Nabíjecí stanice na elektromobil

Které palivo je výhodnější?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod podikk 18. 4. 2017 14:21

Stejne by byl ideal, kdyby baterky u vsech aut byly standardizovany a jen bys prijel, vymenili by ti baterku, ktera by teda musela byt nejak dobre pristupna a jel bys do haje.
podikk
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 18. 4. 2017 14:22

Každá baterka je jinak opotřebená, to by nefungovalo
anonym

Odeslat příspěvekod jehovista 18. 4. 2017 14:22

No ja jen abys pak nebyl prekvapenej... Jestli to je jedno parkovaci misto a nebudes tam instalovat nejakou rychlonabijecku, ale standardni trifazovou, tak tim neprotlacis vic jak 22 kW(a to je otazka, kolik elektroaut to bude takto podporovat. Co jsem tak cetl, tak dost aut podporuje jenom jednofazove nabijeni). Pak ti tam bude cely den blokovat nabijecku auto, ktere si bude tahat 3 kW a za celodenni parkovani ti "vydela" 20 korun.
jehovista
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod podikk 18. 4. 2017 14:25

GrandeurV6 píše:Každá baterka je jinak opotřebená, to by nefungovalo


Tak by sis ji na dalsi "benzince" zase vymenil. Proste baterka by nebyla tvoje, jen bys ji mel v pronajmu. Ale souhlasim, ze by to nefungovalo. Jen to je pekna predstava.
podikk
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod puk123 18. 4. 2017 14:42

GrandeurV6 píše:Každá baterka je jinak opotřebená, to by nefungovalo

Proč ne? Tobě to může být jedno. Baterky by měl vlastnit distributor, jako u PB lahví. Platil bys mu rozdíl mezi nabitým množstvím energie a zbytkovým + vratnou zálohu.
puk123
Štamgast

Odeslat příspěvekod jehovista 18. 4. 2017 14:46

Tobe to prestane byt jedno, az ti ta "nabita" baterka po 20 kilometrech klekne a budes volat odtahovku.
jehovista
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod podikk 18. 4. 2017 14:49

To by se nejak vymyslelo, treba by auto mohlo delat diagnostiku baterky.
podikk
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 18. 4. 2017 14:50

podikk píše:
GrandeurV6 píše:Každá baterka je jinak opotřebená, to by nefungovalo


Tak by sis ji na dalsi "benzince" zase vymenil. Proste baterka by nebyla tvoje, jen bys ji mel v pronajmu. Ale souhlasim, ze by to nefungovalo. Jen to je pekna predstava.


Zrovna správné skladování baterek je docela věda bych řekl :hm
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 21. 4. 2017 11:47

Bez bodů
FI 1.4 44 KW
FIIC 1.2 51 KW Sport
Auto jedině s automatem
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zamis 24. 4. 2017 13:44

Moucha píše:Aby nebyl píchnutý celý den: Hřebík případně kleště a ustřihnutí ventilku? To chceš slyšet? :D
Za jak dlouho se to zaplatí: Jsem ve fázi nadšence co něco chce a sonduje, pokud by byla investice nějakého rozvaděče za 1500,- zaplatí se to hned, pokud 30tis bude to trvat dýl, víc je nesmysl - k tomu už jsem dospěl.
Využitelnost si netroufám vůbec odhadovat (ani to real nejde)
Cena elektřiny je nižší v létě vyšší v zimě
Jak jsem psal, vydělávat to nemusí, na tom bych to nestavěl, jen by bylo fajn kdyby se to aspoň trochu zaplatilo. Ono je to spíš v tom principu, že to přitáhne lidi co utratí jinde, je známo, že elektromobilisti ušetří za PHM a peníze utrácí jinde
Nabíjecích míst mi přijde, že je málo, bo aspoň tady v HK jsou pořád obsazené a nabíjení se tu stává tak trochu nereálné, pak si myslím, že by člověk zaplatil i dvojnásobek za to že si nabije (ale není to účel jak jsem psal)

-- 18. 4. 2017 15:14 --

Zatím se mi líbí něco jako wallbox KEBA 22kW, má to i appku k mobilu atd. na recepci je tablet takže by to tam viděli, cena 27tis s DPH
Nějakým takovým směrem bych to chtěl posunout než obyčejný rozvaděč hnusný plastový :D

ale jak píšu, je to zatím sondování co je a není

já bych pro začátek nechal vytaženou prodlužku z cedulkou "nabíječka" z toho chlastacího kubálu a uvidíš jak se to vyvrbí
Když spočítat znáš hromadu svých zisků a na jediný hod vše riskovat, zas po prohře se vracet k východisku a nezavzdychnout nad mořem svých ztrát, pak vítěz na širé jsi zemi.

Já jsem ten člověk, před kterým Vás rodiče varovali.
zamis
2. vicemissák Garáže 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod stealth01 24. 4. 2017 17:16

Já to mám v bytovém domě. Po souhlasu všech nájemníků jsem volal na firmu, aby mi udělali kabeláž k mému parkovacímu místu ze sítě společných prostor a výtahu. Dali mi tam elektroměr, jistič a přivedli kabely. Udělali zásuvku.
Pak jsem koupil za 27 tisíc s daní (minus daň) wallbox 3,7kW; 400V; 32A a nechal si ho nainstalovat. Wallbox umožňuje i identifikaci přes čipovou kartu pro nabíjení a switchování nabíjecího proudu 10-13-16-20-25-32A. V defaultu je tam 10A. Zastrčení kabelu nebo jeho vystrčení do koncektoru auta trvá 5 vteřin max. Auto je plně nabito za 1h 54minut...

Obrázek
Audi SQ7, BMW 330e
stealth01
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod mlaskac 24. 4. 2017 19:48

Moucha píše:jo já zatím jen sonduju, do země se hrábne až za měsíc a něco trvat výstavba bude, pak to nechám někoho udělat, patlat se s tím nebudu



sem o tom uvažoval 200k je mimo zbytek je nesmysl protože těch systému je bambilion.

jediné správné řešení je bastlení

tj rozvaděč s několika druhama konektorů a k tomu něco čím to budeš pouštět, jednoznačně doporučuju bezkontakt četčku (tu lacinou co se používá bez konfigurace ) proti záloze

https://www.eletur.cz/sebury-w1-c-klave ... 5-venkovni

na časové relé a šmitec. a nebo arduino a číst ty karty a pak účtovat reál (jistič s odečtem stojí pár kaček).

já bych se na to vykašlal a uděla žetony co žeton to hodina a hotovo. bez sraní a stejně jako bonus pro klienty přijedou na týden, dáš jim 5 žetonů a zbytek za prašule.

-- 24. 4. 2017 20:52 --

2h, 4kw? co je to za prdítko
mlaskac
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 24. 4. 2017 20:29

330e
stealth01 píše:Já to mám v bytovém domě. Po souhlasu všech nájemníků jsem volal na firmu, aby mi udělali kabeláž k mému parkovacímu místu ze sítě společných prostor a výtahu. Dali mi tam elektroměr, jistič a přivedli kabely. Udělali zásuvku.
Pak jsem koupil za 27 tisíc s daní (minus daň) wallbox 3,7kW; 400V; 32A a nechal si ho nainstalovat. Wallbox umožňuje i identifikaci přes čipovou kartu pro nabíjení a switchování nabíjecího proudu 10-13-16-20-25-32A. V defaultu je tam 10A. Zastrčení kabelu nebo jeho vystrčení do koncektoru auta trvá 5 vteřin max. Auto je plně nabito za 1h 54minut...

Obrázek

To asi nebude sociální bydlení, tam by to závistivci nepovolili :hm
anonym

Odeslat příspěvekod mlaskac 24. 4. 2017 20:41

sem byl v garážích kde bežně stály hole za statisíce a kola za vyšší stovky tisíc. jo uzavřená společnost nonstop ostraha
mlaskac
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod -pb- 24. 4. 2017 20:59

no vypadá to zajímavě, ale u nás sociální garáž už 2x vykradli a i mně při první akci vybrali sklep i auto, po druhé už se do sklepa nedostali
-pb-
Inventář

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník