Turboefekt

Které palivo je výhodnější?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod tycoon 31. 10. 2017 19:34

1.4 TSI 92 kW už bych měl mít zajetý. Mám však problém s turboefektem, tzn. v opožděné reakci motoru na přidání plynu. Očekával jsem, že to bude jen zhruba do 2000 rpm. V praxi je cítit, že po sešlápnutí plynu na podlahu to jen mírně začne zrychlovat a po asi půlsekundě se turbo probere a konečně to pořádně zatáhne. Problém je, že opožděnou reakci motoru cítím i ve vyšších otáčkách, i ve 4000 rpm. Samozřejmě, ten časový okamžik mezi přidáním plynu a zátahem motoru je kratší, ale pořád je to zřetelné. Co si pamatuju služební Fabky druhé generace 1.2 TSI 63 kW, tak maximální zátah byl sice slabší, ale to zpoždění bylo ve vyšších otáčkách skoro neznatelné. Máte někdo zkušenost a porovnání? Zlepší se to s najetými kilometry?
Naposledy upravil tycoon dne 31. 10. 2017 19:35, celkově upraveno 1
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod anonym 31. 10. 2017 19:35

Je to turbo, se s tím smiř
anonym

Odeslat příspěvekod kembuaa 31. 10. 2017 19:37

Je to normální. Sice bych neřekl půl sekundy, to tak v těch nižších otáčkách při kickdownu, ale počítám, že je to vnímané subjektivně. Prostě prodleva je a je vnímatelná.
kembuaa
Štamgast

Odeslat příspěvekod orgasmic 31. 10. 2017 19:44

Normální...s 1.2TSi taky turbodíra jak blázen.
NEevlim, tedy jsem.
orgasmic
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 31. 10. 2017 19:50

Srovnat s jiným kusem, pokud to bude vlastnost, smířit se nebo s tím něco udělat.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tycoon 31. 10. 2017 19:51

Takže asi vlastnost, na kterou si budu muset zvyknout. Přitom plnící tlak je u tohoto motoru poměrně malý, to bych chtěl vidět třeba 1.0 TSI.
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod brasci 31. 10. 2017 19:51

V kazdom pripade, v 4t by uz malo byt roztocene.
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 31. 10. 2017 19:57

orgasmic píše:Normální...s 1.2TSi taky turbodíra jak blázen.

Tak určitě.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 31. 10. 2017 19:58

brasci píše:V kazdom pripade, v 4t by uz malo byt roztocene.

Ne
anonym

Odeslat příspěvekod K86 31. 10. 2017 20:06

Normalni, tohle asi nikdy nepotlacis
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 31. 10. 2017 20:09

clany píše:
brasci píše:V kazdom pripade, v 4t by uz malo byt roztocene.

Ne


Ano
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 31. 10. 2017 20:10

Jak myslíš
anonym

Odeslat příspěvekod tycoon 31. 10. 2017 20:13

brasci:
Mám na mysli situaci, kdy jedu při 4000 tpm po rovince ustálenou rychlostí na třetí převod ... a sešlápnu plyn na podlahu.
BTW Jedna věc je turbodíra, tzn. situace, kdy člověk může čekat i několik sekund a zátah vůbec nepřijde a nakonec se musí podřadit, protože se motor dřív rozklepe nebo zdechne. Typický příklad 1.6 TDI ve stoupání s otáčkami pod 1500 rpm. To jsem u 1.4 TSI nezaznamenal. Ale jde mi o to "zpoždění akcelerace", tzn. turboefekt.
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod brasci 31. 10. 2017 20:14

To je len uzasne mrtvy elektronicky pedal. Ma to volbu jazdneho profilu? Ak hej, skus sport.
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 31. 10. 2017 20:14

Ne
anonym

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků