Za kolik jezdíte s elektromobilem?

Které palivo je výhodnější?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Vana666 27. 7. 2016 10:21

Musím konstatovat, že zatím všichni majitelé Tesel které jsem na dálnici předjížděl si nejspíše pouštěli namluvenou knihu. Jen v jediném případě jsem potkal Teslu která to po dálnici kalila skoro 125 kmh, ale tohle tempo udržela jen pár kiláků a pak odbočila
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod j3s 27. 7. 2016 10:27

No jo. Klidné, vyrovnané osobnosti.
j3s
Štamgast

Odeslat příspěvekod Vana666 27. 7. 2016 10:34

A proč si kupujou +400 PS auto ?
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 27. 7. 2016 10:35

tomanr píše:Pokial si to spravne pamatam tak Tesla ma okolo 30% marzu na svoje auta. Takze na nich urcite nepreraba. Ze je celkovo niekolko rokov v minuse je vec ina.

Jasně, Tesla na svých autech brutálně vydělává, proto je za první kvartál ve ztrátě 280 milionů dolarů (tj. necelých 7 miliard korun) a očekává se její další prohlubování. Inteligentní člověk vážně nemůže brát vážně propagandu v duchu Tesla na autech vydělává, když odečteme náklady na výzkum, vývoj a investice. Ty má každý a většina je v zisku i s nimi, o šílených dotacích pro Teslu ani nemluvě ;-)
R18Z4
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vzach 27. 7. 2016 10:47

Vana666 píše:Musím konstatovat, že zatím všichni majitelé Tesel které jsem na dálnici předjížděl si nejspíše pouštěli namluvenou knihu. Jen v jediném případě jsem potkal Teslu která to po dálnici kalila skoro 125 kmh, ale tohle tempo udržela jen pár kiláků a pak odbočila
Tak při té smrtelné nehodě prý Tesla jela vyšší než povolenou rychlostí - viz http://auto.idnes.cz/tesla-nehoda-cyb-/ ... tomoto_fdv
Řidič té Tesly byl možná poslechem nějaké té audio knihy tak zaujatý, že asi nedával pozor na správnou rychlost svého autopilota-autopiráta ?
vzach
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod j3s 27. 7. 2016 10:55

Vana666 píše:A proč si kupujou +400 PS auto ?

Bo je dostatečně drahý. A být bohatý a zároveň (pseudo)ekologický je v módě.
j3s
Štamgast

Odeslat příspěvekod Vana666 27. 7. 2016 10:58

To jsem rád že jsem chudý :-)
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomanr 27. 7. 2016 11:04

Aštar_Šeran píše:
tomanr píše:Pokial si to spravne pamatam tak Tesla ma okolo 30% marzu na svoje auta. Takze na nich urcite nepreraba. Ze je celkovo niekolko rokov v minuse je vec ina.

Jasně, Tesla na svých autech brutálně vydělává, proto je za první kvartál ve ztrátě 280 milionů dolarů (tj. necelých 7 miliard korun) a očekává se její další prohlubování. Inteligentní člověk vážně nemůže brát vážně propagandu v duchu Tesla na autech vydělává, když odečteme náklady na výzkum, vývoj a investice. Ty má každý a většina je v zisku i s nimi, o šílených dotacích pro Teslu ani nemluvě ;-)
Inteligentny clovek by podla mna nemal porovnavat klasicke automobilky s Teslou.

Bez toho aby som hladal nejake presne cisla tak neviem co sa ti nezda. Na kazdom predanom aute zarobim 30%. Ale dalsie investicie do infrastruktury, vyrobnych kapacit (Model 3), fabrik na vyrobu baterii atd ale presiahnu ten zisk z predaneho auta.

Sice som na autach zarobil ale celkovo vykazem stratu. Mam kvoli tomu zavriet kram?

Boli klasicke automobilky povedzme prvych 10rokov ziskove?

(nie som investorom Tesly a nedal by som im ani cent:)
tomanr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod robbert 27. 7. 2016 11:39

tomanr píše: Inteligentny clovek by podla mna nemal porovnavat klasicke automobilky s Teslou.


A s čím by tu teslu měl porovnávat?


Nebo chceš říct, že Tesla je jako elektromobil naprosto tragická, že nesnese jakékoli srovnání s mainstreemovou konkurencí?

tedy přestože je dražší je horší? Do města se nehodí, je moc velká a na dlouhé trasy taky ne, protože nemá dojezd?

A co se týče výdělku, tak je obvyklé, že se do ceny zahrnou také související náklady na výzkum, vývoj, odpisy a vše související...
Pokud to nezahrneš, tak nemůžeš hovořit o nějaká ziskovosti...

Už vidím, jak ted přijdou za zákazníky: Dobrý den, tady je ještě faktura za vývoj vozu....

Prostě v dnešní době neexistuje elektromobil, který by byl použitelný jako víceúčelové vozidlo pro normální život.
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 27. 7. 2016 11:59

robbert píše:A co se týče výdělku, tak je obvyklé, že se do ceny zahrnou také související náklady na výzkum, vývoj, odpisy a vše související...
Pokud to nezahrneš, tak nemůžeš hovořit o nějaká ziskovosti...

To u Tesly opravdu nemůžeš. Ze všeho nejvíc to připomíná letadlo a spousta investorů už splakala nad výdělkem.
R18Z4
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod orgasmic 27. 7. 2016 14:04

Ten j3s...co to je za impotenta?
NEevlim, tedy jsem.
orgasmic
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 27. 7. 2016 14:17

tomanr píše:
Aštar_Šeran píše:
tomanr píše:Pokial si to spravne pamatam tak Tesla ma okolo 30% marzu na svoje auta. Takze na nich urcite nepreraba. Ze je celkovo niekolko rokov v minuse je vec ina.

Jasně, Tesla na svých autech brutálně vydělává, proto je za první kvartál ve ztrátě 280 milionů dolarů (tj. necelých 7 miliard korun) a očekává se její další prohlubování. Inteligentní člověk vážně nemůže brát vážně propagandu v duchu Tesla na autech vydělává, když odečteme náklady na výzkum, vývoj a investice. Ty má každý a většina je v zisku i s nimi, o šílených dotacích pro Teslu ani nemluvě ;-)
Inteligentny clovek by podla mna nemal porovnavat klasicke automobilky s Teslou.

Bez toho aby som hladal nejake presne cisla tak neviem co sa ti nezda. Na kazdom predanom aute zarobim 30%. Ale dalsie investicie do infrastruktury, vyrobnych kapacit (Model 3), fabrik na vyrobu baterii atd ale presiahnu ten zisk z predaneho auta.

Sice som na autach zarobil ale celkovo vykazem stratu. Mam kvoli tomu zavriet kram?

Boli klasicke automobilky povedzme prvych 10rokov ziskove?

(nie som investorom Tesly a nedal by som im ani cent:)


ztráta není automaticky negativní jev. POkud je plánovaná a řízená. Problém nastává tehdy, když ta ztráta je tak malá jen proto, že firma dosta desítky mld z daní všech přímo formou dotací a navíc má produkt, který se v podstatě za tržní cenu ani neprodává, protože jsou na něm dotace již z výroby a navíc řada zemí dotuje ještě i samotný nákup. Takže fabrika je už tak ve ztrátě a to ještě dostává horem spodem přímo a nepřímo.

Nevím jak začínal Ford, Benz, Auto Union, BMW, Laurin a Klement, Ferrari, Alfa a Romeo, bratři maseratiové apod. ale mám za to, že žádný z průkopníků ve své době nedostával od státu takovou podporu, ale musel to zainvestovat ze svého, nebo z komerčních půjček. Stejně tak stát neplatil budování infrastrukutry (pumpy apod.) nedotoval palivo (naopak ho brutálně danil) a můžeme pokračovat.

Zde se pár debilů snaží silou a za peníze všech prosadit technologii, která není do budoucna perspektivní a není schopna nijak plošn nahradit stávající paliva a zvýšit třeba ekologii. Jen se veškeré problémy (eko, paliva..) přesunují na jiná místa. Ano, ti co dotace dostávají a jsou hvězdami v hlavách eko pomatenců z toho těží, pro ně je to super byznys. Asi na úrovní foto elektráren v ČR. Kde podnikatelům platí nuceně zisky miliony spotřebitelů, aniž chtějí.

Proč neudělali to, že kdo chce, tak si eko-elektřinu objedná za tržní cenu. Rád bych viděl ty davy fanoušků obnovitelné elektřiny, kteří by si objednali tržní foto-elektřinu bratru za 15-20 Kč/kwh. To bychom viděli kdo to myslí s ekologii vážně a kdo jen plká.
anonymni

Odeslat příspěvekod sniper76 27. 7. 2016 14:43

Kdyby se ty miliardy dolarů nalily do vývoje pořádného spalovacího motoru bylo by lépe.
sniper76
Nováček

Odeslat příspěvekod orgasmic 27. 7. 2016 14:47

Ten už tu je...TSi :D
NEevlim, tedy jsem.
orgasmic
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sniper76 27. 7. 2016 14:51

Zázrak to ale není
sniper76
Nováček

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků