Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
istarix píše:Fabia I. Jo koupil jsem ji kdyz mela najeto skoro 200tkm a najel dalsich 100. Nikdy mne nenechala nikde viset, ale jinak nic moc. Asi dost slo na vrub i tomu najezdu. Rika se ze se dnes auta navrhuji na 10 let a 250tkm - mozna na tom neco bude.
A to bych se zaradil do skatulky "peclivy majitel". Pokud nepocitam "spotrebak" jako loziska, silentbloky, cepy, brzdove segmenty, nekolik vyfuku, tlumice, svicky, filtry, tak si nemyslim, ze je normalni menit behem 100tkm nekolikrat termostat, nekolik cidel v motoru (i opakovane), 2x nadrzku chladici kapaliny, tesneni pod hlavou, zapalovaci listu, jednotku zamku u ridice, prezvejkane kabely do kufru, packu sklapeni zadni sedacky. Zadni (bubnove) brzdy, to byla taky neverending story. A vlastne nechaval jsem i repasovat alternator.
DrumSession píše:Subaru Forester - výměna svíček (zadej do googlu)
jedná se o motory boxer (otočený), svíčky jsou velmi špatně přístupné, v autorizáku za to chtěli (během záruky) asi 70 tKč +svíčky, protože je nutné rozebrat půlku předku...
Škoda Octavie služební diesel 3 válec, blbý motor (možná kus), víc v servisu než na cestách, velká časová ztráta.
Hyundai - před koupí si pro jistotu zjistěte cenu filtru pevných částic (vyšší desítky tisíc Kč) //především v porovnání se sousedem z Mladé Boleslavi kolem 10 tKč.// Po renovaci ale vydrží spíše kratší dobu.
Evropská auta krátce po krizi r.v. 2009-2011, kdy byly narvané sklady, platí pro nejprodávanější (nižší střední a malé) modely, kde se šetřilo na všem (lak, kabely, antikoro ochr., plasty, textil aj.) opravy pak přišly vcelku draho. Ale záleží od značky a modelu. Pokud ojetinu tak budou lepší mladší modely. Úplně nejlépe je pořídit nové auto se zárukou.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků