https://www.garaz.cz/magazin/garaz-tv/3 ... ndai-ioniq
teprv si to jdu pustit tak vám nepovím jaké to je, ale je tam EM tak boží určitě áááááááhh
-- 22. 3. 2017 16:07 --
nic, vydržel jsem 5:40 a prostě na to koukat nemůžu, ty kluci to v sobě nemaj
Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
alien5 píše:Jo je to cz top gear nepovedenej.. Ja jsem se svezl ted o vikendu I-3 s mensi baterii a velice pozitivni zkusenosti melo to lepsi podvozek na nerovnosti nez muj yeti.Majitel nabiji pouze doma a dojede si vsude kde potrebuje bez chipu cezu. Jeho mazelce se to liby velice a jezdi bez topeni az 140+ km.
Nissan350Z píše:alien5 píše:Jo je to cz top gear nepovedenej.. Ja jsem se svezl ted o vikendu I-3 s mensi baterii a velice pozitivni zkusenosti melo to lepsi podvozek na nerovnosti nez muj yeti.Majitel nabiji pouze doma a dojede si vsude kde potrebuje bez chipu cezu. Jeho mazelce se to liby velice a jezdi bez topeni az 140+ km.
To musela bejt teď přes zimu vysloveně paráda, nevídanej komfortní zážitek.
Mikey89 píše:Já bych řekl že auta čistě na elektřinu jsou slepá ulička, spíš ty hybridy co teď zavádí (nejen) BMW, kdy auto přepíná mezi klasickým spalovacím motorem a elektromorem, jsou zajímavá cesta do budoucna Ve městě si budeme tiše poskakovat na elektřinu, na dálnici si to pak na benzín zase dobijeme a všichni budou spokojení
Ale abych musel hlídat, jestli si můžu dovolit zapnout topení nebo klimatizaci, v 21. století, to ani náhodou....
goes píše:A ted si vem ze v te cene co to stoji jsou uz prime dotace 250-400 tis.
goes píše:Ano, to jsou EU/statni dotazce, ktere dostavaji primo vyrobci na kazdy vyrobeny kus. Pak maji staty ruzne dotace pro koncaky. U nas je to jen pro firmy, na SK, DE, AT... je to cca dalsich 4-6 tis. E pro koncoveho zakaznika i nepodnikatele. Jako extrem je francie, tam je to az 18tis. Eur.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků