Nafta do města

Které palivo je výhodnější?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod masterboyx 8. 5. 2018 09:14

Zdravím Vás, přemýšlím o koupi auta (škoda octavia), ale stojím před rozhodnutím, zda vzít s motorem TSi nebo TDi. Auto bude provozováno převážně ve městě, občas nějaký ten výlet mimo město. Četl jsem několik diskuzí na toto téma, ale nikde jsem nenašel pádný argument, proč by měla být nafta nevhodná. Narazil jsem také na zkušenost těch, kteří naftu takto využívají a problém žádný nemají.
Ať už jde o motor TSi nebo TDi, příjde mi, že se v podstatě jedná skoro o stéjné motory (trubo, vstřikovače ...). U TDi je navíc EGR ventil a DPF.
masterboyx
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod glider 8. 5. 2018 09:20

Nafta ***** strasne, zakazal by som to do mesta.

Cenovy rozdiel pri nakupe?
Zober TSI, jazdi sa s tym dobre.
glider
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tarwas 8. 5. 2018 09:26

Ano, návratnost bude kdy? Nebo tu řešíme bazarovku?

A klasika nafty v městě, je to delší dobu studeny, v zimě prakticky stále, problém se zanášením DPF...
Tarwas
Moderátor Galerie
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ludek_II 8. 5. 2018 09:31

Nafta patří do kamen a ne do města.
Ludek_II
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 8. 5. 2018 09:39

Vzal bych naftu, jinak se budes plouzit minimalni rychlosti aby te to nesezralo az pojedes dal, jako mistni benzinofilove co furt remcaji proti nafte, bo zavidi 8-)
Twingo II, 43 kW, zatim maka za Fordika
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Mondeo 1.8i combi - RIP
JardaB
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 8. 5. 2018 09:52

ja si poridil ten 20+ letej dyzl do mesta, protoze jsem chtel ***** oktavkarum at jim to konecne dojde a dpc zakazou ty dyzli uplne, nema to v osobacich co delat, co se tyce spolehlivosti, tak i takto stary dyzl na kratke cesty nema vubec problem, cim min se s tim jezdi, tim divneji se to pak chova.
Zahreje se to tak aby to topilo uplne stejne rychle jako benzin, navic to ma pridavne topeni, coz maj dneska taky vsechny dyzly, protoze se zahrivaji pomaleji.

-- 8. 5. 2018 09:54 --

Takze za me taky dyzl a uvidi se kdo z koho, jestli driv lidi prestanou pouzivat dyzli ve meste, nebo vymrou
evlo
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod masterboyx 8. 5. 2018 09:59

Jde o ojetinu s nájezdem 160 tisíc km rv 2014. Pořád tu postrádám onen pádný argument, který by jednoznačně řekl, že nafta je nevhodná. Mám na mysli např. že mi dříve odejde egr ventil, nebo že se kazí motor atd.
S tím přídavným topením, předpokládám, že tento vůz jej bude mít, nebo je to výsada dražších modelů?

Mám známého, automechanika, a ten si kupuje zásadně dieselová auta (aktuálně peugeot 407). Tvrdí, že jiné by nevzal. Sám jezdí jen po městě a žádný problém nikdy neměl. Jediné co dělá, tak pravidelně mění oleje a filtry každý rok.
Naposledy upravil masterboyx dne 8. 5. 2018 10:04, celkově upraveno 1
masterboyx
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Arnie J 8. 5. 2018 10:01

Dízl nebrat do ničeho, co váží míň než 1000 tun.
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 8. 5. 2018 10:03

tak vestececkou kouli tu vetsine lidi zamestnava crytpo, tezko tak budou vestit jak to bude u tebe se zavadama
evlo
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod masterboyx 8. 5. 2018 10:06

Jde mi jen o to, co takovýmto provozem u takového motoru může nejvíce trpět (obecně)?
masterboyx
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod glider 8. 5. 2018 10:18

evlo píše:tak vestececkou kouli tu vetsine lidi zamestnava crytpo, tezko tak budou vestit jak to bude u tebe se zavadama

:D
.bad.decision.matters.
glider
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marek Zrak 8. 5. 2018 10:36

masterboyx píše:Jde o ojetinu s nájezdem 160 tisíc km rv 2014. Pořád tu postrádám onen pádný argument, který by jednoznačně řekl, že nafta je nevhodná. Mám na mysli např. že mi dříve odejde egr ventil, nebo že se kazí motor atd.
S tím přídavným topením, předpokládám, že tento vůz jej bude mít, nebo je to výsada dražších modelů?

Mám známého, automechanika, a ten si kupuje zásadně dieselová auta (aktuálně peugeot 407). Tvrdí, že jiné by nevzal. Sám jezdí jen po městě a žádný problém nikdy neměl. Jediné co dělá, tak pravidelně mění oleje a filtry každý rok.



Naftové auto o města, můžu jedině doporučit. Jedná se jednoznačně o nejvhodnější pohon, pro tento typ provozu, nehrozí absolutně žádné závady, zejména s přídavným topením. Zvolil sis správného automechanika. Taky znám jednoho, ten si naftu kupuje na 3-kilometrové přískoky (protože je to p.ičo levnější) a taky mění jen olej a filtry (občas teda i celé auto) :kuk:
M2
Coupe JCW
Scania R490
Marek Zrak
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 8. 5. 2018 10:50

TDI, turbo diesel, koncern, Škodovka, Octa, město, ruls všech rulsů :D
Nissan350Z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod masterboyx 8. 5. 2018 10:53

to Marek Zrak: Jak to mám tedy chápat? Přijde mi, že to příliš nemyslíš vážně :)

to Nissan350Z: ???
Naposledy upravil masterboyx dne 8. 5. 2018 10:54, celkově upraveno 1
masterboyx
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Marek Zrak 8. 5. 2018 10:54

Jsi bystrý chlapec.
M2
Coupe JCW
Scania R490
Marek Zrak
Inventář
Uživatelský avatar

Další stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků