No jo, ale neda se obecne rict, ze dyzly na tyhle cenovce zacinaji. Je to proste furt pekelne drahy vzhledem k uzitne hodnote a zivotnosti (ma někdo dojem, ze to bude fungovat za 20 let jako auta aktualne 20 let stara? )
Jo a přitom je to přece hrozně jednoduchá technologie, žádný složitý motory s olejem, turbama, filtrama a *****ítkama jen elektrickej motor, baterky a nějaký dráty
.....a přijde o práci statisíce lidí, protože elektromobily vznikají vlastně skoro samy.... Prostě elektromobil je jednoduchý, primitivní, bez práce a materiálu....akorát je to drahý jako čert.
A většina elektroniky z Ciny Navíc tam cpou samy picovinky, online, automaticky update... Nic takového rozhodne v aute, na kterem muze záviset život, nechci. Az třeba budu potrebovat prchat před nejakym nebezpecim a ustredi si bude myslet něco jiného...
Mit e-golf cenovku 300 bez zbytečných picovin tak to do města vezmu.
Nejvetsi polozkou jsou proste baterie a jejich cena nepujde dolu - poptavka je obrovska, tak proc by snizovali ceny. Takze i kdyz omezis vybavu, usetri to par tisic, coz na cenu nebude mit defacto vliv. Bohatou vybavou chteji tak trochu omluvit tu cenu.
Tak AAA je asistenční služba, když ti dojde beznín, přivezou ti kanystr, když se ti rozbije auto, odtáhnou ho do servisu.... A jak je vidět, tak jdou s dobou
'01 BMW E39 530i. . . . . . 170kW @ 5900 rpm '07 Ford Focus CC 1.6 . . . 74kW @ 6000 rpm