Za kolik jezdíte s elektromobilem?

Které palivo je výhodnější?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod agathodaimon 13. 2. 2018 20:23

evlo píše:V risi pozoruji daleko vetsi rozpor mezi realitou bezneho cloveka a verenou prezentaic nez v CR. Asi teda zalezi kde.


Ty jsi teď delší čas v říši? ;-)
kolik piv vypiješ tolikrát jsi člověkem.
Die With Beer In My Hand
agathodaimon
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 13. 2. 2018 20:47

agathodaimon píše:
evlo píše:V risi pozoruji daleko vetsi rozpor mezi realitou bezneho cloveka a verenou prezentaic nez v CR. Asi teda zalezi kde.


Ty jsi teď delší čas v řiti? ;-)


To je dost neslušné....třeba za to nemůže.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod agathodaimon 13. 2. 2018 20:49

Každý je strůjcem svého štěstí 8-)
kolik piv vypiješ tolikrát jsi člověkem.
Die With Beer In My Hand
agathodaimon
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 19. 2. 2018 14:39

http://www.autoforum.cz/zajimavosti/smutne-konce-norskeho-elektrickeho-experimentu-lide-tankuji-auta-kde-se-da/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 19. 2. 2018 14:57

tieto skurvene autoforum linky
.bad.decision.matters.
glider
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 19. 2. 2018 14:59

Ajo *****.... 8-S
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar


Odeslat příspěvekod kembuaa 8. 3. 2018 00:39

Ženeva je definitivní hřebíček do rakve Tesly.

-- 7. 3. 2018 23:40 --

Vsadím se, že to Elon co nevidět prodá.
kembuaa
Štamgast

Odeslat příspěvekod goes 8. 3. 2018 00:41

Proc
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kembuaa 8. 3. 2018 01:04

V tuto dobu, kdy už do elektra začínají tradiční automobilky jít naplno, měla být Tesla dávno etablovaným a ziskovým výrobcem, teď už k tomu prostě nebude mít prostor, ty nově uváděný auta v ničem nezaostávají, naopak. A je za nimi výrobní know how, takže to nebudou takový polotovary. Do dvou, do tří let se výrobní divize aut definitivně zbaví a zůstanou maximálně energetickou společností, to jim jde lépe.
kembuaa
Štamgast

Odeslat příspěvekod goes 8. 3. 2018 01:06

To mas rech. Ja su zvedavy jak vyresi kobalt. Bo neni a nebude a na nem to stoji
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 8. 3. 2018 08:13

***** EV.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 8. 3. 2018 08:22

kembuaa píše:Ženeva je definitivní hřebíček do rakve Tesly....

Snad ano, ale kterou Ženevu máš na mysli ? Tu co bude za pět let, za deset nebo nějakou ještě pozdější ?
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 8. 3. 2018 08:30

:D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mrazik 8. 3. 2018 09:36

Musk musi spolehat na to, ze zakaznici zustanou verni Tesle, neco jako jablickari, ale moc tomu neverim. Dodavky Modelu 3 jsou pomale a ostatni automobilky maji sanci urvat zakazniky k sobe. Penize jsou na prvnim miste, takze staci premluvit doavatele baterii a Tesla jde do haje
jedna rejze
jeden henry
jednou uz se strazny andel zapotil
mrazik
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník