Zdravim a pozdravuji, sdelil by mi nekdo prosim presny postup? Googlim a z ruznych zdroju jsou ty informace nekdy trosku odlisne...
Zacinam predpokladam na STK, tam musim dojet bud na plechovych prevoznich znackach a nebo dovezt auto na vleku. A tady mam hned prvni rozdilne informace. Nekde se pise, ze vlastne ani STK (schvaleni technicke zpusobilosti) delat nemusim, ze pokud ma auto platnou STK v EU, tak staci udelat evidencni prohlidka. Jinde se zase pise, ze je to omezeno vekem auta, jinde zase omezeno jinak.
Takze jak to je prosim? A jaky papiry mam vzit s sebou na STK?
Potom asi udelam pojistku a jdu na urad. Tam po me budou chtit co presne, jaky papiry? Mam neco vyplnovat predem, aby me pak nevraceli od okynka a ja nestal frontu znovu? Tady jsou zase rozpory ve zdrojich na netu, nekde se pise, ze vlastne nepotrebuju temer nic a jinde, ze potrebuju asi 10 papiru. Treba nejaky prohlaseni o shode. To vubec nevim co je
Zajima me konkretni postup, idealne s osobni zkusenosti, na netu to celkem procteny mam, ale jak rikam, ruzne zdroje rikaji ruzne veci. A idealne aby ta osobni zkusenost byla u auta z Holandska, taky jsem kdesi vycetl, jaky mel nekdo problemy u prihlasovani motorky z Holandska, ze se to resilo trosku jinak nez je bezne u dovozu z jinych zemi, chteli nejaky papiry, ktery kupujici v Holansku nedostal a chudak kluk s tim stravil snad mesic behanim vsude mozne, musel nekolikrat provolavat byvaleho majitele a holandske urady, atd...
Omlouvam se za mozna hloupy dotaz, ale tohle resim poprve v zivote a cumim jak puk, ze i relativne oficialni zdroje se v nekterych informacich trosku lisi.
Diky za rady