Tycoon + one-z: dvouložisko nerachtá, to se projevuej tak že auto za jízdy veje jak moskvič... nicméně je to oprava tak za 3000 materiál a den práce... to za záchranu jinak úsporného verglu ještě docela stálo.. cenově to je jako když na to koupíš sadu nejobyčejnějších pneumatik....
-- 3. 6. 2018 18:34 --Pajjoun píše:Asi jo. Ale plyn a 300 najeto. Navíc těch 59kw to má v 5500. A tam mi nevychází kvalt. A navíc to odporuje plyn při tady těch otáčkách.
Jako bylo to vtipný. Někoho jsem dojel, začal kopec, tak jsem se okolo proplazil, uhnul a bylo mi to vráceno. A takhle klidně několikrát dokola.
Ale náklady na kilometr boží, no.
to je přirozený, protože kdybys ubral, tak nezpomalíš na 120, ale na 110.... Tohle známe ze 105 kopce prostě 4 plnej, 5000ot. a 120km/h.... rovina na 5ku 140, zkopec na 5ku jste kdysi viděli na fotkách.... 34kw
Fávo se rozdovádí na 150 i po rovině, takže dálnice znamená pod kopcem 150 na 5, na kopci 130 na 4.... (kopce na R4 nejsou úplně malé, na D11 to pobere 5 všechno) 43kw Paninka má hemzy proč nejedu plynule 130... no protože se to nedá, když pojedu pod kopcem 130, na kopci pojedu 110, tak to hrnu pod kopcem 150 a na kopci mám 130... což mne nicméne na druhou stranu posílá do režimu že víc předjíždím, než jsem předjížděn a to ona vnímá jako zbytečné závodění.....
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem