pech. píše:tycoon píše:Kibitz píše:Nedává mi to smysl. LPG je volbou rozumu a ekologičtější je to oproti naftě bez debat. Cena motoru by byla řekneme stejná, ale cena příslušenství zlomková ve prospěch LPG. Údržba též ve prospěch LPG. Prostě pro zákazníka jasná volba.
To je proto, že se na to díváš ze svého úhlu pohledu. Samozřejmě, že komponenty LPG systému jsou mnohem levnější než komponenty CNG. Samozřejmě, že i instalace je jednodušší, zejména z prostorových důvodů. Samozřejmě, že ve výsledku je LPG finančně nejvýhodnější a zároveň je
Ale představ si, že jsi manažer automobilky. Řešíš zisk, optimalizaci modelového portfolia, politiku automobilky vůči establishmentu a další věci. Například to, že v Rakousku si LPG model koupí málokdo, protože tam není infrastruktura. Že v Polsku sice infrastruktura je, ale originální zástavby budou muset soutěžit s levnějšími neoriginálními přestavbami. A že jsi nacpal spoustu peněz do vývoje a propagace dieselů nejen mezi zákazníky, ale hlavně mezi zákonodárci.
Manažeři automobilek jsou naprosto debilní, když vyvíjejí a propagují naftu, kterážto je úplně k hovnu a do slušnýho auta prostě nepatří... že to *****í vlastně skoro pořád stejně se už ukázalo (to se ale týká i benzínů)
sou to volove, ja to rikam furt. Pritom staci oslovit pechy a podobne. Ti vzdy vi nejlip co ano a co ne, jak ano a jak ne. Jen skoda, ze jen na hube (klavesnici). V praxi to temto odbornikum nejak nevychazi...