Jaké aditivum používáte do nafty?

Které palivo je výhodnější?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Jakub.Novotny 20. 8. 2005 13:32

Mám teprve dva měsíce nafťáka. Hned po koupi jsem se začal poohlížet po nějakých aditivech do paliva. Nakonec jsem pořídil aditivum od Benziny - Super Diesel Aditiv a jsem spokojenej. Nebo respektive nejsem nespokojenej :wink:
Myslíte si, že to má cenu používat? A jaké aditiva byste doporučili?
Jakub.Novotny
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod germi123 20. 8. 2005 18:01

Zdarvim.Otázka je do jakého auta to leješ (jak je na tom motor) a kde kupuješ naftu.Jestli to bereš od renomovaných pordejců a ne někde v JZD tak to je zbytečné.Otázkou ještě je k čemu ty aditiva používáš? Já dlohodobě tankuji Aral Super diesel (Felicia 1.9D)(když nepočítám koupenou naftu někde bokem) a stěžovat si nemůžu.
germi123
Servismen

Odeslat příspěvekod Vladik 20. 8. 2005 19:39

Myslím si že dnes má cenu koupit si nějaký to aditivum co si do toho sám nenaleješ to nemáš jistý. Značkový benziny sou dorý, jistější než nekde u JZD. Nejlepší co sem slyšel je Aral. Já si koupil nějaký aditivum v Makru myslím že se jmenuje diesel power maj 2 druhy jedno na čištění a jedno na zlepšení vlastností nafty je toho 600ml a vystačí to na cca 400 litrů za 300kč to jde. Nekupuju u renomovanejch benzinek rozdíl 2 kč je pro mě obrovskej to radši koupím aditivum a stojí mě to 50 hal. na litr.
Vladik
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod germi123 20. 8. 2005 20:07

Vladik: Když už teda aditivum tak určitě né ze supermarketů nebo TV reklam.
germi123
Servismen

Odeslat příspěvekod luuu 20. 8. 2005 20:49

Zkus si sehnat u naky benziny kde mas znamy technologicky list k nafte jsi li jen trochu technicky zalozen pochopis ze osizenou naftu aditivem uz nezachranis.
luuu
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jakub.Novotny 21. 8. 2005 10:22

Mám fiata Punto 1,7D, a naftu kupuju právě trochu bokem. Je sice ze Shell-ky, ale je tam mezičlánek v podobě plastikových sudů při transportu ke mně. Tak i třeba proto se to snažím pojistit tím aditivem.
4Vladik: to aditivum od Benziny mě stálo 220kč a je na 650l, takže ještě o kus levnější než to Tvé z Makra a věřil bych mu určitě více.
Jakub.Novotny
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod luuu 21. 8. 2005 11:42

Jakub.Novotny píše:Mám fiata Punto 1,7D, a naftu kupuju právě trochu bokem. Je sice ze Shell-ky, ale je tam mezičlánek v podobě plastikových sudů při transportu ke mně. Tak i třeba proto se to snažím pojistit tím aditivem.
4Vladik: to aditivum od Benziny mě stálo 220kč a je na 650l, takže ještě o kus levnější než to Tvé z Makra a věřil bych mu určitě více.
luuu
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod medvěd 11. 10. 2005 09:17

Zdravím.Já leju do nafty pravidelně český výrobek CINOL od Moraviachemu,jedno balení vystačí na 500L paliva a stojí cca 125kč.
Zlepšuje to malinko filtrovatelnost nafty,používám to celoročně,přes léto v menším poměru.Problémy se startem kvůli zmrzlé naftě jsem zatím neměl.
124D
medvěd
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Wq1 11. 10. 2005 18:28

S diesly jsme toho v rodině najezdili moc a moc a žádná aditiva nepoužíváme. Tankujeme většinou OMV/Aral/Esso, kde jejich nafty mají mít již přidané aditivum. Problém jsem měl jen jednou, vloni v zimě natankovaná nafta u Aralu v Táboře, druhý den jsem nemohl nastartovat. JInak nikdy nic. Vyjímkou je tchán, který používá adivtivum z Makra, ale tankuje "obyč. naftu". Tvrdí, že aditivum pozná na spotřebě a kultivovanosti chodu.
Každá práce se udělá sama, jen je třeba nechat jí na to dostatek času!
Wq1
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Fido+ 23. 1. 2006 23:08

Ja pouzivam TDA od Castrolu. Studeny motor po ranu tolik "nechrasti". Na jizdu nebo u tepleho motoru zadny rozdil s aditivem a bez nepozoruju. Spis to tam davam kvuli tomu ze studeny motor je tissi coz si myslim je jedine ku prospechu. Byva bezne k dostani u pump a davkuje se 1 ml na litr nafty. Priznam se ale ze to nijak neodmeruju. Proste toho pred tankovanim trosku ***** do nadrze. Cena je cca 260 Kc.
Fido+
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 24. 1. 2006 09:11

Vazne tolik lidi veri "aditivu" pridavanem do PHM na cerpackach ? Jako ze cerpaci site koupi 70% republikove spotreby u Ceske Rafinerske, kterou vlastni Shell, Conocco a Agip, a pri prevozu k cerpacim stanicim do toho lijou jeste nejaka aditiva jak alchymisti ? Neverim, tomu. Muj nazor je, ze benzin nafta je na cerpackach vsude stejny a lisi se jen tim, jaky bordel v podobe usazeni maji v nadrzich. Mam 40 tkm najeto na polsky benzin, kupovany v mistnim JZD, dalsich 120 tkm najety na cesky noname benzin a jen cca 20 tkm najeto na "znacku" a nikdy jsem na motoru nepoznal zadny ubytek vykonu, zadnou zvysenou spotrebu, proste nic. A to jsem hodne citlivy.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lumpo 24. 1. 2006 09:42

Používám Castrol TDA - je toho 0,5l a stojí 250kč... Přidává se do nafty na 1l-1ml... takže to vychází na 500l naftičky. Minulý rok nebyl sebemenší problém se startem 1,4TDi při -28st mrazu...
Lumpo
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Glenr 17. 2. 2006 09:42

Zdravým jen tak mezi řečí kdysi jsem slyšel že taxikáři s klasickým nafťákem čísté D míchají naftu s benzínem na nádrž cca maximálně 5 litrů benzínu protože benzín rozpustí parafínové vločky vada je v tom že se „asi “ životnost motoru není tak valná (nevím jistě) a klesá výkon motoru.
Já to tak aplikuji jenže mám VW JETTA D a ten motor má už své nejlepší léta za sebou do něčeho nového bych to určitě neudělal
Glenr
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Fido+ 17. 2. 2006 14:31

Ten benzin opravdu pomaha. Tech 5 litru je skoro moc. Obvykle staci tak litrik na nadrz nafty. To motoru nic neudela. Nekde jsem vystoural ze u klasickych motoru se muze dat maximalne 10% benzinu nebo 20% petroleje a u Tdi, common rail a podobnych 5% benzinu nebo 10% petroleje. Ja nedavam vic nez litr na nadrz (cca 2%) a bohate to postacuje. Pro jistotu ale davam i aditivum TDA. To totiz zpusobi, ze vznikla smes neni tak sucha.
Fido+
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 17. 2. 2006 14:46

do nafty nepridavam nic a s novym autem jsem nikdy nemel problem nastartovat (teda - nove bylo v okamziku koupe, po 6 letech melo 145tkm, ted uz mam zas nove)
anonymni

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků