ABC tuning, chip tuning - podvod - hledám oběti - spojme se

Vše o doplňcích na auto, chiptuning.

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod goes 11. 11. 2017 17:18

Arnie J píše:orgáč: právě naopak, G120 na G165 dává velký smysl


ano a v cem? ceho se tim dosahne?
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 11. 11. 2017 17:18

MirecBA: a nechal sis to teda odblokovat?

goes: co bys řek?
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 11. 11. 2017 17:55

Arnie: nebolo moc co ked kuknes ten moj graf. Vraveli o naraste cca 10 mozno 15k pri cca 6krpm a narast by bol pozvolny od cca 5200rpm. Tak som to nechal tak
MirecBA
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 11. 11. 2017 17:56

njn myslel jsem si to
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 11. 11. 2017 18:03

Ale no tak
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 11. 11. 2017 18:08

Normalni clovek je rad, když se soucasny "optimalizovany" motor neposere do 150 a ještě to cipovat, to jsou napady...
Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
JardaB
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 11. 11. 2017 18:12

to je ale stejný motor, tak proč by měl zbytečně fungovat v omezeném režimu? :)
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 11. 11. 2017 18:16

Tak tomu bych prave neveril, když vidim, jak se optimalizuji dily do ruznych verzi všech montaznich celku, pouzivaji se ruzne dimenzovane komponenty i když to cloveku pripada na hlavu postavene, každý cent dobry.
Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
JardaB
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 11. 11. 2017 18:17

goes píše:
Arnie J píše:orgáč: právě naopak, G120 na G165 dává velký smysl


ano a v cem? ceho se tim dosahne?


Obrázek

Obrázek
takto vypada G120 po odblokovani SW orezaneho vykonu
ak to nekeca, ten papier, tak to je po odblokovani ine auto, zasadne samozrejme len v pasme od 5000rpm,

-- 11. 11. 2017 18:20 --

JardaB píše:Tak tomu bych prave neveril, když vidim, jak se optimalizuji dily do ruznych verzi všech montaznich celku, pouzivaji se ruzne dimenzovane komponenty i když to cloveku pripada na hlavu postavene, každý cent dobry.


com som cital, preveroval niekto cisla ND a vraj pre oba motory su rovnake, ale mam to len info z netu, ja osobne som to nepreskumal a ani neviem ako tie G120 po odblokovani realne idu, len jeden uvadzal dake to zlepsienie o cca 5sec pri 0-160. Ale ci to je pravda neviem
skyactiv G157
MirecBA
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 11. 11. 2017 18:22

Nejsou ti divne ty ztraty ktere jsou vyrazne vetsi nez u awd aut a v podstate dvojnasobne proti fwd?
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 11. 11. 2017 18:24

su preto ma skor zaujima vykon na kolach a preto som uz niekde pisal, ze nieje podstatny dopocitany vykon motora ( G165 som videl s vykonom 160k motora , ale na kolach 130 podobne ako odblokovana G120 na 180k). Ale niedavno som videl superba 4x4 2l a mal straty 115k, takze tych 50 pri 6trpm mi pride ok
skyactiv G157
MirecBA
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 11. 11. 2017 18:27

JardaB píše:Tak tomu bych prave neveril, když vidim, jak se optimalizuji dily do ruznych verzi všech montaznich celku, pouzivaji se ruzne dimenzovane komponenty i když to cloveku pripada na hlavu postavene, každý cent dobry.

Stejne jako napr 1.2 TSI. Ono je mnohem levnejsi vyvinout a vyrobit jeden motor (xy presne stejnych dilu) a jen softwarove udelat sek a omezit vykon. Vzdyt to delaji snad vsechny automobilky dnes.
maXX_CZ
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 11. 11. 2017 18:28

Aha. A beres v uvahu ze valcova brzda haze i tak cisla vykonu ba kolech +- 10% naprosto bezne.

No vhapu jsi spokojeny. Jake jsou rekalna cisla nehraje roli
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 11. 11. 2017 18:34

goes: ako nesnaz sa mat za kazdu cenu pravdu a robit zo seba za kazdu cenu blba :)

ale inak suhlasim, ze tie merania niesi 100% , v tom mas samozrejme pravdu
skyactiv G157
MirecBA
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 11. 11. 2017 18:36

Otazkou je zda bkb nebi ten co jˇsi jde cipovat atmosferu a pak si honi triko nad grafy ktere jsou ocividne nesmyslne. Ale jak tikala forestova mama... pro hlupaka kazdy hloupy
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků