osobne píše:Typická situace. Jedete si takhle se svoji Š Felicií po dálnici maximální povolenou rychlostí na pneumatikách s dezénem vysokým 1,6 mm ....,/quote]
To není moc typická situace, když nemám ani Felicii, ani gumy bez vzorku...
Jinak s aquaplaningem je to asi tak - pokud je to na dálnici, a nechávám si typicky a prozíravě dostatečný odstup, může mi být ten aquaplaning na chvilku celkem ukradenej, protože ta louže za chvíli skončí. Pokud by zrovna v tu chvíli bylo třeba např. prudce brzdit nebo se prudce vyhnout, tak to stejně nepůjde, takže to je taky celkem fuk. Proto se zachovám podle situace, jak hodlám pokračovat - někdy nedělám nic, prostě jedu dál, a hotovo - auto jede rovně, a na malé korekce volantem normálně reaguje, tak co. Někdy, když chci v té situaci zpomalit, prostě jen uberu plyn, a někdy je holt třeba vyšlápnout spojku - to podle toho, jak auto na to ubrání reaguje. Nedá se to říct zcela obecně. Nicméně aquaplaning nepovažuju za krizovou situaci.