Fabia HTP 47kW na LPG

Které palivo je výhodnější?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod sprint 5. 9. 2011 18:03

Potom bych scháněl třeba BMW 540i :-)
Taková Honda Accord 2.4 by taky nebyla marná. Jinak asi to Audi není špatná volba.

-- 5. 9. 2011 19:31 --

Tohle vypadá pěkně, i když už vcelku dost najeto.
http://www.tipcars.com/audi-a4/30-v6-sp ... 61458.html
Opel Astra ST 1.4T
Škoda Fabia Combi 1.4 TDI
Škoda Favorit GLX
Yamaha Xmax 400

"Pokus je prvním krokem k nezdaru"
sprint
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod King of Potato People 5. 9. 2011 18:35

5er by se mi zamlouvala hodně... e60 530i, ale kup to u nás? A nejsem si jist zda chci jet do Němec.

530i (bez X) v manuálu s mpacketem. a slušivá kombinace int a ext... ani v Německu jich moc není... skoro nula.
Breaking the sound barrier
King of Potato People
Missák Garáže 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kryton4 5. 9. 2011 19:15

Heini píše:Osvědčený mám RobinOil ve Slatině, Agip v Líšni, AGW v Líšni a Shell na Heršpické. Ale tam mají věčně LPG porouchané. Benzina ve Slatině e-e, auto cukalo a hůř jelo. Jinde jsem v Brně tankoval naprosto vyjímečně, nicméně obecně ber na benzinkách s normální výtočí (tzn. ne jako třeba zrovna ta Benzina ve Slatině, kam přijede jedno auto za hodinu)



Jj Diky,to mam vse pres cele Brno,neco na severu Brna? Akorat jsem dostal upozorneni at netankuju u KAUFLANDU (U BOBY) doporucili mi Agw v Lisni a LPG v Lipuvce
kryton4
Nováček

Odeslat příspěvekod Heini 5. 9. 2011 20:11

Na severu Brna už je pak asi jen v krpoli na Sportovní, kdysi dávno to byl Shell (nebo psali, že od něj berou, už si nepamatuju). Já tam bral snad jednou, ale brácha tam jezdil pravidelně, ale jestli ještě jezdí nevím. Jinak už pak jen byla pumpa v Komíně u Obi, ale jak jsou na tom tam nevím.

Mrkni sem :
http://lpg.cernosice.cz/index.php?page=okresy.php
O pumpách jako takových se tam toho moc nedozvíš, ale jako mapa je to moc dobré. Co se mně týká, tak já měl s kvalitou plynu problém jen jednou, jak už jsem psal výše. Pokud budeš brát na doporučení nebo na značkových pumpách (já snad bral někde u nějakého dědka "ve dvoře" za pět let snad 2x), nemáš se čeho bát.
Není na světě člověk ten, aby se zalíbil lidem všem.

Umění žít spočívá v tom umět se včas rozhodnout, na co se dřív *****.
Heini
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Malta 5. 9. 2011 20:12

v Lipůvce beru takřka pořád, jak v Lukoilu, tak i naproti v ZEROGASu, obojí bez problému
Škoda Fabia Combi 1,2/47kW Classic Plus, MR2004, LPG - sekvenční vstřikování TARTARINI
Škoda Roomster 1,2/51kW Style, MR2007, LPG - sekv.vstřik. TARTARINI OBD EVO 08
Škoda Fabia III Combi 1,0MPi Ambition +, MR2018, LPG -sekv.vstřik. TARTARINI OBD EVO 08
Malta
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod antracit 28. 9. 2011 11:10

Tak mám změřeno, myslím, že vcelku přesně kolik mi to žere benzínu na starty. Platím totiž vždy kreditkou a beru vždycky stejně benzínu. Je to průměr za 3 poslední měsíce.

Takže průměrně za 7 plných nádrží LPG kupuju 1x benzín za 300 Kč.

- nádrž LPG tankuju průměrně 38l paliva
- nádrž benzínu tankuju za 300 Kč Vervu100, cena kolem 37 Kč

7x 38 = 266l LPG (stálá cena 16,8 Kč)
300 / 37 = 8,1 l benzínu
----------------------------
na 266 l LPG najedu průměrně 3500 km (dal jsem spotřebu 7,5 abych si nepřidával)

Takže na 3500 km tankuju 8,1 l benzínu = 0,23 l benzínu na 100 km.

Takže ke spotřebě na LPG max cca 1,26 Kč na km nutno připočítat ještě 0,08 Kč za benzín :D
Volkswagen Konzern spambot - laufend
VW E-golf MR2016
antracit
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kibitz 28. 9. 2011 11:20

pekne, hlavne aby to fungovalo bez poruch
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Heini 28. 9. 2011 16:50

Tak to je pěkný, mně se s Feldou jet pod 8l nepovedlo za cca 100tkm ani jednou.
Není na světě člověk ten, aby se zalíbil lidem všem.

Umění žít spočívá v tom umět se včas rozhodnout, na co se dřív *****.
Heini
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Malta 28. 9. 2011 17:05

s podtlakem se ti to ani nepovede ;-)
Škoda Fabia Combi 1,2/47kW Classic Plus, MR2004, LPG - sekvenční vstřikování TARTARINI
Škoda Roomster 1,2/51kW Style, MR2007, LPG - sekv.vstřik. TARTARINI OBD EVO 08
Škoda Fabia III Combi 1,0MPi Ambition +, MR2018, LPG -sekv.vstřik. TARTARINI OBD EVO 08
Malta
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Heini 28. 9. 2011 17:09

No já s tím tak nějak už ani nepočítám :D Nejdřív to jezdilo těsně nad osm a postupně to vylezlo až na deset, kde se to naštěstí zastavilo. Možná by pomohlo vyměnit čidlo teploty vody, ale Felda teď najede ani ne 3000km za rok, tak takové investice jako 150Kč za čidlo nemají smysl :D
Není na světě člověk ten, aby se zalíbil lidem všem.

Umění žít spočívá v tom umět se včas rozhodnout, na co se dřív *****.
Heini
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 4x110mm 1. 10. 2011 09:29

Není nějaký podobný efekt i na TDI; rozbité čidlo teploty a pak to víc žere? :hrm
Jsem ortodoxní, uvědomělý, osvícený a bravurní cyklista a za to byste mi měli tleskat O:-)
4x110mm
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kibitz 1. 10. 2011 11:45

co by ne a neni to jenom cidlo teploty
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Heini 1. 10. 2011 20:12

Pokud je špatné čidlo a ukazuje nízkou teplotu vody, tak tam bude ŘJ valit bohatější směs a tím pádem bude vyšší spotřeba. To bude platit pro ten diesel, ale zas si říkám že u toho mého plyňáku s obyčejným podtlakem (ŘJ plynu pro poruchu vyřazena) by to vlastně nemělo mít vliv.
Není na světě člověk ten, aby se zalíbil lidem všem.

Umění žít spočívá v tom umět se včas rozhodnout, na co se dřív *****.
Heini
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků