Chiptuning 1.2 TSI 63 kW (77 kW)

Vše o doplňcích na auto, chiptuning.

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod JaKot 4. 5. 2011 22:43

V souvislosti s neověřenou životností, resp. případnou poruchovostí přeplňovaných benzínových maloobjemových motorů možná namítnete, že jen blázen si nechá čipnout takový motor, s čímž se dá souhlasit. Ale přece jenom, těchto motorů v autech přibývá a není nezajímavé o tom konstruktivně podiskutovat, protože zvýšení kroutícího momentu a výkonu motoru a možná mírné snížení spotřeby při stejném režimu jízdy, určitý pocit výkonové rezervy pro případné krizové situace, to jsou mé důvody, proč tady rozjíždím toto vlákno.
Vím, že se asi zatím nepodařilo prolomit ochranu SW pro motor 1.2 TSI 63 kW, ale myslím, že se na tom pracuje a první, byť neuvěřitelně drahé vlaštovky se objevují. Mimo jejich rámec je tady nějaká zázračná skříňka, která má údajně zvýšit parametry motorů. Zde je odkaz: http://www.racechip.de/racechip-angebot ... anguage=en, tady další: http://www.racechip.de/racechip-chiptun ... 989-r.html a já se ptám, CO VY NA TO?
Napište i váš názor na chiptuning uvedeného motoru.
Chovej se k druhým tak, jak chceš, aby se oni chovali k tobě
JaKot
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod apex 4. 5. 2011 23:43

Dle mého názoru je potřeba znát rozdíly mezi verzemi motorů. Pokud je jen softwareový, mělo by být čipnutí 63 -> 77kW (samozřejmě odborníkem, což bude zase atakovat cenu příplatku) relativně bezpečné a záleží pak spíš na řidiči co s motorem provede. Nejsilnější tovární verzi bych nečipoval, hlavně proto, že se jedná o low-cost motor a nejsou s tím žádné zkušenosti...
Support Bacteria - it´s the only culture some people have!
apex
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Robin10 5. 5. 2011 05:34

Svět Motorů kdysi psal, že rozdíl 63-77 Kw je opravdu jenom v SW
Robin10
Nováček

Odeslat příspěvekod K86 5. 5. 2011 06:54

nejaky nemecky tuner nabizi upravu ze 77kw na 100kw u tohoto motoru za slusnych 6000E
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mr.Semtex 5. 5. 2011 07:29

Tohle moc nechápu.. Proč si rovnou nekoupit do auta motor? :hm
Mr.Semtex
Hodnostář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod smankote_ 5. 5. 2011 07:34

Tohle bude výživné vlákno pro děti a spamery. :-D Tunit 1.2TSI může jenom guma, která nemá love na lepší motor.
smankote_
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod MELLO 5. 5. 2011 08:53

Mno nevim, jako 100kW z 1.2 bez kompresoru.....to se mi nejak nechce verit. Resp. ten vykon bych mozna i veril, ale ten motor pude neuveritelne brzo do hoven
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod honziss 5. 5. 2011 08:58

Zvedat vykon ze 63 na 77 kw? Ma to vubec smysl? Koupil bych sportovni vzduchovy filtr, coz hodi cca 5% placebo vykonu navic, vyhazel z auta prebytecne tezke kramy, tankoval zasadne pul nadrze, prifouk gumy a dal to neresil :D
F20 / 116d / 8° Steptronic
honziss
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 5. 5. 2011 09:03

Tomu rikam konstruktivni reseni :mrgreen:
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 5. 5. 2011 09:52

nevim cim dosahli tech 100kw, predpokladam, ze za 6000E to bude vyraznejsi zasah do motoru, turba a podobne, takze je mozne, ze nakonec tam ten kompresor i bude
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 5. 5. 2011 10:00

Tak to by potom mohlo i byt, je nevim, jestli je 144tis. za 23kW adekvatni
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 5. 5. 2011 10:11

V pripade 1.2TSI urcite ne!
nekdo sem hazel ten odkaz, kde to bylo
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod smankote_ 5. 5. 2011 10:35

Tunit 1.2TSI na 100kW za 150k Kč může opravdu jenom totální debil.
smankote_
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod m4lcolm 5. 5. 2011 10:38

Každý přece ví, že TSI 77 kW má v reálu 97 kW, takže to jsou opravdu drahé 3 kW.
m4lcolm
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod apex 5. 5. 2011 10:43

MELLO píše:Mno nevim, jako 100kW z 1.2 bez kompresoru.....to se mi nejak nechce verit. Resp. ten vykon bych mozna i veril, ale ten motor pude neuveritelne brzo do hoven

Tak on kompresor na max. výkon v této situaci nemá moc vliv. Ten dodává tlak než se roztočí turbo a třeba BMW u šestiválce od toho co vím ustoupilo s tím, že dokáže stejné výsledky jen s turbem. Takže záleží na konstrukci, materiálech, turbu, chlazení atd. (a to asi u low-cost motoru nebude nijak naddimenzované), a pak na naladění, aby turbo brutálně nefouklo někde u omezovače, což by u osobního auta bylo na nic.
77->99kW tuším nabízí i sportmotor za běžnou cenu, ale já bych se asi touhle cestou nevydal, resp. bych nechtěl "vyšlapávat stopu".

BTW Nechápu to nutkání některých plácnout nějakou věc úplně mimo, která nikoho nezajímá, a která jen ukazuje, že nemají k tématu co říct.
Support Bacteria - it´s the only culture some people have!
apex
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků