Za kolik jezdite s plynem ? ( a s jakym)

Které palivo je výhodnější?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Arnie J 27. 5. 2018 09:58

Fuuha... Ani na trojáka by to neudrželo 130?
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 27. 5. 2018 10:05

Nevím. Zkoušel jsem 4.
Tři ani nevím, jestli by šlo 130. Ale určitě by mi to odpojilo plyn a kdo to má furt přepínat a poslouchat pípání.
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 27. 5. 2018 10:07

Tak to ten plyn tomu asi bere výkon. Protože Stilo 1.4 70kW lítalo na čtyřku do dálničního kopce statečně, ještě to i znatelně zrychlovalo. V Bravu ten 1.4 66kW do kopce má toho plný brejle, zrychluje velmi rozvážně. 4 chlapi v autě teda.
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod one-z 27. 5. 2018 10:16

To je šílený a já si stěžoval, když jsem to jel se stodvácou, jsem byl naklepanej jak řízek z hospody :D
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 27. 5. 2018 10:24

Arnie J píše:Tak to ten plyn tomu asi bere výkon. Protože Stilo 1.4 70kW lítalo na čtyřku do dálničního kopce statečně, ještě to i znatelně zrychlovalo. V Bravu ten 1.4 66kW do kopce má toho plný brejle, zrychluje velmi rozvážně. 4 chlapi v autě teda.

Tohle mělo kdysi 59kw. :D
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 27. 5. 2018 10:25

Však právě. Plnejch 59 kW věřím, že by to v klidu udrželo.
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 27. 5. 2018 10:31

Asi jo. Ale plyn a 300 najeto. Navíc těch 59kw to má v 5500. A tam mi nevychází kvalt. A navíc to odporuje plyn při tady těch otáčkách. :D

Jako bylo to vtipný. Někoho jsem dojel, začal kopec, tak jsem se okolo proplazil, uhnul a bylo mi to vráceno. A takhle klidně několikrát dokola.

Ale náklady na kilometr boží, no.
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 27. 5. 2018 11:01

Já jel takhle dálnici naposled se strejdovým Puntem. Ale to mělo 44 kW.
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 27. 5. 2018 11:01

Já jel takhle dálnici naposled se strejdovým Puntem. Ale to mělo 44 kW.
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nekenieh 27. 5. 2018 11:04

A jel jsi určitě tam a potom zpátky :-D .
Nekenieh
Štamgast

Odeslat příspěvekod Arnie J 27. 5. 2018 11:05

Jj 44 tam a 44 zpět :D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PeTr7650 27. 5. 2018 11:38

Jak sem jel z ukrajiny, tak sem to z budapesti na slovac hnal po dalnici 140. Pocit, jak pilot raketoplanu a snaha o zrychleni miziva. Punto 55S, 1.1 40 kW
O vikendu se chystam na balaton puntem cislo 2, tak sem zvedav. 120 se v tom v jednom da jet uplne na pohodu, tak uvidime 1.2 8V 44 kW :-D
Слава Україні!
PeTr7650
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 27. 5. 2018 19:25

to půjde, věříme tomu :D
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 3. 6. 2018 17:22

Tycoon + one-z: dvouložisko nerachtá, to se projevuej tak že auto za jízdy veje jak moskvič... nicméně je to oprava tak za 3000 materiál a den práce... to za záchranu jinak úsporného verglu ještě docela stálo.. cenově to je jako když na to koupíš sadu nejobyčejnějších pneumatik....

-- 3. 6. 2018 18:34 --

Pajjoun píše:Asi jo. Ale plyn a 300 najeto. Navíc těch 59kw to má v 5500. A tam mi nevychází kvalt. A navíc to odporuje plyn při tady těch otáčkách. :D

Jako bylo to vtipný. Někoho jsem dojel, začal kopec, tak jsem se okolo proplazil, uhnul a bylo mi to vráceno. A takhle klidně několikrát dokola.

Ale náklady na kilometr boží, no.


to je přirozený, protože kdybys ubral, tak nezpomalíš na 120, ale na 110.... Tohle známe ze 105 kopce prostě 4 plnej, 5000ot. a 120km/h.... rovina na 5ku 140, zkopec na 5ku jste kdysi viděli na fotkách.... 34kw

Fávo se rozdovádí na 150 i po rovině, takže dálnice znamená pod kopcem 150 na 5, na kopci 130 na 4.... (kopce na R4 nejsou úplně malé, na D11 to pobere 5 všechno) 43kw Paninka má hemzy proč nejedu plynule 130... no protože se to nedá, když pojedu pod kopcem 130, na kopci pojedu 110, tak to hrnu pod kopcem 150 a na kopci mám 130... což mne nicméne na druhou stranu posílá do režimu že víc předjíždím, než jsem předjížděn a to ona vnímá jako zbytečné závodění.....
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tycoon 4. 6. 2018 18:55

pech.: Dvouložisko se mi nejdříve projevovalo mírným bzučením na volnoběh, postupně to bylo hlasitější, pak to šlo slyšet při rozjíždění na jedničku, pak při zrychlování na dvojku. Asi po roce (40 tkm) při podřazení v tom křuplo a rachtalo to, ale domů a pak do servisu to dojelo.
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků