Vyhoda premioveho paliva je urcite cena, u shellky se dostavam na cenu obyc nafty. I kdyz jak se to vezme. Taky nemusim nic navic vozit v aute. Jenze ta prrmiovka muze byt ulozenka a kdovi, jak ji ten motor zvladne, precejen ma skoro 22 let a na tachu 360 tkm.
Nevyhoda VIFu je nutnost prelivani a ten desivy smrad v aute.
Nepocital jsem teda financni bilanci VIFu, i kdyz ta asi tak zla nebude, pullitrova plechovka stoji dve kila a mam ji na deset tankovani, tj na cca 2-3 mesice, takže parada, nevyhodou je fakt ten zapach a prelivani do te male lahvicky.
Co se tyka ceny premie/nepremie, nevim, jak to vychazi u EO, u Shellu je ten rozdil 1.20/litr.
Zatim VIFuju. V patek fuelsave + VIF, vcera EO Optimal + VIF. Akorat teda zena odmita sednout do auta