Aštar_Šeran píše:S ohledem na problémy Mazdy s naftou není moc o čem, vezmi benzín.
Není pravda, motor R2 (2.2 MZR-CD 92-136 kW) v modelu GH nemá žádné problémy, které by stály za řeč. Starší motor RF-T (2.0 MZR-CD 89-105 kW) má menší problémy s DPF.
-- 14. 5. 2016 19:00 --
Aštar_Šeran píše:Prolínání nafty do oleje, takže ty motory odcházejí, protože to pak ***** maže.
Na to trpí RF-T, nikoliv R2. Ba naopak, DPF na R2 je maximálně bezproblémový a např. turbodmychadlo měnili v jednom spřáteleném servisu snad u jediného auta.
-- 14. 5. 2016 19:04 --
Lukino mazda6 píše:Zdravím všechny.chtel bych slyset nazor a radu.budu si kupovat mazdu 6 druhe rady a porad nevim jestli benzin nebo naftu.jezdim kazdy den do prace 25km a 25 km zpatky.jinak bezna jizda ale zadne jezdeni 5km kolem komina.budu rad kdyz mi nekdo rekne svou skusenost a svůj nazor s temito vozy a pomuze mi se rozhodnout diky moc mazdar:)
Volil bych podle ročního nájezdu, do 20000 km (tvůj případ) nemá cenu řešit naftu, i když 185k, později 180k 2.2 jede úžasně. Dvoulitr i dvaapůllitr je v tomto případě lepší, i když jede méně. 1.8 je na úsporné ježdění, výkonem stačí, ale nelze sehnat v lepších výbavách.
Více se dozvíš zde https://www.mazdaklan.cz/threads/nakup- ... zdy-6.104/
-- 14. 5. 2016 19:09 --
Jelass píše:Aštar_Šeran píše:S ohledem na problémy Mazdy s naftou není moc o čem, vezmi benzín.
S ohledem na problemy Mazdy s korozi vezmi radsi Mondeo.
-- 13. 5. 2016 01:42 --Lukas063 píše:japonci naftové motory neumí
Umi... 2.0d4d, 2.2i-ctdi. Jen kdyz se neco vysxpe, nevali se to holt po prikopech.
2. generace = GH rezne stejně jako Mondeo.
Doporučovat 2.0D4D jako motor, který "umí" (jo v Polsku ho umí leda tak sestavit, to je všechno co umí), to je dost troufalé. Více o 2.2 MZR-CD viz http://www.auto.cz/test-mazda6-2054 i-DTEC nejede špatně, ale konstrukčně je mnohem starší než 2.2 MRZ-CD.