Díky za odpovědi,
ještě jsem našel výfuky Millotec, ale se žalostným množstvím technických informací
a Kakimoto, ale ty jsou pro nás úplně nedostupné
jen bych se vyjádřil k
D1.8T píše:Teď jsem koukal na stránku Akrapoviče a maj tam i video. Nevim co to stojí a hledat to nebudu, ale jsou špička v oboru plus materiály který používají, tak předpokládám, že to bude za raketu. Kdybych se už pohyboval v týhle cenový kategorii, dám si s tím trochu práce a zajedu se o tom poradit k někomu kdo tomu rozumí, třeba do Komvetu.
Je možné, že si vyberu výfuk a pak za Komárkem zajedu na doladění, už jsem s ním byl v kontaktu a mám od něj ráfky. Ale že by mi poradil, ci si mám koupit u konkurence nemůžu čekat. Mě se Akprapovič líbí, vím že to je raketa, ale design, zvuk a technické parametry mě vzaly a trochu tady spoléhám, že mi někdo vrátí konkrétním argumentem k rozumu.
Vana666 píše:Zetti: a co teda očekáváš od dotyčné investice když píšeš že přidaný výkon ani nepotřebuješ ?
Já s autem nejezdím po okruhu a vlastně ani moc po dálnici. Nejvíc se vyblbnu na okreskách 2. a 3. tříd, kde fabrický výkon 295PS stačí, nicméně asi bych ukočíroval i víc. Tedy od investice očekávám spíš, že si udělám radost. Mám to auto od loňska a mám pocit, že se ho už nikdy nezbavím. Mits to asi přestane bez náhrady vyrábět a pokud to nerozbiju, bude se mnou, dokud bude drzet na kolech.
Ten výkon je trochu papírová hodnota. Pro mne je důležitá výkonová křivka, tedy akcelerace zejména pro standardní situace, kdy se zrychluje na okreskách při předjíždění o 30-50km/h a dostatek výkonu pro průjezdy zatáček pro podvozkové systémy. Ale je fakt, že navyšování výkonu není úplně nutné. Kdyby bylo, dalo by se jít i jinou cestou