Chiptuning - 1.4 TSI 160hp

Vše o doplňcích na auto, chiptuning.

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod ChobotX 10. 7. 2017 16:39

Zdravím, prosím majitele motoru 1.4 TSI s výkonem 118kw, kteří mají chipnuto a mají i nějaký nájezd km, aby se podělili o své zkušenosti. Mám VW Scirocco s tímto motorem z roku 2010 a uvažuji o čipu na 140kw/190hp od firmy powertec (www.chiptuning.cz) včetně zápisu do TP. Auto má momentálně najeto 98tkm a rád bych aby se dožilo ještě dalších 150k. Jak výrazně ovlivní chip životnost tohoto motoru?
ChobotX
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod anonym 10. 7. 2017 16:43

Tzv. chipdown, neboli snížení křivky točivého momentu, ti značně pomůže v dosažení 100tkm hranice bez průseru motoru
anonym

Odeslat příspěvekod Hustoles 10. 7. 2017 16:47

Pokud je to ten ***** s kombinovaným přeplňováním turbo+kompresor, tak bych do toho radši vůbec nehrabal a začal uvažovat o včasném prodeji.
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vagi 10. 7. 2017 16:50

100tkm je na hranici životnosti toho motoru :D Nechal bych to, jak to je...a spíše se zaměřil na žravost mot. oleje (u koncernu bohužel běžný jev)
2.2i 16V - Mobil 1 FS x1 5W-50...Motul...coming soon...
Vagi
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SerifJohn 10. 7. 2017 18:02

Chipnout na 250koni a prodat tchyni. Bud ji to prestane jezdit, nebo se zabi. :mrgreen:
Lidovy vuz. Aneb Mercedes pro chude. 2.0TSi.
SerifJohn
Štamgast

Odeslat příspěvekod milanekjablonecak 10. 7. 2017 18:37

To jsou ty 2x přeplňovaný motůrky, co tam cpali nějakou dobu a pak se na to vyprdli, protože se to pěkně imrvére sřalo. Nechal by to bejt, jak to je a nejlíp je se toho zbavit, dokud to ještě jezdí.
milanekjablonecak
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Hustoles 11. 7. 2017 13:08

Súhlas.
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 11. 7. 2017 13:28

ChobotX píše:Zdravím, prosím majitele motoru 1.4 TSI s výkonem 118kw, kteří mají chipnuto a mají i nějaký nájezd km, aby se podělili o své zkušenosti. Mám VW Scirocco s tímto motorem z roku 2010 a uvažuji o čipu na 140kw/190hp od firmy powertec (http://www.chiptuning.cz) včetně zápisu do TP. Auto má momentálně najeto 98tkm a rád bych aby se dožilo ještě dalších 150k. Jak výrazně ovlivní chip životnost tohoto motoru?


Máš doma sice dobrý motor, je ale nebezpečně poruchovej díky konstrukci, je toho plný net.Vůbec bych chip neřešil a spiše se rozmyslel zda nekoupit něco jiného.
http://www.auto.cz/motor-1-4-tsi-twinch ... out-105157

-- 11. 7. 2017 13:33 --

Vagi píše:100tkm je na hranici životnosti toho motoru :D Nechal bych to, jak to je...a spíše se zaměřil na žravost mot. oleje (u koncernu bohužel běžný jev)



Tam je problém s rozvody(jak jinak) a karbonizací, zbytek je cajk.U koncernu si nemyslím že je žravost oleje běžný jev.
Nakonec vypiš které motory máš na mysli.Jsem zvědav...
Demokracie byla odsouzena k zániku v okamžiku, kdy politici zjistili, že mohou uplatit voliče jeho vlastními penězi a kdyby volby měli něco změnit, dávno by je zakázaly.
T.E.CH
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomcat999 11. 7. 2017 13:59

jsem pro ten chipdown, pokud ti jde o tu životnost. 8-)
Ford Mondeo MKIV
tomcat999
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vagi 11. 7. 2017 15:30

T.E.CH píše:Tam je problém s rozvody(jak jinak) a karbonizací, zbytek je cajk.U koncernu si nemyslím že je žravost oleje běžný jev.
Nakonec vypiš které motory máš na mysli.Jsem zvědav...

např.
http://autoforum.cz/zivot-ridice/spotre ... -jak-jini/
https://auto.pravda.sk/poradna/clanok/3 ... -1-000-km/
http://podkapotou.zoznam.sk/cl/1000612/ ... usi-zmluvy
Odkazy na rúzná fóra, týkající se těch báječných TSI, kterým se rozpadají rozvody, žerou olej atd. si najdi sám...je to celkem jednoduché :-)
2.2i 16V - Mobil 1 FS x1 5W-50...Motul...coming soon...
Vagi
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod halleck 11. 7. 2017 16:10

clany píše:Tzv. chipdown, neboli snížení křivky točivého momentu, ti značně pomůže v dosažení 100tkm hranice bez průseru motoru


Nemam pocit ze by vykon bol problemom tohto motoru.

Rozvody a zravost oleja su konstrukcne vady co nezavisia od toho aky vykon motor daval.
Karbonizacia hrozi hlavne ked sa jazdi dlhodobo s malou zatazou, ale znova je to konstrukcny problem.
Mechanika tych (minimalne starsich) 1.4 TSI bola dimenzovana na tych cca 118kw
Skoda ze ostatne veci su odflaknute.
halleck
Nováček

Odeslat příspěvekod anonym 11. 7. 2017 16:21

To je škoda, já už jsem myslel že jsem vymyslel nový slovo a tys mi to takhle nandal :-(
anonym

Odeslat příspěvekod T.E.CH 11. 7. 2017 17:09

Vagi píše:
T.E.CH píše:Tam je problém s rozvody(jak jinak) a karbonizací, zbytek je cajk.U koncernu si nemyslím že je žravost oleje běžný jev.
Nakonec vypiš které motory máš na mysli.Jsem zvědav...

např.
http://autoforum.cz/zivot-ridice/spotre ... -jak-jini/
https://auto.pravda.sk/poradna/clanok/3 ... -1-000-km/
http://podkapotou.zoznam.sk/cl/1000612/ ... usi-zmluvy
Odkazy na rúzná fóra, týkající se těch báječných TSI, kterým se rozpadají rozvody, žerou olej atd. si najdi sám...je to celkem jednoduché :-)


Vždyť to ale píšeš pouze o dvouch motorech. :hm A to ještě v nějakém období, jinak je to vyřešené.
Takže jsi lhář. :D Protože zbytek motorů a že jich je,... olej nežere.Měl jsem pravdu. :mrgreen:
Demokracie byla odsouzena k zániku v okamžiku, kdy politici zjistili, že mohou uplatit voliče jeho vlastními penězi a kdyby volby měli něco změnit, dávno by je zakázaly.
T.E.CH
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vagi 11. 7. 2017 17:55

Ano, jsem lhář :D
2.2i 16V - Mobil 1 FS x1 5W-50...Motul...coming soon...
Vagi
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod CADSTUDIO 11. 7. 2017 18:37

Ja bych to cipnul, a zároveň u toho vyměnil rozvody.prodat to muzes dycky...
CADSTUDIO
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ChobotX 11. 7. 2017 19:16

Co se týče rozvodů, budu je samozřejmě měnit, už jsem objednaný do autorizovaného servisu, spolu s rozvody nechám vyměnit olej a filtry, svíčky a opravit klimu. S autem jsem stihl zatím najet necelé 2tkm. Olej kontroluji pravidelně, právě kvůli pověsti tohoto motoru, každopádně zatím jsem nezaznamenal žádný úbytek. Co se týče výkonu, výkon není problém tohoto motoru, tak jak někteří píšete, všechna TSI byla konstruována na vysoké tlaky a byla tak i testována, zásadní problém těchto motorů byl naopak v nízkých otáčkách, podtáčení a detonačním hoření (klepání). Přečetl jsem snad vše co se najít dalo a nemyslím si, že by mělo zvýšení výkonu zásadní vliv na problémy, se kterými se tento motor potýká. Zkoušet naslepo to ale nehodlám, proto jsem hledal někoho, kdo už to risknul a má nějaké výsledky s vyšším nájezdem. O:-)
ChobotX
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod CADSTUDIO 11. 7. 2017 21:30

Přesně tak. Výkonově je ten motor v pohodě, občas pořád jedu s tátovo golfem s 1.4 90kw abych ho provětral, ten motor by byl býval super, kdyby nepodělali ty rozvody.
Tyhle motory chtějí prostě točit a ne s nima zacházet jako s dýzlem, což tátovi nevystvětlím, aproto po 3 letech podtáčení vedlo k rozesrání hydroštelů a kolísání tlaku s následnou drahou opravou.

Čipu bych se nebál, pokud budou nové rozvody.
O1 1.6 MPI, 75kw. rv 2010
CADSTUDIO
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod orgasmic 11. 7. 2017 21:39

S rozvody vymen i napinak retezu.
NEevlim, tedy jsem.
orgasmic
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 11. 7. 2017 21:42

Ja bych to nacipoval. Bude to porad srac co nejede ale aspon budes zajimavy v hospode u piva az budes tlacit jakou mas krutoprisne zrychlujici karu
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod CADSTUDIO 11. 7. 2017 22:38

orgasmic píše:S rozvody vymen i napinak retezu.


Ten se nemění automaticky s rozvody?
O1 1.6 MPI, 75kw. rv 2010
CADSTUDIO
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pierr3 11. 7. 2017 22:46

Goes má pravdu.
Pierr3
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 12. 7. 2017 07:31

kura... ale jako nevypada to spatne http://www.chiptuning.cz/detail/Osobn%C ... urbo-301kw

-- 12. 7. 2017 07:32 --

ale kura toto je pecka: http://www.chiptuning.cz/detail/Osobn%C ... tdci-132kw
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 12. 7. 2017 07:42

Stejně tě pojede i slovák ve fáčku
anonym

Odeslat příspěvekod goes 12. 7. 2017 07:44

o tom nepochybuje nikdo
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod robbert 12. 7. 2017 08:43

Koza: jdeš do toho?
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 12. 7. 2017 08:51

drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 12. 7. 2017 08:56

jdi do toho
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 12. 7. 2017 08:57

ObrázekObrázekObrázek
anonym

Odeslat příspěvekod MV_cz 12. 7. 2017 09:03

Arnie J píše:http://www.chiptuning.cz/detail/Osobn%C3%AD%20automobil/skoda-superb-3-2015-superb-1-4-tsi-110kw

:D

:pozor http://www.chiptuning.cz/detail/Osobn%C ... -gta-184kw
fiatí 1.4 940A2000
fiatí 1.4 350A1000 dualogic
MV_cz
Inventář

Odeslat příspěvekod SerifJohn 12. 7. 2017 09:07

Tak hlavne ze maji borci vsechno otestovano http://www.chiptuning.cz/detail/Osobn%C ... -v16-735kw

Kolik jich asi udelali? :hm
Lidovy vuz. Aneb Mercedes pro chude. 2.0TSi.
SerifJohn
Štamgast

Odeslat příspěvekod MV_cz 12. 7. 2017 09:11

Dávaj záruku na motor, tak to mají asi v ruce :D
fiatí 1.4 940A2000
fiatí 1.4 350A1000 dualogic
MV_cz
Inventář

Odeslat příspěvekod Arnie J 12. 7. 2017 12:41

Tjn ... Ale na Sky-G si ještě netroufli, to je jiná liga
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 12. 7. 2017 13:24

Asi jen zapomněli dát do tabulek, přece by dokázali tu 120k verzi aspoň odemknout na 165. Přihlas se a uvidíš :D Stejně to vypadá, jako že ceny tjůningu a navýšení výkonu jsou nějaký proměnný funkce, tak něco na web by nastřelili.
Já těch deset koní za 6 tisíc riskovat nebudu, ale dobrý je, že skoro trefili to co squadra tuning.
fiatí 1.4 940A2000
fiatí 1.4 350A1000 dualogic
MV_cz
Inventář

Odeslat příspěvekod anonym 12. 7. 2017 13:26

Já se jich ptal na hjondé a neodpověděli, přitom to jde v korei to dělaj... ace stavíš se v Brně pro ecu? :D
anonym

Odeslat příspěvekod orgasmic 12. 7. 2017 17:53

goes píše:kura... ale jako nevypada to spatne http://www.chiptuning.cz/detail/Osobn%C ... urbo-301kw

-- 12. 7. 2017 07:32 --

ale kura toto je pecka: http://www.chiptuning.cz/detail/Osobn%C ... tdci-132kw


To bude dobrej podvod.
NEevlim, tedy jsem.
orgasmic
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SerifJohn 12. 7. 2017 19:07

At to goes prubne a pujdeme cipovat vsichni a vsechno.
SerifJohn
Štamgast

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 12. 7. 2017 21:48

ChobotX píše:Co se týče rozvodů, budu je samozřejmě měnit, už jsem objednaný do autorizovaného servisu, spolu s rozvody nechám vyměnit olej a filtry, svíčky a opravit klimu. S autem jsem stihl zatím najet necelé 2tkm. Olej kontroluji pravidelně, právě kvůli pověsti tohoto motoru, každopádně zatím jsem nezaznamenal žádný úbytek. Co se týče výkonu, výkon není problém tohoto motoru, tak jak někteří píšete, všechna TSI byla konstruována na vysoké tlaky a byla tak i testována, zásadní problém těchto motorů byl naopak v nízkých otáčkách, podtáčení a detonačním hoření (klepání). Přečetl jsem snad vše co se najít dalo a nemyslím si, že by mělo zvýšení výkonu zásadní vliv na problémy, se kterými se tento motor potýká. Zkoušet naslepo to ale nehodlám, proto jsem hledal někoho, kdo už to risknul a má nějaké výsledky s vyšším nájezdem. O:-)

Máš si koupit motor hned. Nemusíš pak přemejšlet nad čipem :D
Nissan350Z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 12. 7. 2017 23:15

Co že jsi to měl jako minulé auto? ;)
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 12. 7. 2017 23:44

clany píše:Stejně tě pojede i slovák ve fáčku

jes
.bad.decision.matters.
glider
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 13. 7. 2017 06:48

Arnie J píše:Co že jsi to měl jako minulé auto? ;)

Tam motor byl, ale bylo moc těžký :D
Nissan350Z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomanr 13. 7. 2017 06:58

Mna vždy pobaví keď čítam tie stránky chiptuningovych firiem: väčši výkon, nižšia spotreba a žiadny vplyv na životnosť.

Skoda, že tí ladiči rovno nepracujú pre automobilky a nevysvetlia to tým technikom ako sa to robí. Určite by dostali veľmi dobre zaplatené.
tomanr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod orgasmic 13. 7. 2017 07:07

To mas uplne stejne u mobilu a custom ROM.
Jak je mozne, ze komunita uzivatelu odladi SW lepe jak placeni profici.
NEevlim, tedy jsem.
orgasmic
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SerifJohn 13. 7. 2017 07:45

Jakozto majitel nahnileho jablka nevim, o cem to mluvis a co to je custom rom a k cemu je potreba. :D

Stejne tak nechapu, proc davat tolik penez za potencialni snizeni zivotnosri motoru, z ktereho cip stejne raketu nehdela.
SerifJohn
Štamgast

Odeslat příspěvekod Arnie J 13. 7. 2017 08:12

orgasmic píše:To mas uplne stejne u mobilu a custom ROM.
Jak je mozne, ze komunita uzivatelu odladi SW lepe jak placeni profici.

to je něco jiného
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 13. 7. 2017 08:24

Nojo tak třeba zrovna u ťamťungu není žádný umění udělat líp odladěnou rom, stačí tam dát čistej systém bez toho jejich balastu :D
fiatí 1.4 940A2000
fiatí 1.4 350A1000 dualogic
MV_cz
Inventář

Odeslat příspěvekod miromen4 13. 7. 2017 08:39

No to bych musel byt padly na hlavu, dat si misto stale ještě povedene nadstavby do founu nedodělek v podobě čisteho droidu. Alespoň někde jsou ty prachy vidět. :D
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 13. 7. 2017 08:43

Nadstavby jsou zlo
anonym

Odeslat příspěvekod Arnie J 13. 7. 2017 08:55

nejsou zlo, ale jsou úplně nadbytečné
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 13. 7. 2017 09:08

Schopnějši a uživatelsky značně přijemnějši nadstavba od samsungu a to i přesto, že jej oproti dřivějšku osekal je o dost jinde než čisty droid.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 13. 7. 2017 09:13

Stejně na android většina lidí přešla kvůli HTC a jejich krásnému prostředí.... V te době byl čistej android nehezkej
TCe 120k 205Nm EDC
Jean ViC
Guru
Uživatelský avatar


  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků