Pruserova (nespolehliva) auta

Řidiči na silnicích, zkušenosti, nehody, policie, dopravní předpisy a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod pech. 18. 2. 2018 21:47

co se ***** na expanzce natolik, že se musela měnit a dokonce 2x? to by musela leda celá prasknout, protože jediné věci co obsahuje je přetlakový ventil ve víčku a hladinové čidlo.....
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 18. 2. 2018 21:51

No však. Mě kvůli čidku taky měnili expanzku, bo čidlo samotné jako samostatný díl není. Jen expanzka za 500.-
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 18. 2. 2018 21:56

přesně tak, tam je čidlo součástí celé baňky a je to docela známá bolest u F1
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 18. 2. 2018 22:02

Pjesně tak. Dalo se to nějak odrbat pracně kartáčem, ale ***** na to.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Neurotic 18. 2. 2018 22:23

Hm mám prý nespolehlivou Lagunu 1.9DCi a při 300k km jí praskla původní 14 let stará pružina a přestal fungovat brzdový třmen, jak to tady ale tak čtu tak ty spolehlivá auta už by měla 5. motor a 12. turbo :D
Neurotic
Štamgast

Odeslat příspěvekod DrumSession 18. 2. 2018 22:37

Subaru Forester - výměna svíček (zadej do googlu)
jedná se o motory boxer (otočený), svíčky jsou velmi špatně přístupné, v autorizáku za to chtěli (během záruky) asi 70 tKč +svíčky, protože je nutné rozebrat půlku předku...
Škoda Octavie služební diesel 3 válec, blbý motor (možná kus), víc v servisu než na cestách, velká časová ztráta.
Hyundai - před koupí si pro jistotu zjistěte cenu filtru pevných částic (vyšší desítky tisíc Kč) //především v porovnání se sousedem z Mladé Boleslavi kolem 10 tKč.// Po renovaci ale vydrží spíše kratší dobu.
Evropská auta krátce po krizi r.v. 2009-2011, kdy byly narvané sklady, platí pro nejprodávanější (nižší střední a malé) modely, kde se šetřilo na všem (lak, kabely, antikoro ochr., plasty, textil aj.) opravy pak přišly vcelku draho. Ale záleží od značky a modelu. Pokud ojetinu tak budou lepší mladší modely. Úplně nejlépe je pořídit nové auto se zárukou.
PENÍZE nebo nepočitatelná LÁSKA ? ŠTĚSTÍ spočívá vědět to, co si vybrat
Nesmíte se bááát a na hlavu si nechat s... Takže? Musíte se ptááát !!
DrumSession
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Koleckobetonucimalty 18. 2. 2018 23:03

Nepamatuji si, že by v jakékoliv Octávce byl třívalcový diesel.
Koleckobetonucimalty
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod .Jelen. 19. 2. 2018 00:05

Třeba to převzali, už když to jelo jen na tři válce, tak to vzali jako vlastnost.
.Jelen.
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod one-z 19. 2. 2018 00:17

istarix píše:Fabia I. Jo koupil jsem ji kdyz mela najeto skoro 200tkm a najel dalsich 100. Nikdy mne nenechala nikde viset, ale jinak nic moc. Asi dost slo na vrub i tomu najezdu. Rika se ze se dnes auta navrhuji na 10 let a 250tkm - mozna na tom neco bude.
A to bych se zaradil do skatulky "peclivy majitel". Pokud nepocitam "spotrebak" jako loziska, silentbloky, cepy, brzdove segmenty, nekolik vyfuku, tlumice, svicky, filtry, tak si nemyslim, ze je normalni menit behem 100tkm nekolikrat termostat, nekolik cidel v motoru (i opakovane), 2x nadrzku chladici kapaliny, tesneni pod hlavou, zapalovaci listu, jednotku zamku u ridice, prezvejkane kabely do kufru, packu sklapeni zadni sedacky. Zadni (bubnove) brzdy, to byla taky neverending story. A vlastne nechaval jsem i repasovat alternator.


Termostat, čidla atd. byly z autorizáku nebo druhovýroba? Kdo to měnil, ty, autorizák nebo někdo?
Já si na tribita nemůžu stěžovat, je ale fakt, že něco mě taky potkalo, jen jsem to vždycky vyřešil za pár korun..
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod .Jelen. 19. 2. 2018 00:25

F1 je podle mých zkušeností (1.4 16v) takovej střed, co se spolehlivosti týče. Párkrát tam něco bylo, ale nic hroznýho.
Celkově z tyhle kategorie aut je to příjemnej vehikl i s větším nájezdem. O1 tdi, která ji nahradila, je spolehlivěší, ale není to tak příjemný auto, vadí mi ta jízda a trochu svižnější jízda je mi v tom autě dost nepříjemná. F1 byla taková nenucená.
.Jelen.
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod one-z 19. 2. 2018 00:41

ťuk, ťuk, mi se bolesti vyhýbají, má nejspíš stále origo stahovačky, zámky + mikrospínače, servo, výfuk, turbo jsem měnil zbytečně za jiné použité za 1600 - už najelo přes 170 tkm, silenty na ramenou jsou měněné zadní ve 170, přední silenty jsou origo, ložiska odešla přední 170, jedno zadní 220, druhý zadní 320, altík ve 235, tak za dvojku jiný použitý... Je fakt, že něco neřeším třeba čidlo v expanzce hlásí ve větších mrazech několik let.

Teď má 366, rok 2005
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod .Jelen. 19. 2. 2018 00:53

To ta naše měla podstatně míň. Stahovačky umí překvapit - jsem si tak jednou jel 90 po okresce. Říkám si - vpustím do kabiny jen trochu čerstého vzduchu - klepnu do tlačítka a sklo bylo v tom okamžiku pryč. 8-D

Nedávno jsem se díval u známýho na 2006 1.4tdi. Samozřejmě to není žádná hitparáda, ale vzhledem k tomu, co jsem slyšel od ostatních o tom hluku atd, tak mi to nepřišlo tak hrozný, když jsem se s tím projel. Nejvyšší možná výbava, nerozvrzanej interiér, serviska, jasná historie ... za těch pár desetitisíců, na poměry starýho auta, s tou výbavou dobrý. Teda nevím, jak moc se ten zázrak pod kapotou kazí...
.Jelen.
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod one-z 19. 2. 2018 01:15

imho se u toho motoru přehání (spíš přehánělo, dnes už je to historie) na obě strany, hluk ani vibrace nejsou tak strašný a zároveň spotřeba není tak skvělá.

Ten zázrak více namáhá řetěz, na kterém je vyvažovací hřídel a občas to rupne a více trpí axiál na klice, nejspíš to bude pořadím zapalování 1-2-3, jinak klasika PD motor. 1,9 PD je daleko lepší volba v FI, ale jestli znáš historii u té 1,4, tak proč ne.
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 19. 2. 2018 01:17

Mně stahovačka naštěstí prdla v zavřené poloze.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 19. 2. 2018 07:54

DrumSession píše:Subaru Forester - výměna svíček (zadej do googlu)
jedná se o motory boxer (otočený), svíčky jsou velmi špatně přístupné, v autorizáku za to chtěli (během záruky) asi 70 tKč +svíčky, protože je nutné rozebrat půlku předku...
Škoda Octavie služební diesel 3 válec, blbý motor (možná kus), víc v servisu než na cestách, velká časová ztráta.
Hyundai - před koupí si pro jistotu zjistěte cenu filtru pevných částic (vyšší desítky tisíc Kč) //především v porovnání se sousedem z Mladé Boleslavi kolem 10 tKč.// Po renovaci ale vydrží spíše kratší dobu.
Evropská auta krátce po krizi r.v. 2009-2011, kdy byly narvané sklady, platí pro nejprodávanější (nižší střední a malé) modely, kde se šetřilo na všem (lak, kabely, antikoro ochr., plasty, textil aj.) opravy pak přišly vcelku draho. Ale záleží od značky a modelu. Pokud ojetinu tak budou lepší mladší modely. Úplně nejlépe je pořídit nové auto se zárukou.


:lol: :lol: :lol:
Ta o Karkulce by nebyla?
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků