Anorex píše:A výhledy jsou na příští týdny velmi optimistické. Bratr kluka, který za mnou s 911 přijel (mimochodem bílá M240i v popředí je jeho, už jsem tu o ní psal také, v současné době po zimě docela slušně nasypaná do podvozku a pneumatik, chystá se samosvor a performance výfuky), se příští týden žení, na svatbě bude jako auto ženicha faceliftovaný Mustang GT, takže to přibude do sbírky také a následný týden by měl mít k dispozici poslední generaci Corvetty ve variantě Z06, tedy něco kolem 650 koní. To doufám, že opravdu vyjde...
Tak svatba zdárně proběhla a o víkendu díky tomu projety další dvě zajímavý auta.
První ženichovo Mustang GT 5.0 poFL model, tedy trochu jiný design exteriéru, v interiéru zlepšení materiálů oproti předFL, který už tak byl docela v pohodě. Tahle varianta měla desetistupňový automat. Nicméně stále bych bral raději manuál, už jen kvůli tomu, že prostě je v nabídce.
Jinak zůstávají podobný zkušenosti, je to velký, je cítit, že je to těžký, ale při první náznaku zatáčky se to nerozsype a umí to být schopné. Nicméně je to opravdu spíš GT a zvládá být hodně pohodlné a takové suverení. Motor má neskutečně krásnej a charismatickej zvuk. Za ty peníze je to hodně zajímavá varianta
Druhé byl půjčený svozový Ford Transit Custom Sport. Auto v podstatě v plné náloži výbavy, dvoulitrová nafta s automatem. Zaprvé uvnitř kopice místa, výborný sedačky jak řidiče tak všech cestujících, úplně mě chytla chuť si to vzít, sbalit si kufr a jet někam hodně daleko. Zajímavá zkušenost
(foto ilustrační, ale naprosto stejná barevná kombinace i s rychlýma pruhama, akorát naše varianta byla samozřejmě vzadu prosklená
)