Za kolik jezdíte s elektromobilem?

Které palivo je výhodnější?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod motorol 27. 2. 2017 21:04

Uniká mi, co na tom zní dobře? Píšou tam o 2x200 litrech čehosi, co vydrží až na 1000 km. Což znamená, ze to žere 40 na 100. K čemuž musí být zas nějaká spec pumpa. Obyc elektromobil si člověk připojí v garáži nebo obchoďáku do sítě a hotovo. Pokud to ma mít stejnej vykon jako tesla, ale při nižším napětí, tak musí být daleko vyšší proud - což jsou tlustší vodice, které se víc zahrivaji. Tj výhoda žádná, jen samé problémy. Ano hasič nedostane ránu, ale rovnou ho to zabije... oproti tomu jsou ostatní elektromobily nebe a dudy.
motorol
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 27. 2. 2017 21:05

Ano, stejně tak jako nechápu smysl 3kV soustavy na severu, jižních 25kV ruls
anonym

Odeslat příspěvekod mlaskac 27. 2. 2017 21:35

Moucha píše:tak real po HK když běháš na klasické 3 místa tak se domu vrátím a sice to topí, ale komfort teplo to není. To elektrické topení bude topit rychleji, sice to sežere něco z baterky, ale po městě to stejně já osobne neprojedu tak by mi to nevadilo, ale nevadila by mi asi ani nějaká zima, nemyslím třeba -10 jako venku, ale třeba +10 je ok, to je akorát na tu bundu a 3-5km skoky kdy ji člověk stejně nesundavá



od toho má radovanem pozávoděné audy, topení a rekuperace zbytkového tepla. zmáčkneš čudlík a 20 minut topí zbytkáčem.
mlaskac
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomanr 27. 2. 2017 21:53

motorol píše:Uniká mi, co na tom zní dobře? Píšou tam o 2x200 litrech čehosi, co vydrží až na 1000 km. Což znamená, ze to žere 40 na 100. K čemuž musí být zas nějaká spec pumpa. Obyc elektromobil si člověk připojí v garáži nebo obchoďáku do sítě a hotovo. Pokud to ma mít stejnej vykon jako tesla, ale při nižším napětí, tak musí být daleko vyšší proud - což jsou tlustší vodice, které se víc zahrivaji. Tj výhoda žádná, jen samé problémy. Ano hasič nedostane ránu, ale rovnou ho to zabije... oproti tomu jsou ostatní elektromobily nebe a dudy.


Mna zaujalo toto:
"Jeden kilogram elektrolytického roztoku dokáže uchovať viac watthodín energie ako jeden kilogram fosílneho paliva aj lítium-iónovej batérie. "

S tou zásuvkou je to pravda ale keďže sa to nabíja večnosť tak príliš použiteľné nie je.
Dojazd 1000km na jedno tankovanie s takou dynamikou znie podľa mna zaujímavo. Odhliadnuc od toho že pri "spaľovaní" vzniká iba vodná para.
tomanr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod motorol 27. 2. 2017 22:14

Ale to jim trochu nesedí s tímto: v Quante je uložených šesť jednotiek s celkovým objemom 2x200 litrov a kapacitou 300 kilowatthodín.
Pokud je tam objem něčeho 2x200 l, pak to asi nemá víc kapacity než spalovak, kterej ujede 1000 km na 60l paliva.

-- 27. 2. 2017 22:18 --

Jo a dlouhé nabíjení vadí jen když prestrelis dojezd - tj u cest na lyže, k moři,... když je to drozka do práce a kolem komína tak je naopak bonus tankovani doma oproti hledání pumpy kdesi daleko. A na ty 3 cesty za rok, kde by tankovani brzdilo si člověk půjčí spalovak v půjčovně..,
motorol
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 28. 2. 2017 09:51

Tak je jasné že Michael Kasrda je technický analfabet. A bohužel je absolutní diletant i šéfredaktor SME AUTO, jinak by takové žvásty nikdy nedovolil vydat.
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dismissing 28. 2. 2017 10:41

Jediné vysvětlení je v kosmických vlastnostech oné kapaliny, která musí mít velmi nízkou hmotnost.
dismissing
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod -pb- 28. 2. 2017 10:54

-pb-
Inventář

Odeslat příspěvekod Moucha 28. 2. 2017 11:04

vypadá to dobře, jsem to říkal a říkat budu
Moucha
ing. Spokojený
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 28. 2. 2017 11:07

šak stealth01 to má objednané
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Moucha 28. 2. 2017 11:09

proč? Protože je to dobré
Moucha
ing. Spokojený
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 28. 2. 2017 11:11

pro něj určitě

(to není myšleno zle, jen že on je takovej hračička a potrpí si na pičovinky... já bych za ty prachy raději 340i)
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 10. 3. 2017 12:39

Je nejak ve vyhlasce osetreno, ze se nesmi parkovat na dobijecich stanicich?
Dnes plne parkoviste u burgerkingu v praze, jen 2 volna mista, tak jsem to tam zaparkoval, vedle me o minulu pozdeji Passat, po 10-ti minutach prijizdi leaf, objizdi , nakonec najizdi na travnik a nabiji.
Jdu k autu s myslenkou se omluvit a ***** si hlavu, lec jsem ani nestihl dokoncit vetu pod palbou debilu, *****, curaku, vyzev k pockani na policii a podobne.
Zasadil jsem ekologickemu smysleni planet tvrdou ranu.
Pan, cca 60 let 160cm si docela vyskakoval :D na to ze proti nemu stali 2 2m/100kg :lol:
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 10. 3. 2017 12:42

No ale měl pravdu
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 10. 3. 2017 12:44

Dobrej vous
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků