Za kolik jezdíte s elektromobilem?

Které palivo je výhodnější?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod JardaB 17. 3. 2018 13:35

To jo, ale to auto na poskakovani kupuju tak za kilo a vydrzi 6 let, ne za mic, protože ten elektrocajk asi 60 let nevydrzi. Navíc by to neresilo nic ani ekologicky, protože toho poskakovani je tak 2000km rocne a to druhy najede 20000km...
Twingo II, 43 kW, zatim maka za Fordika
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Mondeo 1.8i combi - RIP
JardaB
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 17. 3. 2018 21:34

Jde o to *****ět ve městě chodcům pod nos.
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 18. 3. 2018 08:50

Ale to by pak takova rodina potrebovala minimalne 2 elektroauta, jedno normalni by asi stacilo, pokud nejezdi oba nekam pracovne, jinak i 2 normalni. Protože proste nejde, když někdo zavola a je potřeba rychle nekam 200km dojet, ze se bude cestou pul hodky nabijet...
Twingo II, 43 kW, zatim maka za Fordika
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Mondeo 1.8i combi - RIP
JardaB
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 18. 3. 2018 09:22

Tohle normální zaměstnanec (třeba já) řešit nemusí.
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 19. 3. 2018 23:47

Obrázek
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 9. 4. 2018 11:19

fiatí 1.4 940A2000
fiatí 1.4 350A1000 dualogic
MV_cz
Inventář

Odeslat příspěvekod Vana666 9. 4. 2018 13:09

Nejlepší test Tesly co jsem kdy četl
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Road_Runner 10. 4. 2018 16:12

Jen kdyby Tesla nebyla tak neskutečně drahá - i na zápůjčku. A o její spolehlivosti lze oprávněně pochybovat.

A když tu chybí ty praktické zkušenosti: zimní provoz:

e-Golf 85 kW: 17 kWh/100 km (během 1000 km)
e-Golf 100 kW: 15 kWh/100km (je prokazatelně lepší, ikdyž zvenku vypadá skoro stejně, 600 km - zkoušeno 2x, tedy celkem 1200 km)
e-Up! pre-facelift: 17 kWh/100km (40 km)
e-Up! post facelift: 16 kWh/100 km (IMHO žádný rozdíl, 200 km - zkoušeno 2x, tedy celkem 400 km)
Hyundai Ioniq: 12,6 kWh/100 km (skvělá aerodynamika, 250 km)
Hjondé i30.

Now don't you wait or hesitate,
let's move before they raise the parking rate!
Road_Runner
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 10. 4. 2018 21:27

Ten Up teda žere dost
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Road_Runner 10. 4. 2018 23:47

Je to krabice, Cx= 0,308. Čelní plochu výrobce neudává. A není ani lehká - 1224 kg. Pro mě dost zklamání. Navíc DC nabíjení z rezervy na 90-95% trvá prakticky stejnou dobu jako u prvního e-Golfu (85 kW). A vlastně i AC je stejné, auta mají shodnou nabíječku. Ten Golf je ale pořádné auto a dojede o 20-30 km dál.
Hjondé i30.

Now don't you wait or hesitate,
let's move before they raise the parking rate!
Road_Runner
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 11. 4. 2018 00:03

no normální up mi žral vždycky do 6 litrů a to jsem s ním jezdil jako bych rozvážel pizzu ... tak mě překvapuje, že elektrická verze je užraná
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatV 11. 4. 2018 00:13

Se silnějším Golfem jsem v zimě jezdil za 20 až 25 kWh na sto.
PatV
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 11. 4. 2018 00:18

A pak že to nejde.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tos_ 11. 4. 2018 11:50

Ioniq se hezky povedl.
tos_
Štamgast

Odeslat příspěvekod Road_Runner 11. 4. 2018 23:08

PatV píše:Se silnějším Golfem jsem v zimě jezdil za 20 až 25 kWh na sto.

Tos' to ale honil po dálnici, ne? 25 kWh je tak stotřicítkou na tempomat kopec nekopec (ale že to pak jede krásně. :-) Jenom jaksi ne daleko. :-D ). To jsem si dovolila jen mezi Ostrovačicemi a Jihlavou, to je kousek...

S e-Upem jsem jela do Boleslavi a když bylo jasné, že na nabíječku v ČEZ centru je to v pohodě, 30 km z Staré do Mladé "Bolky" bylo s nohou na podlaze. Ono to víc jak 130 km/h reálných nejede. Nicméně míjely mne 3 Škody Kodiaq, jeden Karoq a jeden Rapid, vše s "F" testovacími značkami a všichni ti řidiči na mne s úsměvem mávali... Asi to auto poznají a ví, že tahle se s tím fakt jezdit nedá.

-- 11. 4. 2018 23:11 --

tos_ píše:Ioniq se hezky povedl.

Ale není to zadarmo. Daní je výhled (nejen) vzad, místo pro hlavy na zadních sedadlech a nízký zavazadlový prostor. Ten má tvar kvádru, přičemž výška je polovina délky (v ose vozu). A ještě má nakládací hranu.
Hjondé i30.

Now don't you wait or hesitate,
let's move before they raise the parking rate!
Road_Runner
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků