Za kolik jezdíte s benzínem?

Které palivo je výhodnější?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod one-z 23. 1. 2017 01:16

D1.8T píše:To jsou dvě naprosto rozdílný show. :D

:D
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 23. 1. 2017 01:38

D1.8T píše:To jsou dvě naprosto rozdílný show. :D

Mi vzdy pokazis radost no. :D
a dal som tam uvodzovky hej hej heej
.bad.decision.matters.

goes 24.5.2020 23:11
:D dnes jsi vitez

evlo 29.3.2021 13:26
Gliderovo doporučeni autowerks cajk
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 23. 1. 2017 05:36

Jak vždycky?
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 23. 1. 2017 11:40

one-z píše:AŠ: čtu žes nejel finálním produktem, ale na mě to působí podobně, než se to v nízkých naplno nafouká, tak jsou otáčky výš, v reálu to úplně neodpovídá a chová se víc jako atmo, než by se z grafu zdálo. U měření jsem nebyl, ale tipuju, že se plný plyn měřil od volnoběhu a na "těžkou" čtyřku, takže otáčky lezly pomalu a mělo čas se to naplno nafoukat už takhle dole. Pod 1700 ot skoro ani nejezdím, motor celkem dost změní zvuk a plný plyn taky spíš až 2000+ ot, ale na grafu to vypadá dobře :D

btw když někoho vezu poprvý a je příležitost, tak dvojku mírně nafouknu a pak to zadupnu, efekt zrychlení v tu chvíli je nepřehlédnutelný :-)

Holt je tam velký turbo, takže se to musí rozhejbat. Nebylo to tragický, nic ala 2,0 TDI PD, ale ve srovnání s mým tehdejším turbem to bylo poznat. Nicméně jako celek to už tehdy fungovalo dobře, to se musí nechat.
R18Z4
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 23. 1. 2017 12:38

Je to auto, díky kterýmu sem přestal hejtit chrochty.
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 23. 1. 2017 12:40

Ach ty malověrný. .. stačí jeden kopanec do zad a smrad a hluk je zapomenut :D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 23. 1. 2017 12:42

Tady se právě nekonal kopanec následovanej smrtí a řazenim, tohle jelo. :D
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 23. 1. 2017 16:30

To bylo tak plynulý, že to pravověrný tdičkáře totálně mátlo.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod one-z 23. 1. 2017 21:09

Aštar_Šeran píše:Holt je tam velký turbo, takže se to musí rozhejbat. Nebylo to tragický, nic ala 2,0 TDI PD, ale ve srovnání s mým tehdejším turbem to bylo poznat. Nicméně jako celek to už tehdy fungovalo dobře, to se musí nechat.

u turba je zajímavý, jak je dmychadlo maličký, oproti turbům na silných 1,9, turbína už tak nějak ale odpovídá výkonu.

Pajjoun píše:Tady se právě nekonal kopanec následovanej smrtí a řazenim, tohle jelo. :D

Imho i 1,9 110 nebo 118 kW by šla naladit dost podobně, ostatně tyhle verze chtěj taky točit víc už v serii, do chování 74 kw verze maj daleko, nebo byly všechny rozbitý. Jako na ibizu cupru s čipem vzpomínám jako na letadlo :D Možná to bylo placebo, doteď nvm.
Ale zatímco cupra je o silným motoru, bo jinak je to trochu upravená fabie, tak u 120d když bych měl jmenovat klady, tak mě spíš napadne podvozek, rozložení hmotnosti, řízení, rwd, posez, sedačky, naladění brzd, rozložení pedálu..., možná jsem jak Alenka v říši divů, ale něco takovýho jsem v životě neřídil. Že je v tom plynule naladěná silná nafta táhnoucí od 1500 do 4500 je spíš jen třešnička :-)

D1.8T píše:To bylo tak plynulý, že to pravověrný tdičkáře totálně mátlo.

jop, moc jsem těm koním nevěřil no :-))
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 23. 1. 2017 21:17

To já jo, tak pěkný zrychlování že 150 nahoru už chce výkon, a ten tam je.
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 23. 1. 2017 21:21

one-z píše:Ale zatímco cupra je o silným motoru, bo jinak je to trochu upravená fabie, tak u 120d když bych měl jmenovat klady, tak mě spíš napadne podvozek, rozložení hmotnosti, řízení, rwd, posez, sedačky, naladění brzd, rozložení pedálu..., možná jsem jak Alenka v říši divů, ale něco takovýho jsem v životě neřídil. Že je v tom plynule naladěná silná nafta táhnoucí od 1500 do 4500 je spíš jen třešnička :-)

Jsem bral situaci jak přišla, nemám si na co stěžovat, ale přechod na fwd je o dost bolestivější než jsem si kdy dokázal představit.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 23. 1. 2017 21:26

Aštar_Šeran píše:To já jo, tak pěkný zrychlování že 150 nahoru už chce výkon, a ten tam je.

Oni jsou TDI hodně matoucí, FRS je v nízkých otáčkách údernější, s hodně ostrou reakcí na plyn. K tomu má o 10% kratší kvalty. Už jsem to psal vícekrát, je to *****, která slíbí a pak se na tebe vybodne.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 23. 1. 2017 21:28

Ale, ale....
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod one-z 23. 1. 2017 22:11

D1.8T píše:Jsem bral situaci jak přišla, nemám si na co stěžovat, ale přechod na fwd je o dost bolestivější než jsem si kdy dokázal představit.

Tys tu koncepci využíval každý metr, já mám mrak jalových km rovně 120 na tempomat se svačinou v ruce, ale i v tu chvíli mě to baví :D Teď vážně, tato zkušenost mi dala zatím to, že jsem přestal toužit po jakékoliv víkendovce s předním pohonem.


D1.8T píše:
Aštar_Šeran píše:To já jo, tak pěkný zrychlování že 150 nahoru už chce výkon, a ten tam je.

Oni jsou TDI hodně matoucí, FRS je v nízkých otáčkách údernější, s hodně ostrou reakcí na plyn. K tomu má o 10% kratší kvalty. Už jsem to psal vícekrát, je to *****, která slíbí a pak se na tebe vybodne.

Minimálně bys byl daleko míň naštván se 118. Já už si na ty delší kvalty konečně přivykl a už nejsem úplně přesvědčen, že by to pro mě mělo jen pozitiva jít cca o 10% do lehčího diferáku.
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 24. 1. 2017 00:21

one-z píše:
D1.8T píše:Jsem bral situaci jak přišla, nemám si na co stěžovat, ale přechod na fwd je o dost bolestivější než jsem si kdy dokázal představit.

Tys tu koncepci využíval každý metr, já mám mrak jalových km rovně 120 na tempomat se svačinou v ruce, ale i v tu chvíli mě to baví :D Teď vážně, tato zkušenost mi dala zatím to, že jsem přestal toužit po jakékoliv víkendovce s předním pohonem.

To mě těší.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků