Za kolik jezdíte s dieselem?

Které palivo je výhodnější?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Vagi 13. 9. 2017 19:54

Co naděláme :-)
Motul 8100 X-CESS 5W-40
Vagi
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 13. 9. 2017 19:58

Vagi píše:A já to snad někde tvrdím?

A já snad tvrdim, že to tvrdíš?
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 13. 9. 2017 19:59

Vagi píše:A já to snad někde tvrdím?

Takže to bylo prazdne a jen tak z nijakeho duvodu zminěne ?
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod clany 13. 9. 2017 20:01

Obrázek
A teď ujedu všem!
clany
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vagi 13. 9. 2017 20:05

miromen4 píše:
Vagi píše:A já to snad někde tvrdím?

Takže to bylo prazdne a jen tak z nijakeho duvodu zminěne ?

Bylo to zmíněno v kontextu dnešních povozů, kde výrobce předepisuje oleje s normou, u kterých existuje viskozita pouze 5W20 (viz např. Ford EB motory)
Naposledy upravil Vagi dne 13. 9. 2017 20:08, celkově upraveno 1
Motul 8100 X-CESS 5W-40
Vagi
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 13. 9. 2017 20:07

A co teplota zname ?
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 13. 9. 2017 20:07

Debata zase o hovne.
Kimi is the best
.......nebojte sa nalepky.......
P5E = Maximus Formula :)) [i]roman63[/i] neber to vazne !!!

R.I.P cervene forum.zive :((
glider
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vagi 13. 9. 2017 20:09

miromen4 píše:A co teplota zname ?

A co HTHS, známe?
Motul 8100 X-CESS 5W-40
Vagi
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 13. 9. 2017 20:11

Vagi píše:
miromen4 píše:
Vagi píše:A já to snad někde tvrdím?

Takže to bylo prazdne a jen tak z nijakeho duvodu zminěne ?

Bylo to zmíněno v kontextu dnešních povozů, kde výrobce předepisuje oleje s normou, u kterých existuje viskozita pouze 5W20 (viz např. Ford EB motory)

Právě ten kontext ti tam chybí.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 13. 9. 2017 20:16

Vagi píše:
miromen4 píše:A co teplota zname ?

A co HTHS, známe?

Něco mi to řika, ale nevim co motor a jeho konstrukčni řešeni. Jinak jak piše Dečko, nějak nevidim souvislost.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 13. 9. 2017 20:17

glider píše:Debata zase o hovne.



hej
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 13. 9. 2017 20:17

glider píše:Debata zase o hovne.

Asi tak.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tycoon 13. 9. 2017 20:18

Vagi píše:
miromen4 píše:
Vagi píše:A já to snad někde tvrdím?

Takže to bylo prazdne a jen tak z nijakeho duvodu zminěne ?

Bylo to zmíněno v kontextu dnešních povozů, kde výrobce předepisuje oleje s normou, u kterých existuje viskozita pouze 5W20 (viz např. Ford EB motory)

Tohle mi přijde celkem v pohodě, jelikož tyhle "japonské" motory jsou na tyhle viskozity stavěné od začátku, kór když nemají hydroštely, hydraulické napínáky apod. Problém vidím spíše tam, kde se kdysi navrhl motor a teď po x letech se začal předepisovat řidší olej olej (například koncern VW a změna z normy VW 504.00 na normu 508.00).
Pospíchejte pomalu!
2.0 MPI 85 kW LPG, čekatel na FR 1.4 TSI 92 kW
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod clany 13. 9. 2017 20:19

Němci, no, oni na to dojedou
A teď ujedu všem!
clany
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vagi 13. 9. 2017 20:27

tycoon píše:Tohle mi přijde celkem v pohodě, jelikož tyhle "japonské" motory jsou na tyhle viskozity stavěné od začátku

Smyslem těch eko vodiček je hlavně co nejvíce snížit spotřebu paliva, mazání jako takové je bohužel až na druhém místě.
Motul 8100 X-CESS 5W-40
Vagi
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: ajif, yndezit a 2 návštevníků