Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
ChobotX píše:Zdravím, prosím majitele motoru 1.4 TSI s výkonem 118kw, kteří mají chipnuto a mají i nějaký nájezd km, aby se podělili o své zkušenosti. Mám VW Scirocco s tímto motorem z roku 2010 a uvažuji o čipu na 140kw/190hp od firmy powertec (http://www.chiptuning.cz) včetně zápisu do TP. Auto má momentálně najeto 98tkm a rád bych aby se dožilo ještě dalších 150k. Jak výrazně ovlivní chip životnost tohoto motoru?
Vagi píše:100tkm je na hranici životnosti toho motoru Nechal bych to, jak to je...a spíše se zaměřil na žravost mot. oleje (u koncernu bohužel běžný jev)
T.E.CH píše:Tam je problém s rozvody(jak jinak) a karbonizací, zbytek je cajk.U koncernu si nemyslím že je žravost oleje běžný jev.
Nakonec vypiš které motory máš na mysli.Jsem zvědav...
clany píše:Tzv. chipdown, neboli snížení křivky točivého momentu, ti značně pomůže v dosažení 100tkm hranice bez průseru motoru
Vagi píše:T.E.CH píše:Tam je problém s rozvody(jak jinak) a karbonizací, zbytek je cajk.U koncernu si nemyslím že je žravost oleje běžný jev.
Nakonec vypiš které motory máš na mysli.Jsem zvědav...
např.
http://autoforum.cz/zivot-ridice/spotre ... -jak-jini/
https://auto.pravda.sk/poradna/clanok/3 ... -1-000-km/
http://podkapotou.zoznam.sk/cl/1000612/ ... usi-zmluvy
Odkazy na rúzná fóra, týkající se těch báječných TSI, kterým se rozpadají rozvody, žerou olej atd. si najdi sám...je to celkem jednoduché
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků