Chiptuning - 1.4 TSI 160hp

Vše o doplňcích na auto, chiptuning.

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod ChobotX 10. 7. 2017 15:39

Zdravím, prosím majitele motoru 1.4 TSI s výkonem 118kw, kteří mají chipnuto a mají i nějaký nájezd km, aby se podělili o své zkušenosti. Mám VW Scirocco s tímto motorem z roku 2010 a uvažuji o čipu na 140kw/190hp od firmy powertec (www.chiptuning.cz) včetně zápisu do TP. Auto má momentálně najeto 98tkm a rád bych aby se dožilo ještě dalších 150k. Jak výrazně ovlivní chip životnost tohoto motoru?
ChobotX
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod anonym 10. 7. 2017 15:43

Tzv. chipdown, neboli snížení křivky točivého momentu, ti značně pomůže v dosažení 100tkm hranice bez průseru motoru
anonym

Odeslat příspěvekod Hustoles 10. 7. 2017 15:47

Pokud je to ten ***** s kombinovaným přeplňováním turbo+kompresor, tak bych do toho radši vůbec nehrabal a začal uvažovat o včasném prodeji.
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vagi 10. 7. 2017 15:50

100tkm je na hranici životnosti toho motoru :D Nechal bych to, jak to je...a spíše se zaměřil na žravost mot. oleje (u koncernu bohužel běžný jev)
3.0 V6
Vagi
Veterán

Odeslat příspěvekod SerifJohn 10. 7. 2017 17:02

Chipnout na 250koni a prodat tchyni. Bud ji to prestane jezdit, nebo se zabi. :mrgreen:
SerifJohn
Inventář

Odeslat příspěvekod milanekjablonecak 10. 7. 2017 17:37

To jsou ty 2x přeplňovaný motůrky, co tam cpali nějakou dobu a pak se na to vyprdli, protože se to pěkně imrvére sřalo. Nechal by to bejt, jak to je a nejlíp je se toho zbavit, dokud to ještě jezdí.
milanekjablonecak
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Hustoles 11. 7. 2017 12:08

Súhlas.
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 11. 7. 2017 12:28

ChobotX píše:Zdravím, prosím majitele motoru 1.4 TSI s výkonem 118kw, kteří mají chipnuto a mají i nějaký nájezd km, aby se podělili o své zkušenosti. Mám VW Scirocco s tímto motorem z roku 2010 a uvažuji o čipu na 140kw/190hp od firmy powertec (http://www.chiptuning.cz) včetně zápisu do TP. Auto má momentálně najeto 98tkm a rád bych aby se dožilo ještě dalších 150k. Jak výrazně ovlivní chip životnost tohoto motoru?


Máš doma sice dobrý motor, je ale nebezpečně poruchovej díky konstrukci, je toho plný net.Vůbec bych chip neřešil a spiše se rozmyslel zda nekoupit něco jiného.
http://www.auto.cz/motor-1-4-tsi-twinch ... out-105157

-- 11. 7. 2017 13:33 --

Vagi píše:100tkm je na hranici životnosti toho motoru :D Nechal bych to, jak to je...a spíše se zaměřil na žravost mot. oleje (u koncernu bohužel běžný jev)



Tam je problém s rozvody(jak jinak) a karbonizací, zbytek je cajk.U koncernu si nemyslím že je žravost oleje běžný jev.
Nakonec vypiš které motory máš na mysli.Jsem zvědav...
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod tomcat999 11. 7. 2017 12:59

jsem pro ten chipdown, pokud ti jde o tu životnost. 8-)
Ford Mondeo MKIV 2.0TDCI
Ford Focus II FL 2.0TDCI
tomcat999
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vagi 11. 7. 2017 14:30

T.E.CH píše:Tam je problém s rozvody(jak jinak) a karbonizací, zbytek je cajk.U koncernu si nemyslím že je žravost oleje běžný jev.
Nakonec vypiš které motory máš na mysli.Jsem zvědav...

např.
http://autoforum.cz/zivot-ridice/spotre ... -jak-jini/
https://auto.pravda.sk/poradna/clanok/3 ... -1-000-km/
http://podkapotou.zoznam.sk/cl/1000612/ ... usi-zmluvy
Odkazy na rúzná fóra, týkající se těch báječných TSI, kterým se rozpadají rozvody, žerou olej atd. si najdi sám...je to celkem jednoduché :-)
3.0 V6
Vagi
Veterán

Odeslat příspěvekod halleck 11. 7. 2017 15:10

clany píše:Tzv. chipdown, neboli snížení křivky točivého momentu, ti značně pomůže v dosažení 100tkm hranice bez průseru motoru


Nemam pocit ze by vykon bol problemom tohto motoru.

Rozvody a zravost oleja su konstrukcne vady co nezavisia od toho aky vykon motor daval.
Karbonizacia hrozi hlavne ked sa jazdi dlhodobo s malou zatazou, ale znova je to konstrukcny problem.
Mechanika tych (minimalne starsich) 1.4 TSI bola dimenzovana na tych cca 118kw
Skoda ze ostatne veci su odflaknute.
halleck
Nováček

Odeslat příspěvekod anonym 11. 7. 2017 15:21

To je škoda, já už jsem myslel že jsem vymyslel nový slovo a tys mi to takhle nandal :-(
anonym

Odeslat příspěvekod T.E.CH 11. 7. 2017 16:09

Vagi píše:
T.E.CH píše:Tam je problém s rozvody(jak jinak) a karbonizací, zbytek je cajk.U koncernu si nemyslím že je žravost oleje běžný jev.
Nakonec vypiš které motory máš na mysli.Jsem zvědav...

např.
http://autoforum.cz/zivot-ridice/spotre ... -jak-jini/
https://auto.pravda.sk/poradna/clanok/3 ... -1-000-km/
http://podkapotou.zoznam.sk/cl/1000612/ ... usi-zmluvy
Odkazy na rúzná fóra, týkající se těch báječných TSI, kterým se rozpadají rozvody, žerou olej atd. si najdi sám...je to celkem jednoduché :-)


Vždyť to ale píšeš pouze o dvouch motorech. :hm A to ještě v nějakém období, jinak je to vyřešené.
Takže jsi lhář. :D Protože zbytek motorů a že jich je,... olej nežere.Měl jsem pravdu. :mrgreen:
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod Vagi 11. 7. 2017 16:55

Ano, jsem lhář :D
3.0 V6
Vagi
Veterán

Odeslat příspěvekod CADSTUDIO 11. 7. 2017 17:37

Ja bych to cipnul, a zároveň u toho vyměnil rozvody.prodat to muzes dycky...
CADSTUDIO
Nováček
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků