rpm budík pro toyotu aygo + autoradio

Vše o doplňcích na auto, chiptuning.

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod pech. 22. 9. 2018 23:20

jen je mi divný, že to je označeno jako TACHometer, a ne REV-counter. Aby TACH nebyl spíš signál ze snímač epolohy kliy/vačky....

Další věc je to, aby se to po odpojení ECU a znovupřipojení nějak nezablokovalo a jezdilo.
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 22. 9. 2018 23:23

Našel jsem to i na českým fóru, že to někdo zapojoval na čtrnáctku. A možná se to tak jmenuje proto, že to je tachometr :-)

Nevidím důvod, proč by se to mělo zablokovat, když vypojíš baterku a po týdnu ji připojíš, je to prakticky to stejný. Vlastní stačí i jen vytáhnout pojistku na chvilku.
anonymni

Odeslat příspěvekod pech. 22. 9. 2018 23:27

český forum? dej sem prosím odkaz...¨

Otáčkoměr má 5 pinů, jak jsem posílal předtím - kostra, napájení, podsvícení, signál a reset...

Díky.
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 22. 9. 2018 23:39

anonymni

Odeslat příspěvekod MELLO 22. 9. 2018 23:53

*****.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 24. 9. 2018 06:49

pech. píše:Mám úplně socka verzi bez ničeho. Původní majitel si sice připlatil za metalízu, modrý ***** do interiéru, modrý sedačky apod. ale nemá to servo ani nic. Centrál jsme mu tam montoval já dodatečně neoriginální, když začaly bejt problémy se zámkama.

Psal jsem na ofiko zastoupení Citroenu, poslal jim VIN a dotaz proč není kabel.

Odpověděli mi že kabel mají pouze verze se servem a můj konkrétní kus dle VIN nemá servo a proto nemá ani kabel.

App. ten piout tam nemůžu najít...


Kdybys vzal myho fusiona, tak jsi na tom 1000x lip a nemusis to tady bastlit :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 24. 9. 2018 19:39

Nevěděl jsem že zrovna tenhle kus (provedení) bude bez toho zasranýho kablíku... nabastlit tam ten budík, pokdu kablík je je otázka 5 minut... Navíc paninka vs.
"odporná hranatá krabice vs. roztomilý citrónek" na druhou stranu je ten pižďuch o 6 let mladší, má ABS, dva pytle a 5 dveří což mne nakonec přesvědčilo ***** se na vnucování Fusiona, protože to bude nakonec docela dobrej postrk za těch pár korun co stojej... 8-) 8-)

Na ten otáčkoměr se můžu případně i *****, nicméně když už mi leží doma v polici.... :-)

Ale já si Fusiona asi stejně koupím až shnije Favorit, je to šikovné malé auto a že je hranaté je mi úplně jedno.... Byť v tom hraje roli druhý kandidát a to je v interiéru prostornější Sandero, které má sice schod do kufru jak kráva, ale jde za stejné peníze oproti Fusionu koupit libovolně mladé a vybírat z miliardy kusů, protože se dělá ještě furt. U Fusiona je trochu problém, že až třeba za 5 let shnije Favorit, bude to průměrně 15-20 let staré auto, což se mi na druhou stranu moc nechce z důvodu kovomorky..... Uvidíme, bude to o konkrétním kusu stejně jako vždycky.....
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 19. 10. 2018 23:14

Ták, kolíňák C1 je doma, modrej, pětidvéř, výbava žebrák tj. 2 pytle, abs, a centrál na dálku co jsem do něj montoval dříve. Udělal jsem během uplynulých dní nástřik spodku a ošetření dutin (je třeba to napajcovat dokud je ta kastle zdravá) a otáčkoměr jsem si chtěl nechat na zejtra... nicméně jsem to nevydržel a jal jsem se zprovozňovat otáčkoměr... Dělal hsem to na 2x, jelikož jsem naivní a důvěřivÁ PÍČA - věřil jsem aslyntovi, kterej tvrdil že je to na pinu 14, našel jsem tedy pin 14, chytil si žílu a ono *****... mno tak znova a pin 70 podle Havlíčka a otáčkoměr ukazoval. Tak protáhnout kabely dovnitř a dodělat to.. I ot jsem dal, ale kapličku dopasuju až zejtra, dneska na to *****ám....

Aslynte - až si místo dementního Lupa koupíš něco pořádného, signál je na pinu 70.
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 19. 10. 2018 23:25

Tak to je pech.
anonymni

Odeslat příspěvekod evlo 20. 10. 2018 08:56

ze si nekoupis proste kodiak, jaknormalni lidi
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 20. 10. 2018 09:48

A já zase nechápu, že někdo kdo chce poskakovadlo, že koupí tady ty nepovedený trojčata a nekoupi Pandu....

:-)
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod K86 20. 10. 2018 11:02

souhlas
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 20. 10. 2018 12:21

Proti pandě to je živější, stabilnější a v interieru širší, Pandu má sousedka, svezl jsem se s tím a sralo mne to jak jsme se o sebe otírali ramenama (sousedka je teda taky širší :-) ) a jak se to chová ohledně jízdních vlastností jak co do podvozku tak co do motoru.. Ona si vzala pandu kvůli většímu kufru, jezdí jí to spolehlivě ani to nehnije, Panda je dobrá, ale kolín prostě lepší jezdí. Celkově lepší už je asi jen UP, ale ten zase rozměrově hrančí s autama o třídu vejš...

-- 20. 10. 2018 14:01 --

Ještě to vytuním středovejma pokličkama z Felicie, protože celoplošný poklice by z toho paninka zase sundala za tejden a stejně se dochovala jen jedna origo...
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 20. 10. 2018 15:32

Pechu, je to asi jedno, ale jsem ochotný připustit, že kolinata jezdí pocitově líp jedine proti Pande 1,1 Active, která má podvozek jednodušší. Ale každá Panda s 1,2 pojede i podvozkové líp než Kolinata. Samozřejmě u takovýchto aut bude daleko zásadnější stav konkrétního kusu...


Každopádně, Panda 1,2 nemá horší podvozek než Kolinata. Up je o generaci mladší auto. Nebavíme se o.posledni Pande a posledních Kolinatech... I ta.prosla několikati modernizacemi...
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod evlo 20. 10. 2018 15:42

pyco to je hadka polo vs ajgo
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků