Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
maXX_CZ píše:speleo píše:tos_ píše:1) Vyměň palivový filtr, svíčky, vzducháč, beztak to nikdo doteď nedělal
2) Odpoj pojistky od ECU
3) Natankuj pořadné palivo
4) Jezdi s tím na aslynta
Do půl roku to má 110kW!
Palivovej filtr vyměněn, svíčky jakbysmet, vzducháč každej rok. Jezdí to jen na N100, červené pole vidí omezovač aspoň jedenkrát za jízdu, EGR nový, co víc...
Nevim, jestli bych s firemní 1.6TDi byl rychlejší... spíš ne, ale smála by se m tam na Maxíku hodnota 5,2l a ne 8,2
Sportovni air filtr, + 10 koňou, lip to potahne vocpodu, lepsi odezva
goes píše:To jakoze 200 konove auto a prijdes o ridicak? Kura ja su bez bodu a valim 200 mesto nemesto
glider píše:speleo píše:Je to možný, prostě 107kW to nemá. Ano, jede to líp jak 66kW v Escortu, ale těch už tam je tak 55kW, to asi neni měřítko, ale prostě to pocitově nejede. Měli jsme nahoře na kopci necelých kilo pade, ale stejně... já se vsadim, že on si stačil napsal SMSku a přeladit rádio a já za nim vlál s otáčkoměrem v červeným poli a s vztekem v očích, jak se mi pomalu vzdaluje. Jako ano, pak se ho ve strakonicách na kruháči dojel (to mě potěšilo, že jeho čuněcí jízda neměla valného výsledku) a on mi pak frknul, že jsem ho dojel až před Prahou na D4.
Atmosfera do kopca nejde, to by si uz mohol poznat za tie roky.
A ta 85kW nafta v O3 asi aj bude rychlejsia v realnej premavke a aj do kopca pomoze lepsi priebeh vykonu a krutaku...smutne ze
.
MELLO píše:Nm sou Nm
MELLO píše:Já taky.
MELLO píše:Mám 77kW
maXX_CZ píše:A proto nevahame, az na spelea
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků