Skoda octavia 1,8 20v TURBO COMBI na LPG

Které palivo je výhodnější?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod stany055 28. 4. 2011 18:42

Zakladam nove tema pro octavacke plynare..takze veskere zkusenosti,problemy sem...jsem zacatecnik mam LPG tyden,rad budu za vsechny poznatky...
stany055
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod yeaah 29. 4. 2011 09:17

pro zacatek bys mohl napsat strucny informace o prestavbe..taky o tom uvazuju dik
yeaah baby!
yeaah
Štamgast

Odeslat příspěvekod MELLO 29. 4. 2011 09:32

Hraje v tomto technickém threadu velko roli, že aute je combi nebo liftback?
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Anonymni 29. 4. 2011 09:39

já bych řekl že ne :potichu
Anonymni

Odeslat příspěvekod Bigduck 29. 4. 2011 11:09

nezanedbatelnou :D záleží jakou má nádrž....
Bigduck
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod motorol 29. 4. 2011 11:55

Sice nemam ani octavku ani kombík, ale k plynu mam dva poznatky - u pumpy se platí míň a rezerva mi překáží v kufru. Toť mé poznatky za 3 tejdny nebo měsíc.
motorol
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 29. 4. 2011 11:56

Vždyť rezervu vozit nemusíš ne?
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 29. 4. 2011 11:57

taky nemam oktavku ale na plyn jezdim rok a pul a spokojenost nejvetsi :) na pumpe platim polovic oproti benzinu a ze mam o trochu zmensenej kufr valcem me netrapi protoze porad je tam mista dost :)
seek discomfort
powerball
Powerman
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod stany055 29. 4. 2011 11:58

mam Lovato montovano v Zubri v okrese Vsetin

-- 29. 4. 2011 13:00 --

tak muj poznatek ke spotrebe,u natankovani jsem nebyl,ale dle dokladu,tak 44l,dle palub.pocitace spotreba 7l dle vypoctu za cenu plynu me vychazi spotreba 8.5,jak je to mozne??
jinak za kolik jezdite s timto motorem?
stany055
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod motorol 29. 4. 2011 12:15

jj spotřeba stoupá oproti benzínu, já měl na PP 8 a v reálu asi 9,2l na první nádrž.
Ad rezerva - to bych musel kupovat sadu, který stejně nevěřim, že pomůže. Takhle sem dle rady pavoukem přivázal rezervu v kufru aby nelítala a teď se tam jen válí. Samo, kdybych jo potřeboval jet někam kousek naloženej tak rezervu vyhodim a dlabu na to.
motorol
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bigduck 29. 4. 2011 12:16

MELLO píše:Vždyť rezervu vozit nemusíš ne?

a na to jsi přišel kde? u aut, kde to není schválené z výroby ji vozit musíš takovou jaká byla technicky schválená.....tzn. nemůžeš si z klasické rezervy udělat dojezdovku nebo lepící sadu
a to u jedničkových Octávek opravdu nikdy nebylo
Bigduck
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod motorol 29. 4. 2011 12:17

Po 2000 tis km sem měl seřízení a drobátko to kleslo, ale o něco víc to baští. Teď nemůžu dávat relevantní info, protože poslední dobou měnim různě kola, tak se spotřeba hejbe na všechny strany. Taky záleží na stylu jízdy.
motorol
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bigduck 29. 4. 2011 12:17

u tohodle motoru (1,8T) je to jen o noze, dá se s tím jezdit za 6,5 economy run, ale taky za 12, když se to prošlápne nebo honí po městě...hold to není TDI, které jezdí pořád zastejno
Bigduck
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod motorol 29. 4. 2011 12:19

To Bigduck: škodovka obecně dovolila používat lepící sadu do aut od fava vejš, u š105/120 je součástí deformační zóny, takže tam bejt musí. Každopádně není nad klasickou rezervu.
motorol
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 29. 4. 2011 12:19

Někdo s ním umí i pod 6
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků