Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
Vyšší jsou i emise rakovinotvorných polycyklických aromatických uhlovodíků, například benzo(a)pyrenu. Příčinou je pravděpodobně to, že popojížděním v zácpách se katalyzátory a vnitřek spalovacího prostoru ochladí a ve výfukovém potrubí se nashromáždí množství částic, které se následně najednou uvolní při jízdě na plný plyn například právě do spořilovského kopce.
GeneHawkins píše:Vyšší jsou i emise rakovinotvorných polycyklických aromatických uhlovodíků, například benzo(a)pyrenu. Příčinou je pravděpodobně to, že popojížděním v zácpách se katalyzátory a vnitřek spalovacího prostoru ochladí a ve výfukovém potrubí se nashromáždí množství částic, které se následně najednou uvolní při jízdě na plný plyn například právě do spořilovského kopce.
To je z toho článku. Vy, kteří nadáváte na diesly, četli jste ho vůbec?
GeneHawkins píše:Vyšší jsou i emise rakovinotvorných polycyklických aromatických uhlovodíků, například benzo(a)pyrenu. Příčinou je pravděpodobně to, že popojížděním v zácpách se katalyzátory a vnitřek spalovacího prostoru ochladí a ve výfukovém potrubí se nashromáždí množství částic, které se následně najednou uvolní při jízdě na plný plyn například právě do spořilovského kopce.
To je z toho článku. Vy, kteří nadáváte na diesly, četli jste ho vůbec?
Kibitz píše:GeneHawkins píše:Vyšší jsou i emise rakovinotvorných polycyklických aromatických uhlovodíků, například benzo(a)pyrenu. Příčinou je pravděpodobně to, že popojížděním v zácpách se katalyzátory a vnitřek spalovacího prostoru ochladí a ve výfukovém potrubí se nashromáždí množství částic, které se následně najednou uvolní při jízdě na plný plyn například právě do spořilovského kopce.
To je z toho článku. Vy, kteří nadáváte na diesly, četli jste ho vůbec?
To snad nějak snižuje zdravotní závadnost dieslů?
Ondra S. píše:Mě spíše vadí některé nadměrně kouřící a *****ící disly některých starších náklaďáku i osobáků, což je obvykle příznak špatně fungujícího turba, případně vyklepané trysky s rozhozeným otevíracím tlakem a nastavení vstřikovacího čerpadla, tedy nejen dávky, ale i předstihu vstřiku. To vše se dá zpravit, ale chce se tomu pověnovat, což je problém, páč není vůle a majitelé nato dlabou. Někdy to je i výsledek zmršeného chiptuningu od diletantů, co to neumí, ale stejně do toho vrtaj a akorát to doserou.
.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků