, dostupna na trhu dokazi pri rychlostech nad 150kmh udelat prital i pres 300kg a uvedom si, jak pri takovem tlaku bude deformovano viko kufru, popr. jaky nasledek by mel tento pritlak na tve auto, pokud bys nalozil na zadni napravu takovy balik. A proto pokud nemas dostatecnou vypocetni silu k relativne nepresnemu matematickemu modelu pomoci software k tomu urcenemu napr. Fulent, popr. pristup do tunelu, popr. mnohadenni ladeni na okruhu, tak v podstate davas na auto neco, o cem nemas paru jak muze fungovat a co to muze prinest a v takovem pripade se nemuze nikdy jednat o zadne ladeni vozu k dosazeni vetsich vykonu a lepsich jizdnich vlastnosti.
Zrejme na to budes mit jiny nazor a budes ukazovat prstem na druhe, ze oni to maji prece taky a tak proc ne ty a tady bych prave rekl, ze nemusim mit vsechno a pokud necemu nerozumim a s ohledem na to, jake jsou auta zbrane, bych se do takovych harakiri-uprav nepoustel ani v nejmensim.

Pokud, ale stejne toto musis mit, protoze spravny tuner bez kridla je tretinovy tuner, tak ti dam radu. Zajdi se podivat do firem, ktere maji homologovane aero-kity na auta a koukni se, jak je tam razena homologace. Krom toho, ze musis mit ke kazdemu takovemi dilu papir s homologaci a atestem, nalepkou, tak tam treba byva, napr. na plastovych dilech byva uz od vyroby ve forme udela znacka atestu, na hlinikovych co jsem zatim videl, tak zadne atest nemel, takze tady neporadim...
anonymni

Odeslat příspěvekod huugh 20. 4. 2005 20:47

skutecne nechapu vase pohorsovani nad helmutem :)
helmut: doporucuji se obratit primo na cesky institut pro akreditaci (http://www.cai.cz)
E-mail: mail@cai.cz
Tel.: +420 221 004 501
huugh
Nováček

Odeslat příspěvekod instalater 20. 4. 2005 21:20

jooo :-) ceny tam jsou velmi příznivé :-)
Citroen BX 1.9 GTi 16V 4x4 ... 160 bujných koní
instalater
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod alfak 20. 4. 2005 21:34

LK chtel bych se jen zeptat,na tvoji fotce auta vypada,ze mas tonovany okna tak bych chtel vedet jestli folie nebo pokoveni ci co? dik
alfak
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod helmut(smazano) 21. 4. 2005 06:17

hele chlapi, vzhledem k diskuzím o odstranění katu apod. - to je taky porušování předpisů. nebo nehomologované folie v oknech to je to samé. já mám folie homologované, kat tam mám, prahy , spojlery , volant atd značkový, prostě jen to křídlo není. a hold se mi líbí kovový a ne plastový, každýmu se líbí něco. a s těma škodovkama nesouhlasím, taková nebrzdící zhnilá mrcha je sakra nebezpečná, což by lidi s tak výkonými auty mohli vědět btw. mám hondu crx
helmut(smazano)
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod helmut(smazano) 21. 4. 2005 06:37

2 goes - a co ty návrhy na úplatek za zlatý spz? c c c, tomu říkám občan s čistým svědomím. jak jsem řekl, každej si čistěte svůj práh
helmut(smazano)
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod -LK- 21. 4. 2005 07:02

alfak: moje kára je jen trapná sériovka, takže jak to soudruzi z Detroitu udělali, tak to je. Tónovaný jsou trochu dozelena, na tý fotce to možná vypadá brutálně, ale bylo ráno kousek nad nulou a auto bylo trochu omrzlý, takže to nejsou pokovená okna :-)

helmut: ad škodovka - prakticky vždy je to primárně o řidiči a až poté o autu. Když jezdí člověk se starou rozpadlou škodovkou (protože si na vesnici na lepší nevydělá, mějte mu to za zlý) a je soudnej, tak si nechává odstupy (protože mu to blbě brzdí), nepředjíždí (protože mu to blbě zrychluje), neřeže zatáčky (protože mu to blbě drží na silnici) apod., tak je to relativně v pohodě. Pokud je to idiot, může jet v nejnovější A8 se všema možnejma asistentama, stabilizacema apod., ale když na to přijde, fyzikální zákony neoblbne. Viz moje historka s frajerem v Audi Quattro, kterej dostal na horách při rádoby efektním rozjezdu takový hodiny, že ho z pangejtu museli vytahovat.
فارسي بلد هستم
-LK-
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mirek-607 21. 4. 2005 07:49

helmut píše:hele chlapi, vzhledem k diskuzím o odstranění katu apod. - to je taky porušování předpisů. nebo nehomologované folie v oknech to je to samé. já mám folie homologované, kat tam mám, prahy , spojlery , volant atd značkový, prostě jen to křídlo není. a hold se mi líbí kovový a ne plastový, každýmu se líbí něco. a s těma škodovkama nesouhlasím, taková nebrzdící zhnilá mrcha je sakra nebezpečná, což by lidi s tak výkonými auty mohli vědět btw. mám hondu crxn/quote]


Ad katalyzator: V tech diskuzich se emise resi taky, ja osobne nejsem zastancem jeho prosteho sundani z vice duvodu, viz ty diskuze.
Ad zlata SPZ: Uplatek byl nekterymi diskutujicimi navrhovan, nicmene porad jde o vec ktera nijak nesouvisi s bezpecnosti na silnici a jizdnimi vlastnostmi vozidla. Na uradech to obcas bez uplatku slouziciho k popohnani uredniku nejde, pokud chces neceho jeste dosahnout za sveho zivota...
Ad Kridlo: To, ze se Ti libi kovovy a ne plastovy ja nazyvam alibismus, vcetne toho zbytku prispevku. Uvedom si, ze to kridlo sakra ovlivnuje chovani auta! A v tu chvili uz to neni o tom, co se komu libi. Problematika kridel viz goes.
Každá práce se udělá sama, jen se jí na to musí nechat dostatek času.

Honda Civic 8G 1.8i-VTEC Sport, Opel Astra G 1.4 16V, Gilera Runner 50DD
Mirek-607
Štamgast
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků