Sportovní výfuk

Vše o doplňcích na auto, chiptuning.

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Zetti 6. 5. 2013 12:54

Uvažuju vyměnit originální výfuk u auta (Mits Evo X) za sportovní, asi Akrapovič. Neporadí někdo, kdo to měnil i na jiném autě, jak hodně se mění vnitřní hluk, ev. jestli by doporučil něco jiného než titanový Akrapovič?

Je to jediná úprava, kterou bych udělal, jinak nejsem nějaký chronický úpravce.

A vyměnit i s Down Pipe, nebo nechat katalyzátor? U mne je to rozdíl cca 20PS, ale to ani nepotřebuju.
Kdyby byly nějaký videa, to by se mi taky líbilo. Možná, když padne rozhodnutí to na podzim zrealizuju.
Jestli jste firma, klidně posílejte i komerční nabídky
Zetti
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Jelass 6. 5. 2013 12:58

http://www.martin-ramy.unas.cz/vyfuky.htm
Tenhle borec dělal kamarádovi na GTV 3.2, výsledek byl slušný, cena taky. Osobně bych hodil kat pryč.

Cena vč. výpočtů, úprav a instalace ca. 20, z nerezu 40.
Naposledy upravil Jelass dne 6. 5. 2013 21:15, celkově upraveno 1
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 6. 5. 2013 13:29

:shock:
a co emise
a co rakovinka
a co cisty vzduch???
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Zdeněk Málek 6. 5. 2013 13:42

A co na to Jan Tleskač?
Zdeněk Málek
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 6. 5. 2013 13:47

:tleskani
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 6. 5. 2013 14:36

:D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 6. 5. 2013 17:56

Teď jsem koukal na stránku Akrapoviče a maj tam i video. Nevim co to stojí a hledat to nebudu, ale jsou špička v oboru plus materiály který používají, tak předpokládám, že to bude za raketu. Kdybych se už pohyboval v týhle cenový kategorii, dám si s tím trochu práce a zajedu se o tom poradit k někomu kdo tomu rozumí, třeba do Komvetu.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 6. 5. 2013 19:32

Zetti: a co teda očekáváš od dotyčné investice když píšeš že přidaný výkon ani nepotřebuješ ? :hm
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 6. 5. 2013 20:43

z motocyklove branze se da rict, ze Akrapovic je jednicka v oboru ale necha si za to patricne zaplatit, nicmene jsou i jine ostatni znacky, ktere umi to same, nebo bez trochy to same za daleko mensi cenu.
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speedisko 6. 5. 2013 21:03

Helejte,

Dal by se pořídit rozumnej vejfuk či jen koncovka na Pežota 307CC 2.0i ? Tak aby v otáčkách do 4000 to bylo jako série, a potom to mělo vyšší hlasitější pěknej zvuk?
Cayenne S Diesel
911 997.2 4S
M3 E46
WRX STi
speedisko
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 6. 5. 2013 21:15

dal
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 6. 5. 2013 21:15

asi dal
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 6. 5. 2013 21:27

Ten Peugeot zní dost dobře. :hm A nebo ten co potkávam má laďák napojenej na origo koncovku, to je taky možnost...
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speedisko 6. 5. 2013 21:31

Doporučíte něco konkrétního?

Já dneska koupil 307CC 2.0i 130kW, jede to krásně, ale holt až v 4000rpm a více, spotřebička za dnešní den cca 120km 11,5l/100 dle PP

Obrázek
Cayenne S Diesel
911 997.2 4S
M3 E46
WRX STi
speedisko
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 6. 5. 2013 21:33

tenhle motor je tim vyhlasenej, ze tahne az uplne nahore a teda ze se kapanek vic kaka
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků