Za kolik jezdíte s benzínem?

Které palivo je výhodnější?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod miromen4 21. 10. 2017 06:04

tycoon píše:Příští týden se chci podívat nad 3000 rpm a zjistit, kam se dá sešlápnout pedál plynu :D VIFuju hned od první nádrže, snad to nezaroste.


Gratulace k novemu povozu, jak dlouho si vlastně měl fabku ? V tehle barvě jsem leona snad ještě neviděl, zřejmě nějaka novějši barva. A to jako važně při zajižděni nejdeš přes 3000ot ? :shock: V manuallu jsem měl myslim něco o 4000ot, ale jestli si nedělaš *****, tak tohle tyrani je až přehnane. :D
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 21. 10. 2017 07:36

MirecBA píše:
Jean ViC píše:Kdyby pavouci ale carbon :) vážně já mám pocit když jedu chvilku pomalu že mi motor zarůstá karbonem a jak to projedu pořádně tak se vypálí :)

mozno mas len inteligentnu RJ a ziaden mach tam nemas :)

Tak je to možný , ani bych se nedivil kdyby to bylo chytřejší než já :)
TDI DSG
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tycoon 21. 10. 2017 08:01

Dík. Je to tmavě fialová, přišla s faceliftem. Ano, možná jsem až příliš opatrný. Ale zase každá jízda obsahuje i dálnici, takže motor není úplně bez zátěže a vždy se dostane na provozní teplotu. Fabku mám 5,5 let.
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 21. 10. 2017 08:07

Zas aby ti to nezlenivelo hned od zacatku! Stary motor pak novym kouskum nenaucis.
Do omezovace to asi netoc, ale trochu to provetrat je (s)potreba 8-)

Jo a gratuluju. Akorat teda nevim jestli to je blbou fotkou, ale vypada to, ze to ma obyc svetla...
maXX_CZ
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 21. 10. 2017 08:22

tycoon píše:Dík. Je to tmavě fialová, přišla s faceliftem. Ano, možná jsem až příliš opatrný. Ale zase každá jízda obsahuje i dálnici, takže motor není úplně bez zátěže a vždy se dostane na provozní teplotu. Fabku mám 5,5 let.


Určitě bych to až tak s opatrnosti nepřehaněl a sem tam to vyhnal i nad 4000ot. Jinak koukam na foto jak na monitoru IPS tak na founu oled a spiš mi to přijde jako hněda než fialova barva.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 21. 10. 2017 08:24

Neprehanej to s tou šetrností. Tak prvních 1500 km po zahřátí točit do 4000, pak po zahřátí do omezovače, ať se dobře zajede. Má to v PP ukazatel teploty oleje?
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 21. 10. 2017 08:28

U tsi je sranda dodržet nevytaceni nad 4000ot to je sranda ale u atmosféry hrůza :)
TDI DSG
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 21. 10. 2017 08:30

I tam se dá, prostě to bereš tak, že máš pod kapotou 1,2 TSI :D
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 21. 10. 2017 08:32

Jazdi s tym uplne normalne pi zahriati.

A ked to ma priebeh ako mensie TSI, tak nad 4000 ani nebudes chodit...radsej :D
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 21. 10. 2017 08:34

Proč ne, do nějakých pěti tisíc to určitě bude mít smysl, mělo to i u TSI 63, které bylo podladěné asi nejvíc ze všech.
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 21. 10. 2017 08:34

To neznáš 1.6 16v od Renaultu v EU5 normě
Se nedivím že na EU6 už použili motor od nissanu

Přitom v nějakém eu2 nebo 3 v Megane 1 coupe stačil :)
Naposledy upravil Jean ViC dne 21. 10. 2017 08:34, celkově upraveno 1
TDI DSG
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tycoon 21. 10. 2017 08:34

Aštar_Šeran píše:Neprehanej to s tou šetrností. Tak prvních 1500 km po zahřátí točit do 4000, pak po zahřátí do omezovače, ať se dobře zajede. Má to v PP ukazatel teploty oleje?

Ano. Ale předpokládá, že uživatel je nesvéprávný blbec, takže teplotu začne ukazovat až po překročení 50°C, do té doby neukáže nic. Tohle si mohl koncern odpustit.
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 21. 10. 2017 08:36

JV: Já mluvím čistě o svým autě, dole to prostě je 1,2 TSI bez turbolagu a s lepším zvukem a reakcemi na plyn :) Atmo 1,6 jsem právě z toho důvodu vyloučil, všechny do jednoho jsou dole zdechlé ještě mnohem víc.
Naposledy upravil Aštar_Šeran dne 21. 10. 2017 08:36, celkově upraveno 1
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 21. 10. 2017 08:36

Vodu aj olej to ukazuje v PP.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 21. 10. 2017 08:53

Já to vždycky vydržel šolichat max. 500 km. Ani krabica nezůstala ušetřena :D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků